C5 2006 limitator brzine

zeemax

Member
Bok!
Na navedenom C5 mi ne radi limitator brzine,samo zapišti i upali "service" na dnu obrtomjera. Tempomat radi normalno.
Neke sugestije što bi mogao biti razlog? Hvala
 

markan1000

Well-known member
Razlog bi mogao biti taj što je to glupost koju za razliku od tempomata uopće ne treba koristiti i samim time nema problema :)
Koliko je meni poznato, problemi s limitatorom/tempomatom su često znali biti povezani s prekidačem kočnice/štop svjetala...
 

sir.Oliver

Well-known member
markane , zašto bi to bila glupost i zašto ga ne treba koristiti ? koristim ga svakodnevno . ako bi problem bili prekidači kočnice ili kvačila , onda ne bi ni tempomat radio . i s njime bi bilo problema . ovdje je greška negdje drugdje .
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Vrlo korisna stvar, ako radi tempomat, onda nije do prekidača kočnice. Meni kad prekidač nije radio, nije mi radio ni tempomat ni limiter.
 

ExOduS442xb

Racing
I ja ga koristim svakodnevno, on me do sada sačuvao od barem stotinu kazni za brzinu!
Imam i ja limitatora brzine, na suvozačkom sjedalu :D
Taj se nikad ne pokvari i vrlo brzo reagira.

C5 I je imao jednu fora stvar, mozda ima i redizajn? Namjestiš upozorenje prekoracenja brzine npr na 55 (tipa brzina u naseljenom mjestu) i kad pređeš tu brzinu on te audio upozorenjem upozori na to.
 

sir.Oliver

Well-known member
isto to imam i na signumu .... na elysée i ne mogu prekoračiti brzinu . jednostavno prestane primati gas čim postignem nameštenu brzinu
 

markan1000

Well-known member
isto to imam i na signumu .... na elysée i ne mogu prekoračiti brzinu . jednostavno prestane primati gas čim postignem nameštenu brzinu
e pa upravo zato sam i napisao da je limitator glupost koju ne treba koristiti.
ja sam i na C3 I imao to upozorenje kad dostigneš namještenu brzinu, ali bi zapištaslo i to je to, bez da ti oduzima snagu. a ne da krenem u pretjecanje i u ključnom trenu me limitator blokira
 

sir.Oliver

Well-known member
pa to mu je i namjena - onemogućiti prekoračenje brzine . ja ga koristim , naročito kada znam da me na putu čeka patrola koja meri brzinu . do sada mi je uštedeo gomilu euro dukata
 

markan1000

Well-known member
Ma sve 5, nismo svi isti. Ja ga npr. ne koristim pa i dalje još uvijek nikad nisam dobio kaznu za prekoračenje brzine. A i radije bi dobio kaznu nego negdje zbog njega izgubio glavu. Ali dobro, to je samo moje mišljenje
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
e pa upravo zato sam i napisao da je limitator glupost koju ne treba koristiti.
ja sam i na C3 I imao to upozorenje kad dostigneš namještenu brzinu, ali bi zapištaslo i to je to, bez da ti oduzima snagu. a ne da krenem u pretjecanje i u ključnom trenu me limitator blokira
Onda stisnes papučicu jace i on se ugasi. Mislili su Francuzi na sve :)
 

Milosh

Test
A da pročitate uputstvo od auta..? Nisu to Francuzi, tako limitator radi na svim autima. Kod Francuza na dnu hoda papučice gasa imate mikroprekidač. Ako stisnete gas do tog prekidača, limitator limitira. Ako stisnete gas do poda (preko tog prekidača), ECU zanemari limitator i auto normalno ubrzava. Kod mog Volva nema prekidača već radi na osnovu postotka pritisnute papučice, ako pritisnem preko 70 ili 80% on privremeno isključi limitator.

