ExOduS442xb
Racing
Hvala Cutac! Napravio sam screenshot toga što ti koristiš, felge ću također, čim se bude pružila prilika.Lijep auto!
A sad neki tvrdi vosak gore
Hvala Cutac! Napravio sam screenshot toga što ti koristiš, felge ću također, čim se bude pružila prilika.Lijep auto!
A sad neki tvrdi vosak gore
Zimmerman je kvalitetan. Ja prije vjerujem da se radi o dvije stvari.Sad se i pitam kakva je kvaliteta jer se radi o Zimmermann-u, a očekivanja su malo viša, ali 4 pločice za 220kn?
Ovo prvo što si napisao, jer je ovo drugo nemoguće.Ambalaža i logistika su toliko skupi po kutiji
Javiti cu nakon montaže, negdje u 10mjE ajde ako budu ispravni budem i ja naručio. Ne da mi se više za zimski set gasiti TPMS, a što kažeš, ne dam 2000 kuna za senzore.
Nadam se!Radiće ti senzori sigurno.
Isto kao što je npr. litra vode iste cijene kao pola litre. Voda je tu džaba praktički, ambalaža i količina prodanog je faktor.Ovo prvo što si napisao, jer je ovo drugo nemoguće.
Ubacio sam senzore u zimske gume, još je ostalo da ih namontiram, ali sam napravio jedan za*eb. Slikao sam senzore jer svaki ima svoj ID, ali nisam obracao paznju kada su ih ugrađivali u gume, tako da sad nemam pojma koji se nalazi u kojem točku.E ajde ako budu ispravni budem i ja naručio. Ne da mi se više za zimski set gasiti TPMS, a što kažeš, ne dam 2000 kuna za senzore.
Hvala Slavko!To ti ne bu prošlo...
Upiši ID od svakog senzora, bez obzira na kojoj je poziciji. Ako rade, antene će primiti njihov signal i DSG Ecu će ih nakon nekoliko kilometara "razmjestiti" na stvarne pozicije.
PS: nadam se da su ID senzora od 8 znamenki (toliko traži Diagbox). Ako su od 7, onda upiši 0 ispred svakog niza...
Ovi moji su imali samo 7 znamenki. Nula je odradila trik!
Taj broj koji počinje sa 2009xx je sa senzora koji je došao sa autom. Na prvu sam pomislio da je to taj broj, ali taj broj ne odgovara niti jednom upisanom broju u Lexiji (a dio od tih senzora (2 od 4 senzora) su radili). A "CMIIT ID is the product ID assigned by the China Ministry of Industry and Information Technology to identify wireless products" tako da mislim da to nije taj broj. Skupljam još informacija.Ovaj ID lijevo ima 10 znamenaka, probaj to.
Pozdrav Slavko, projekt napreduje puževim korakomSuper!
Baš danas htjedoh pitati u kojoj fazi je taj projekt...
Glede (ne) komunikacije; čime za sad radiš dijagnostiku? Izgleda kao stara Lexia, a ona ne može raditi s RT6. Treba ti Diagbox, barem 7.57.
Drugo; RT6 i RNEG2 su ista stvar, a Diagbox ga navodi kao RNEGC ili RNEG10. Ako odabereš krivi RNEG jednostavno će ti reći da "Ecu not found" ili nešto slično. Onaj s kojim bude uspostavio komuniciju je tvoj koji si ugradio (naravno, ako Diagbox nije stariji od samog radija)...
Tih 7-8 satelita je više nego dovoljno za normalan rad (min. je 4). Ako ti piše "zone not mapped" to je ugl. zato jer si u nekom dvorištu ili negdje van ceste. Čim se staviš na cestu pokazat će ti u kojoj si ulici...
