C5 3.0 HDi by ExOduS442xb

ExOduS442xb

Racing
Namontirati novi diskovi, nažalost greskom sam kupio 2 seta pločica misleći da je u setu 1 par pločica tj 2 pločice, a ispostavilo se da su 4?! A jedan set je bio oko 220kn, tako da sam za oko 440-450kn dobio 8 pločica. Kupovao sam i ranije za druga vozila i ovo se nije nikada dogodilo. Sad se i pitam kakva je kvaliteta jer se radi o Zimmermann-u, a očekivanja su malo viša, ali 4 pločice za 220kn? Ali ajde, zatrebat će, kao Cutac stvaram zalihe unaprijed.

Usput evo slike TPMS senzora sa Alija, stigli su ima koji mj. Naime bilo je puno pozitivnih komentara vlasnika PSA i dosta C5-ica.
Još nisam probao jer me zadnja izmjena koštala 450kn pa će čekati zimsku sezonu, ali ako se pokažu dobri uzeti ću iste i za ljetni set.

Prvi dokam je da su OK, izgledaju dosta kvalitetno osim što je smjesa kojom je senzor zatvoren nešto drugačija, tvrđa, dok se kod originala radi o nekakvoj vrsti silikona, ali osim toga izgledaju sasvim ok. Sva 4 senzora su me izašla oko 280-300kn, dok je kod nas 1 oko 500kn.

Bumo vidjeli, brine me dali ću ih sam uspjeti u Lexiji namjestiti nakon dolaska od vulkanizera (pod uvjetom da su senzori ispravni).
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
E ajde ako budu ispravni budem i ja naručio. Ne da mi se više za zimski set gasiti TPMS, a što kažeš, ne dam 2000 kuna za senzore.

Sad se i pitam kakva je kvaliteta jer se radi o Zimmermann-u, a očekivanja su malo viša, ali 4 pločice za 220kn?
Zimmerman je kvalitetan. Ja prije vjerujem da se radi o dvije stvari.
1) Takve pločice idu na hrpu auta
2) Ambalaža i logistika su toliko skupi po kutiji da jednostavno puno para uštede na pakiranju 4 pločice
 

Cutac

Prèkaroš
Ovo prvo što si napisao, jer je ovo drugo nemoguće.
Isto kao što je npr. litra vode iste cijene kao pola litre. Voda je tu džaba praktički, ambalaža i količina prodanog je faktor.
Ako rade tone istih pločica i pakiraju po dvije ili četiri, možda prodaju 4 puta više paketa po četiri i na kraju imaš nelinearnu razliku u cijeni između paketa od 2 i 4.
 

ExOduS442xb

Racing
E ajde ako budu ispravni budem i ja naručio. Ne da mi se više za zimski set gasiti TPMS, a što kažeš, ne dam 2000 kuna za senzore.
Ubacio sam senzore u zimske gume, još je ostalo da ih namontiram, ali sam napravio jedan za*eb. Slikao sam senzore jer svaki ima svoj ID, ali nisam obracao paznju kada su ih ugrađivali u gume, tako da sad nemam pojma koji se nalazi u kojem točku.

Probat ću jedan upisati u sva 4 polja nadajuci se da ce izbaciti na kojem se točku nalazi i onda ponoviti isti postupak za ostale.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
To ti ne bu prošlo...
Upiši ID od svakog senzora, bez obzira na kojoj je poziciji. Ako rade, antene će primiti njihov signal i DSG Ecu će ih nakon nekoliko kilometara "razmjestiti" na stvarne pozicije.

PS: nadam se da su ID senzora od 8 znamenki (toliko traži Diagbox). Ako su od 7, onda upiši 0 ispred svakog niza...
Ovi moji su imali samo 7 znamenki. Nula je odradila trik!
:cool:
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
To ti ne bu prošlo...
Upiši ID od svakog senzora, bez obzira na kojoj je poziciji. Ako rade, antene će primiti njihov signal i DSG Ecu će ih nakon nekoliko kilometara "razmjestiti" na stvarne pozicije.

PS: nadam se da su ID senzora od 8 znamenki (toliko traži Diagbox). Ako su od 7, onda upiši 0 ispred svakog niza...
Ovi moji su imali samo 7 znamenki. Nula je odradila trik!
:cool:
Hvala Slavko!
Javim rezultate, probat cu za vikend zamjeniti gume.
 

bono

Active member
svake sezone "veslam kotače" zimske/ljetne naprijed-nazad i kad je pad tlaka pokazuje ispravno. čak i jednom kad je jedan senzor bio odstranjen zbog čekanja odgovarajućeg ventila registrirao da nedostaje.
 