Btw, ja uvijek pazim na ograničenja i vozim u okvirima zakona, ali limitator mi daje dodatnu zaštitu ako se nešto zamislim ili zapričam.
 

markan1000

Well-known member
Ma svaka čast, ali pored zdravih očiju i pameti ne treba mi limitator. A dovoljno je desetak minuta pregleda ovog foruma da te uhvati jeza kad pročitaš riječi ECU, senzor, mikroprekidač, lem, instalacija...
 

szahtila

Well-known member
Ma svaka čast, ali pored zdravih očiju i pameti ne treba mi limitator. A dovoljno je desetak minuta pregleda ovog foruma da te uhvati jeza kad pročitaš riječi ECU, senzor, mikroprekidač, lem, instalacija...
Mom kolegi je sustav automatskog kočenja spasio glavu,zaspao je i u zavoju produžio u stablo.Auto je sam zakočio i šteta je bila minimalna a on neozlijeđen.Nisu mi jasni ljudi koji npr.misle da mogu kod kočenja bolje kontrolirati ponašanje auta od ABS a
 

Cutac

Prèkaroš
markane , a što tebe hvata jeza od tih pojmova ?
Jer se te stvari ne kvare, nego jebu :D

Mom kolegi je sustav automatskog kočenja spasio glavu,zaspao je i u zavoju produžio u stablo.Auto je sam zakočio i šteta je bila minimalna a on neozlijeđen.Nisu mi jasni ljudi koji npr.misle da mogu kod kočenja bolje kontrolirati ponašanje auta od ABS a
E, ali ne razumijete što znači biti zadrt. Ja sam takav, da se razumijemo, da ne bi bilo da nešto napadam Markana. Vozio sam više auta sa tim automatskim kočenjem, skretanjem, kretanjem, Teslu sa autopilotom, ali ja osobno to ne bih želio u svom autu.
Nisam jedan od onih koji se prave da nešto ne žele, a zapravo žele. Nije me sramota reći, nego nikada nisam sjeo u svoj auto i pomislio "eh da bar imam to sad", niti sam bio u takvoj situaciji. Bio sam u situacijama u kojima potencijalno mogu imati koristi od tih sustava (nagla kočenja u kolonama, izlijetanje biciklista ili pješaka), ali nikad nisam pomislio "da bar sam imao to to i to". Uvijek sam pomislio "hvala bogu što nisam škrtario na gumama, kočnicama, što nisam pijan, što sam spavao, ..."

Tako da, ja sam jedan od tih koji ne vidi ništa dobro kod tih sustava, osim ajde, demonstracija napretka tehnologije.
Jedno je ESP, ABS, to može zamijeniti čovjeka jer ima bolje reakcije i precizniju kontrolu nad autom. Autonomni sustavi ne zamjenjuju čovjeka, nego san? To što zamijenjuje san se zove javni prijevoz, a ne automatsko kočenje.

Sustavi informacija još i nekako (pište senzori za parkiranje, voznu traku, šta ja znam), ali da drži vozača za ruku? To je realno oružje od 1000+ kila sa hrpom kinetičke energije, za upravljanje treba biti sposoban, a ne onima koji nisu sposobni to omogućiti.

Isto kao automatski mjenjač za ekipu koja ne razumije kako voziti ručni. Sve pet kad želiš komfor, ali kad je to uvjet jer drugo ne znaš, molim te lijepo, šta radiš za volanom?
 

Mirage

Well-known member
A da pročitate uputstvo od auta..? Nisu to Francuzi, tako limitator radi na svim autima. Kod Francuza na dnu hoda papučice gasa imate mikroprekidač. Ako stisnete gas do tog prekidača, limitator limitira. Ako stisnete gas do poda (preko tog prekidača), ECU zanemari limitator i auto normalno ubrzava. Kod mog Volva nema prekidača već radi na osnovu postotka pritisnute papučice, ako pritisnem preko 70 ili 80% on privremeno isključi limitator.

Btw, ja uvijek pazim na ograničenja i vozim u okvirima zakona, ali limitator mi daje dodatnu zaštitu ako se nešto zamislim ili zapričam.
****te imam auto 5 godina i da nije ovog posta ne bi znao da se limitator tako može isključiti danas isprobao.
****te imam auto 5 godina i da nije ovog posta ne bi znao da se limitator tako može isključiti danas isprobao.
I još da dodam ovo za automatik vozim kamion 2 mj godišnje zbog potrebe dodatnog posla koji imam na opg-u da nije automatik mislim da bi odustao od svega.
 
Na vrh