markane , a što tebe hvata jeza od tih pojmova ?
Jer se te stvari ne kvare, nego jebu
Mom kolegi je sustav automatskog kočenja spasio glavu,zaspao je i u zavoju produžio u stablo.Auto je sam zakočio i šteta je bila minimalna a on neozlijeđen.Nisu mi jasni ljudi koji npr.misle da mogu kod kočenja bolje kontrolirati ponašanje auta od ABS a
E, ali ne razumijete što znači biti zadrt. Ja sam takav, da se razumijemo, da ne bi bilo da nešto napadam Markana. Vozio sam više auta sa tim automatskim kočenjem, skretanjem, kretanjem, Teslu sa autopilotom, ali ja osobno to ne bih želio u svom autu.
Nisam jedan od onih koji se prave da nešto ne žele, a zapravo žele. Nije me sramota reći, nego nikada nisam sjeo u svoj auto i pomislio "eh da bar imam to sad", niti sam bio u takvoj situaciji. Bio sam u situacijama u kojima potencijalno mogu imati koristi od tih sustava (nagla kočenja u kolonama, izlijetanje biciklista ili pješaka), ali nikad nisam pomislio "da bar sam imao to to i to". Uvijek sam pomislio "hvala bogu što nisam škrtario na gumama, kočnicama, što nisam pijan, što sam spavao, ..."
Tako da, ja sam jedan od tih koji ne vidi ništa dobro kod tih sustava, osim ajde, demonstracija napretka tehnologije.
Jedno je ESP, ABS, to može zamijeniti čovjeka jer ima bolje reakcije i precizniju kontrolu nad autom. Autonomni sustavi ne zamjenjuju čovjeka, nego san? To što zamijenjuje san se zove javni prijevoz, a ne automatsko kočenje.
Sustavi informacija još i nekako (pište senzori za parkiranje, voznu traku, šta ja znam), ali da drži vozača za ruku? To je realno oružje od 1000+ kila sa hrpom kinetičke energije, za upravljanje treba biti sposoban, a ne onima koji nisu sposobni to omogućiti.
Isto kao automatski mjenjač za ekipu koja ne razumije kako voziti ručni. Sve pet kad želiš komfor, ali kad je to uvjet jer drugo
ne znaš, molim te lijepo, šta radiš za volanom?