Previše sam konzervativan za te promjeneColnago, poslušaj Cutaca, on odlično zna zašto to navodi.
Sad, da sam iz Hrvatske ja lično bih za taj thp koristio INA Milenium 5W-40, al` to je više priča o mojoj odbojnosti prema velikim imenima naftne industrije ukoliko su nam već dostupna odgovarajuća domaća maziva.
Btw, kad smo već izašli iz teme, za potrebu ulja po PSA B71 2290 koristio bih INA Ultra PC 5W-30.
Cutac je npr. skeptičan prema takvom stavu (upotrebi ulja relativno standardnog kvaliteta), ali je to razumljivo (i odgovarajuće) sa obzirom da on svojom oštrijom vožnjom značajnije napreže motor, pa želi da se u motoru nalazi ulje koje je vrhunski koncipirano.
Službena preporuka (user manual) je upotreba 0W-30 u posljednjih par godina do tada preporuka bila 5W-30.0W-30 nema što tražiti u THP motoru. Ja bih koristio Motul X-Cess 5W-40 ili Shell Helix Ultra 5W-40. Motul je bolji, ali i skuplji.
A ako se auto ganja, Motul Sport 5W-50.
Misliš da su smanjili tolerancije? Ili su odlučili smanjiti emisije i potrošnju na taj način?Službena preporuka (user manual) je upotreba 0W-30 u posljednjih par godina do tada preporuka bila 5W-30.
Taj auto sam kupio videći da u budućnosti ne bude normalnih 4 cilindričnih motora a za više cilinada nemam novaca.Misliš da su smanjili tolerancije? Ili su odlučili smanjiti emisije i potrošnju na taj način?
Moj Princ već 180 tisuća ide na 5W-40, prvo Q9000, pa zatim SHU.
Taj motor troši ulje iz više razloga.
Prvi je jer ga puno ostane na stjenkama cilindara zbog toga što je tolerancija između uljnih karika i stjenki cilindara velika. A to je tako radi efikasnosti. Jel, manje trenje.
Drugo vrijedi i za kompresijske karike, maksimalna zračnost uz koju se može ostvariti željena kompresija i zato ima dosta blow-by, pa preko PCV ide u usis i na poklopac ventila. To je razlog prljanja ventila.
Znači bez kvalitetnog OCC-a je prljanje ventila i stvaranje naslaga po usisu neizbježno. To se može smanjiti korištenjem ulja što manjeg NOACK-a, ali i dalje će biti problemi sa naslagama.
To je takav motor, jednostavno je imao nesreću da bude konstruiran u ovo doba. Eko norme, downsizing, ušteda love na svim frontama i način korištenja.
Ti Prinčevi su da se nemilo gaze i tako će uz redovnu kontrolu i izmjenu kvalitetnog ulja dugo trajati. Ako ih se davi svakodnevnom vožnjom, i sam znaš za probleme.
Ako ne može OCC, a rekao si da ne može, ja bih stavio ili X-Cess ili Sport i gazio ga. Imaš 208 GTi, i bolje da ti zadaje posla, nisu ti auti samo za vožnju, nego i za prčkanje
Trebao si onda Clio 197 uzetiTaj auto sam kupio videći da u budućnosti ne bude normalnih 4 cilindričnih motora
Koja je onda svrha takvog hot hatcha?GTI je više limuzinska motorizacija bez rezonantnog zvuka i buke motora
Ne može nikakvo ulje to srediti, jednostavno je takav motor. Ili OCC ili dodatne dizne ispred ventila.svima poznate karbonizacije ulaznih ventila (kao sada bude bolje
Kako se na THP mjenja zatezač , lanac .... svakih 70K , vjerojatno će dekarbonizacija orahovim ljuskama biti svakih 100K .Trebao si onda Clio 197 uzeti
Nisam kupio auto 2013 , a 2015 je Clio imao automatiku .
Koja je onda svrha takvog hot hatcha?
Nostalgija za 205GTI
Ne može nikakvo ulje to srediti, jednostavno je takav motor. Ili OCC ili dodatne dizne ispred ventila.
Inače vrhunsko ulje. Koristio sam ga redovito do nedavno ali poskupljenje (još prije svega ovog sa recesijom i ratom) i ono najgore sama dostupnost INA ulja koje je sve lošija i lošija me primorala da se prebacim na SHU. Nije kao INA ali je optimalno za uloženo/dobiveno iako bi i tu moglo doći do poremećaja jer se radi o GTL-u koji je dobrim dijelom ovisan o ruskom plinu.Colnago, poslušaj Cutaca, on odlično zna zašto to navodi.
Sad, da sam iz Hrvatske ja lično bih za taj thp koristio INA Milenium 5W-40, al` to je više priča o mojoj odbojnosti prema velikim imenima naftne industrije ukoliko su nam već dostupna odgovarajuća domaća maziva.
Baš ovako kad pročitam skužim koliko je šugav motorKako se na THP mjenja zatezač , lanac .... svakih 70K , vjerojatno će dekarbonizacija orahovim ljuskama biti svakih 100K .
Meni je zagonetka zašto se prilikom modifikacija iz XXXX na EP6CDTX te na EP6FDTX odnosno (N14, N16, N18) nisu riješili problemi tipa: zatezač, lanac, HPFP a koji se vuku još od početka 1.6 VTI (Prince) motora ??Baš ovako kad pročitam skužim koliko je šugav motor
Garancija je dvije godine... toliko će odradit. Dalje nije njihov problemMeni je zagonetka zašto se prilikom modifikacija iz XXXX na EP6CDTX te na EP6FDTX odnosno (N14, N16, N18) nisu riješili problemi tipa: zatezač, lanac, HPFP a koji se vuku još od početka 1.6 VTI (Prince) motora ??