Glede mikrofona: ne znam na kojimm žicama/pinovima ti je sad originalni mikrofon (ako ga uopće ima?). No, ovaj kojeg naknadno ugrađuješ treba biti utknut u pinove 3 (-) i 9 (+) B dijela Quadlock konektora (zanemari ostalo što piše na priloženoj slici - to sam radio RCA video ulaz za HB RNEG, a sw od RNEG2 toga nema). U kablu mikrofona su siva i crna žica, ali ne sjećem se više koja je +, a koja - (znat će već netko)... Prvo taj mikrofon uz plastiku A nosača krova te uz staklo i sam strop povuci gore na plafon (ja sam svoj stavio na predviđeno mjesto, gdje su one rešetke na srednjem stropnom svjetlu) pa ga na kraju spoji u Quadlock...
PS: bravo za do sad učinjeno! Bit će to izvrstan rezultat kad sve posložiš...
PS2: Sad vidim sliku senzora. Upisuješ onaj ID: CE282C8C i tako za svaki. To je 8 znamenki - ne treba ništa drugo dodavati...
PS3: RNEG ti je među zadnjima koje su proizveli i na zadnjoj verziji sw je, tako da se ne moraš zezati s upgrejdom, kalibracijom itd. Čak ni ESC tipka nije izlizana!
Diagbox 9.91 koristim i ja i to za auto iz 2015. s naknadno ugrađenom NAC navigacijom iz 2018. Taj Diagbox definitivno "čita" i tvoj C5 i RT6 (RNEG10). Bez obzira što ti kaže da Ecu not recognised (to je zato jer nije originalna telematika, nego novija), samo klikni na Telematic unit (RTx) i odaberi RNEG10. Onda Diagbox nakon ručnog odabira uspostavi komunikaciju s njim i možeš telekodirati što treba (kao što već jesi)...Pozdrav Slavko, projekt napreduje puževim korakom
Puno je tu privatnih i poslovnih obaveza pa ne stignem koliko bi volio, ali dobro, malo po malo...
Da, Lexija je malo zastarjela po pitanju navigacije, za konfiguraciju je potreban Diagbox, vezija koju koristim je 9.91.
RNEG2010 je onaj koji mi je trebao, u njemu sam odradio sve izmjene konfiguracije. Moram priznat da uređaj dobro radi, trenutno ne vozim relacije duze od 15-20min u komadu, ali i za to malo sam zadovoljan.
'Zone Not Mapped' mi i dalje stoji, ali vjerujem da znam razlog. Naime, i dalje mi Diagbox pokazuje da nema komunikacije sa ECU-om (pretpostavljam od Telematica) i vjerujem da to stvara problem između RT6 i ECU-a od automobila, ili možda treba nešto dodatno podesiti u konfiguraciji.
Auto ima u sebi ugrađen mikrofon u stropu, originalni radio u autu je bio RD4 i bluetooth mi je uredno radio. Trenutno bluetooth radi, telefon se spoji i kada me netko zove prenese zvuk ma zvucnike, ali kada ja pričam ne hvata, pretpostavljam da je problem tehničke prirode (spoj) ili manje izgledna opcija da je problem jer RT "nije" do kraja (pravilno) konfiguriran, ali u toj soluciji vjerujem da nebi radilo pola drugih stvari koje trenutno rade, pa ipak mislim da nije to.
Što se tiče senzora, Diagboxom sam ih uspio upisati i ono što mi je Diagbox pokazao je sasvim drugacije od Lexije, ali auto je vec 3 dana u garaži, nadam se da ću ga danas malo provozati da vidim radi li kako treba.
Hvala za infomacije za SW RT6-ice, zanimalo me bas koja je zadnja verzija. Još ću pogledat koje mi se karte nalaze na RT6.
Otišao sam se provozati, senzori rade i MacSlavko je bio u pravu, mislim da ih je auto sam razmjestio, s tim da mi javlja da je probušena prednja desna guma, a guma je na 2.3 bara bila, prekontrolirao sam, sve je okej sa gumom.
Nikad ništa iz prve