ExOduS442xb

Racing
Stavio sam zimske gume i pokušao sam ubaciti nove ID-jeve ali sam naletio na problem. Koliko vidim u Lexiji prijašnji senzori su koristili 10 znamenki.

Na slici se nalaze 2 senzora, jedan je tvornički a drugi je zamjenski, nema logo, prvi vrhu se nalazi ID ali nisam siguran dali je to pravi?
Našao sam jedan članak na C6 forumu, i čini mi se da moja prva pretpostavka bila pogrešna, jer po ovome mi treba nekakav alat za aktiviranje senzora nakon čega onda mogu odraditi READ i upisati kodove?
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
Ovaj ID lijevo ima 10 znamenaka, probaj to.
Taj broj koji počinje sa 2009xx je sa senzora koji je došao sa autom. Na prvu sam pomislio da je to taj broj, ali taj broj ne odgovara niti jednom upisanom broju u Lexiji (a dio od tih senzora (2 od 4 senzora) su radili). A "CMIIT ID is the product ID assigned by the China Ministry of Industry and Information Technology to identify wireless products" tako da mislim da to nije taj broj. Skupljam još informacija.
 

ExOduS442xb

Racing
Još nisam završio posao sa senzorima, prodavač kaže da je točan kod ovaj na vrhu senzora, ali nema dovoljno znamenki, probati ću dodati dvije nule ispred, nemam što izgubiti.

I jedna mala novost, kupio sam RT6 preko ebay, ima tu više dijelova jer se radilo i o bid-u tako da će ostatak na prodaju.

Ugodno sam se iznenadio, mislio sam da je radio iz 2013g kao što je pisalo, međutim radi se o modelu iz sredine 2016g, izgleda kao nov. Ugradio sam novu navigaciju u auto, međutim moram ju kodirati za svoj auto jer pišti, ali imam problem, Lexija i Diagbox nemaju komunikaciju sa novim radiom pa to ne mogu iz izvršiti. Mislim da ću to morati riješiti sa Diagbox-om, točnije uinstalirati originalni stari radio i instalirati novi RT6. Pretpostavljam da je to jedini način da Diagbox uspije komunicirati sa radiom. Ostavio sam staru GPS antenu sa Androida i nabavio konektor preko AliExpress-a i na sreću je proradilo. Hvata 7-8 da satelita. Već je kasno ali sutra ću probati riješiti radio do kraja jer je trenutno neupotrebljiv.

Na jednoj od slika se nalaze 3 vrste RNEG-a, nisam siguran koja meni treba?
Uspio sam putem Diagbox-a kodirati RT6 za C5 no i dalje nema dijaloga ali barem rade sve komande na volanu (osim onog kotačića za promjenu radio stanica čini mi se) i radio više ne pišti. Putem Diagbox-a sam aktivirao i pokazivanje navigacijskih uputa na malom ekranu unutar kontrolne ploče (brzinomjera) no pokazuje mi 'zone not mapped', i mikrofon za telefon ne radi, mozda ga nisam dobro utaknuo u glavni konektor, moram to sve još jednom prekontrolirati, ali prvi dojmovi su dobri.

Hvala MacSlavko MacSlavko na korisnim savjetima, ekran smo spojili na isti način žicama bez konektora (za taj mali konektor traže 200kn) prateći pinout shemu od RT4 jer je konektor na svima isti, pa je raspored žica identičan.

Ostaje tu još dosta posla, ali malo-pomalo ću ubaciti sve što želim :)
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Super!
Baš danas htjedoh pitati u kojoj fazi je taj projekt... :)

Glede (ne) komunikacije; čime za sad radiš dijagnostiku? Izgleda kao stara Lexia, a ona ne može raditi s RT6. Treba ti Diagbox, barem 7.57.
Drugo; RT6 i RNEG2 su ista stvar, a Diagbox ga navodi kao RNEGC ili RNEG10. Ako odabereš krivi RNEG jednostavno će ti reći da "Ecu not found" ili nešto slično. Onaj s kojim bude uspostavio komuniciju je tvoj koji si ugradio (naravno, ako Diagbox nije stariji od samog radija)...

Tih 7-8 satelita je više nego dovoljno za normalan rad (min. je 4). Ako ti piše "zone not mapped" to je ugl. zato jer si u nekom dvorištu ili negdje van ceste. Čim se staviš na cestu pokazat će ti u kojoj si ulici...