OCC - OIl Catch Can - kanta koja skuplja uljne pare mnogi to stavljaju ali moraš paziti da nemaš PCV deleteTek sada vidim ovu temu. Nisam ni ja čuo da THP ima toliko problema s lancem. Zapravo uopće to nisam čuo. Zato ima neke druge o kojima pišete. Pošto zamjenu ulja radim u ovlaštenom servisu, meni su u GTi-ja stavljali Ineo 5W30, ali mi je bilo dosta toga. Ne toliko zbog potrošnje jer mi nije lijeno dignuti haubu i dosuti, već iz razloga što sam nekoliko puta godišnje na stazi, plus ostala gaženja i mislim da takvo ulje (koje je btw tu vjerojatno samo radi ekologije i propisa) nema nikakvog smisla u mom slučaju. Dok ga na stazi ganjam tri sata i dok ulje 'boravi' na pretpostavljam 120 ili 130 stupnjeva (jer nemam pokazivač za temp ulja pa ne mogu biti siguran), to 5W30 vjerojatno postaje obična vodica bez ikakvih svojstava. U servisu sam rekao da mi stave 5W40, pa su mi stavili Total Quartz 9000. Iako svi moji kolege što idu na stazu u svoje THP-ove, TypeR-ove i razno razne druge vozilice toče isključivo 5W50. Inače sam baš bio duboko u tim deklaracijama, odobrenjima i 'samo ono što tvornica kaže', ali totalno sam promijenio mišljenje. Meni treba viskozno ulje i odsad ću ga mijenjati poslije svakog track daya, ili svakog drugog, nakon nekih 5000 km. Bitno da ga ima i da je novo, a sad da li ima ovu ili onu deklaraciju, ni meni ni motoru vjerujem da to ništa ne znači. Jer i kada sam gledao brošuru tog ECS 5W30, neke od tih značajki meni uopće nisu bile bitne, poput 2,5% posto niže potrošnje zabilježene na 1.6 HDI motoru i boljeg utjecaja na DPF filter. Niti mi je bitno je li troši 7.5 ili 7.8 litara, a ni DPF nemam pa je to totalno irelevantno. I naravno, treba paziti da je što bolje ulje. Pogledat ću i za te NOACK testove pa ću baš vidjeti što se sve nudi. Ako može netko objasniti ovo OCC, nisam skužio o čemu pričate?
Nisam nnapisao da lanac pukne, . samo sam napisao da nalazim da je nepisano pravilo po THP forumima zamjena na cca 70K jer se do rastegne,.Lanac je ok, nisam čuo da je kome puknuo. Španer je teško sranje, to stoji. Njega bi trebalo mijenjati jednom godišnje valjda...
Možda po pitanju gradacije u odnosu na neki xxW40 ali daleko stabilnija vodica od polusintetike koju sada sipaš. Ako želiš bolje trebao bi se odlučit za sintetiku na PAO bazi ili Shellov GTL.Tek sada vidim ovu temu. Nisam ni ja čuo da THP ima toliko problema s lancem. Zapravo uopće to nisam čuo. Zato ima neke druge o kojima pišete. Pošto zamjenu ulja radim u ovlaštenom servisu, meni su u GTi-ja stavljali Ineo 5W30, ali mi je bilo dosta toga. Ne toliko zbog potrošnje jer mi nije lijeno dignuti haubu i dosuti, već iz razloga što sam nekoliko puta godišnje na stazi, plus ostala gaženja i mislim da takvo ulje (koje je btw tu vjerojatno samo radi ekologije i propisa) nema nikakvog smisla u mom slučaju. Dok ga na stazi ganjam tri sata i dok ulje 'boravi' na pretpostavljam 120 ili 130 stupnjeva (jer nemam pokazivač za temp ulja pa ne mogu biti siguran), to 5W30 vjerojatno postaje obična vodica bez ikakvih svojstava. U servisu sam rekao da mi stave 5W40, pa su mi stavili Total Quartz 9000. Iako svi moji kolege što idu na stazu u svoje THP-ove, TypeR-ove i razno razne druge vozilice toče isključivo 5W50. Inače sam baš bio duboko u tim deklaracijama, odobrenjima i 'samo ono što tvornica kaže', ali totalno sam promijenio mišljenje. Meni treba viskozno ulje i odsad ću ga mijenjati poslije svakog track daya, ili svakog drugog, nakon nekih 5000 km. Bitno da ga ima i da je novo, a sad da li ima ovu ili onu deklaraciju, ni meni ni motoru vjerujem da to ništa ne znači. Jer i kada sam gledao brošuru tog ECS 5W30, neke od tih značajki meni uopće nisu bile bitne, poput 2,5% posto niže potrošnje zabilježene na 1.6 HDI motoru i boljeg utjecaja na DPF filter. Niti mi je bitno je li troši 7.5 ili 7.8 litara, a ni DPF nemam pa je to totalno irelevantno. I naravno, treba paziti da je što bolje ulje. Pogledat ću i za te NOACK testove pa ću baš vidjeti što se sve nudi. Ako može netko objasniti ovo OCC, nisam skužio o čemu pričate?
Ako ideš na stazu, onda jeNiti mi je bitno je li troši 7.5 ili 7.8 litara
I ako ga imaš, vrati PCV jer, iako je složen ekološki, PCV je jako bitan za zdravlje motora.ali moraš paziti da nemaš PCV delete
Ili za neki ester.PAO bazi
Pod koju cijenu? Kako to hladi i podmazuje motor?Ako ideš na stazu, onda je
Niža potrošnja znači da je za isporučivanje tražene snage potrebno manje energije, što znači da su gubitci u motoru niži, tj. brži si