Glede mikrofona: ne znam na kojimm žicama/pinovima ti je sad originalni mikrofon (ako ga uopće ima?). No, ovaj kojeg naknadno ugrađuješ treba biti utknut u pinove 3 (-) i 9 (+) B dijela Quadlock konektora (zanemari ostalo što piše na priloženoj slici - to sam radio RCA video ulaz za HB RNEG, a sw od RNEG2 toga nema). U kablu mikrofona su siva i crna žica, ali ne sjećem se više koja je +, a koja - (znat će već netko)... Prvo taj mikrofon uz plastiku A nosača krova te uz staklo i sam strop povuci gore na plafon (ja sam svoj stavio na predviđeno mjesto, gdje su one rešetke na srednjem stropnom svjetlu) pa ga na kraju spoji u Quadlock...

PS: bravo za do sad učinjeno! Bit će to izvrstan rezultat kad sve posložiš...
PS2: Sad vidim sliku senzora. Upisuješ onaj ID: CE282C8C i tako za svaki. To je 8 znamenki - ne treba ništa drugo dodavati...
PS3: RNEG ti je među zadnjima koje su proizveli i na zadnjoj verziji sw je, tako da se ne moraš zezati s upgrejdom, kalibracijom itd. Čak ni ESC tipka nije izlizana!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
Super!
Baš danas htjedoh pitati u kojoj fazi je taj projekt... :)

Glede (ne) komunikacije; čime za sad radiš dijagnostiku? Izgleda kao stara Lexia, a ona ne može raditi s RT6. Treba ti Diagbox, barem 7.57.
Drugo; RT6 i RNEG2 su ista stvar, a Diagbox ga navodi kao RNEGC ili RNEG10. Ako odabereš krivi RNEG jednostavno će ti reći da "Ecu not found" ili nešto slično. Onaj s kojim bude uspostavio komuniciju je tvoj koji si ugradio (naravno, ako Diagbox nije stariji od samog radija)...

Tih 7-8 satelita je više nego dovoljno za normalan rad (min. je 4). Ako ti piše "zone not mapped" to je ugl. zato jer si u nekom dvorištu ili negdje van ceste. Čim se staviš na cestu pokazat će ti u kojoj si ulici...

Glede mikrofona: ne znam na kojimm žicama/pinovima ti je sad originalni mikrofon (ako ga uopće ima?). No, ovaj kojeg naknadno ugrađuješ treba biti utknut u pinove 3 (-) i 9 (+) B dijela Quadlock konektora (zanemari ostalo što piše na priloženoj slici - to sam radio RCA video ulaz za HB RNEG, a sw od RNEG2 toga nema). U kablu mikrofona su siva i crna žica, ali ne sjećem se više koja je +, a koja - (znat će već netko)... Prvo taj mikrofon uz plastiku A nosača krova te uz staklo i sam strop povuci gore na plafon (ja sam svoj stavio na predviđeno mjesto, gdje su one rešetke na srednjem stropnom svjetlu) pa ga na kraju spoji u Quadlock...

PS: bravo za do sad učinjeno! Bit će to izvrstan rezultat kad sve posložiš...
PS2: Sad vidim sliku senzora. Upisuješ onaj ID: CE282C8C i tako za svaki. To je 8 znamenki - ne treba ništa drugo dodavati...
PS3: RNEG ti je među zadnjima koje su proizveli i na zadnjoj verziji sw je, tako da se ne moraš zezati s upgrejdom, kalibracijom itd. Čak ni ESC tipka nije izlizana!
Pozdrav Slavko, projekt napreduje puževim korakom 😅
Puno je tu privatnih i poslovnih obaveza pa ne stignem koliko bi volio, ali dobro, malo po malo...

Da, Lexija je malo zastarjela po pitanju navigacije, za konfiguraciju je potreban Diagbox, vezija koju koristim je 9.91.
RNEG2010 je onaj koji mi je trebao, u njemu sam odradio sve izmjene konfiguracije. Moram priznat da uređaj dobro radi, trenutno ne vozim relacije duze od 15-20min u komadu, ali i za to malo sam zadovoljan.

'Zone Not Mapped' mi i dalje stoji, ali vjerujem da znam razlog. Naime, i dalje mi Diagbox pokazuje da nema komunikacije sa ECU-om (pretpostavljam od Telematica) i vjerujem da to stvara problem između RT6 i ECU-a od automobila, ili možda treba nešto dodatno podesiti u konfiguraciji.
Auto ima u sebi ugrađen mikrofon u stropu, originalni radio u autu je bio RD4 i bluetooth mi je uredno radio. Trenutno bluetooth radi, telefon se spoji i kada me netko zove prenese zvuk ma zvucnike, ali kada ja pričam ne hvata, pretpostavljam da je problem tehničke prirode (spoj) ili manje izgledna opcija da je problem jer RT "nije" do kraja (pravilno) konfiguriran, ali u toj soluciji vjerujem da nebi radilo pola drugih stvari koje trenutno rade, pa ipak mislim da nije to.

Što se tiče senzora, Diagboxom sam ih uspio upisati i ono što mi je Diagbox pokazao je sasvim drugacije od Lexije, ali auto je vec 3 dana u garaži, nadam se da ću ga danas malo provozati da vidim radi li kako treba.

Hvala za infomacije za SW RT6-ice, zanimalo me bas koja je zadnja verzija. Još ću pogledat koje mi se karte nalaze na RT6.
Otišao sam se provozati, senzori rade i MacSlavko MacSlavko je bio u pravu, mislim da ih je auto sam razmjestio, s tim da mi javlja da je probušena prednja desna guma, a guma je na 2.3 bara bila, prekontrolirao sam, sve je okej sa gumom.

Nikad ništa iz prve :)
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Pozdrav Slavko, projekt napreduje puževim korakom 😅
Puno je tu privatnih i poslovnih obaveza pa ne stignem koliko bi volio, ali dobro, malo po malo...

Da, Lexija je malo zastarjela po pitanju navigacije, za konfiguraciju je potreban Diagbox, vezija koju koristim je 9.91.
RNEG2010 je onaj koji mi je trebao, u njemu sam odradio sve izmjene konfiguracije. Moram priznat da uređaj dobro radi, trenutno ne vozim relacije duze od 15-20min u komadu, ali i za to malo sam zadovoljan.

'Zone Not Mapped' mi i dalje stoji, ali vjerujem da znam razlog. Naime, i dalje mi Diagbox pokazuje da nema komunikacije sa ECU-om (pretpostavljam od Telematica) i vjerujem da to stvara problem između RT6 i ECU-a od automobila, ili možda treba nešto dodatno podesiti u konfiguraciji.
Auto ima u sebi ugrađen mikrofon u stropu, originalni radio u autu je bio RD4 i bluetooth mi je uredno radio. Trenutno bluetooth radi, telefon se spoji i kada me netko zove prenese zvuk ma zvucnike, ali kada ja pričam ne hvata, pretpostavljam da je problem tehničke prirode (spoj) ili manje izgledna opcija da je problem jer RT "nije" do kraja (pravilno) konfiguriran, ali u toj soluciji vjerujem da nebi radilo pola drugih stvari koje trenutno rade, pa ipak mislim da nije to.

Što se tiče senzora, Diagboxom sam ih uspio upisati i ono što mi je Diagbox pokazao je sasvim drugacije od Lexije, ali auto je vec 3 dana u garaži, nadam se da ću ga danas malo provozati da vidim radi li kako treba.

Hvala za infomacije za SW RT6-ice, zanimalo me bas koja je zadnja verzija. Još ću pogledat koje mi se karte nalaze na RT6.
Otišao sam se provozati, senzori rade i MacSlavko MacSlavko je bio u pravu, mislim da ih je auto sam razmjestio, s tim da mi javlja da je probušena prednja desna guma, a guma je na 2.3 bara bila, prekontrolirao sam, sve je okej sa gumom.

Nikad ništa iz prve :)
Diagbox 9.91 koristim i ja i to za auto iz 2015. s naknadno ugrađenom NAC navigacijom iz 2018. Taj Diagbox definitivno "čita" i tvoj C5 i RT6 (RNEG10). Bez obzira što ti kaže da Ecu not recognised (to je zato jer nije originalna telematika, nego novija), samo klikni na Telematic unit (RTx) i odaberi RNEG10. Onda Diagbox nakon ručnog odabira uspostavi komunikaciju s njim i možeš telekodirati što treba (kao što već jesi)...

Taj mikrofon me zbunjuje! Vidi upravo u RNEG10 User Configuration ima li tamo nečeg čudnog / isključenog glede mikrofona. Ako je radio tvornički ugrđeni mikrofon, onda bi morao i s ovim RT6 radiom normalno raditi (ne treba dodavati drugi)...
Očitaj grešeke za taj RNEG10 (ako već nisi) i pobriši što god možeš pa vidi onda ima li promjene...

Ona "Zone not mapped" poruka stoji samo na malom displayu, između okretomjera i brzinomjera (tamo gdje je upozorenje za probušenu gumu)? Pokazuje li onu strelicu prije skretanja? Ako da, onda bi trebao znati da je u mapiranoj zoni...
Ako pak ne pokazuje strelicu onda mislim da znam u čemu je problem...

Glede te "probušene" gume; pogledaj u DSG Ecu Standard parameters koje vrijednosti očitavaju senzori. Moguće da taj jedan senzor ima mrtvu bateriju pa ne očitava nikakav tlak i onda pokazuje probušenu gumu?
Baterija u senzoru se može promijeniti (mislim da ima 2 viška, baš za taj model)...
 

Prilozi

Na vrh