C5 3.0 HDi by ExOduS442xb

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Mislim da su ti senzori isti za 2008 i 2010 model, ali provjeri.
Trebaš i nosač senzora s unutarnje strane branika (nije dovoljno samo izbušiti rupu).
Ožičenje je kompletno ili samo za prednji branik?
Gdje se nalazi PDC ECU? Ako je u prostoru kod rezervne gume onda će ti trebati ožičenje (tj. snop vodova) sve dotle.
No, to možeš i improvizirati odn. produžiti nekim Ethernet kablom...
Naravno, trebat će ti PDC ECU s dva priključka (za rednje i zadnje senzore).
I nakon montaže i žicologije malo telekodiranja u Diagboxu. Imaš li veliki (navigacija) ili mali display?
 

ExOduS442xb

Racing
Hvala Slavko, nekako sam se nadao da ce verzija pdc ecu-a biti s oba priključka i da ce biti potrebno samo provesti kablove, pogledati ću u priručnik gdje se točno nalazi pdc ecu. To ozicenje je samo za prednje senzore, bez nosača, ali vidio sam da postoje senzori u boji auta i crni, nisam siguran koliko je to bitno, volio bih da su u boji vozila. Imam mali display, nije navi (još).
 

ExOduS442xb

Racing
Poslu nikad kraja, dok čekam da dodje navi (prednje senzore također planiram rješavat ove godine također, ali nisu prioritet) pripremam gume za toplije dane, ali prije nego stavim nove gume na felge moram reparirati senzore pritiska jer puštaju. Na slici postoje 2 kita za reparaturu pod br 4. 5412 03 i 5412 05 (RP) ne znam koje ja trebam? Što rp znači?20220209_202524.jpg
 

ExOduS442xb

Racing
Hvala Cutac, onda cu naručiti 4x, jedino baterija ne dolazi, ali otvoriti cu jedan pa vidjet koja baterija ide pa nabaviti istu, mislim da su slične kao za sat.
 

bono

Active member
znači zamjeniti ventile a ne senzore. ak su ispravni zakaj bi ih repariral (jedino ak pušta bas senzor (ili ne možes zamjeniti posebno ventil posebno senzor))? koliko čujem ima tih verzija senzor+ventil i to bož ne možeš zamjeniti posebno.
na samom senzoru pise mjenjati ventile kada i gume (barem meni).
 

ExOduS442xb

Racing
znači zamjeniti ventile a ne senzore. ak su ispravni zakaj bi ih repariral (jedino ak pušta bas senzor (ili ne možes zamjeniti posebno ventil posebno senzor))? koliko čujem ima tih verzija senzor+ventil i to bož ne možeš zamjeniti posebno.
na samom senzoru pise mjenjati ventile kada i gume (barem meni).
Da, ustvari se ne mijenjaju senzori već samo ventili i gumice i baterije. Ovako izgledaju moji, i gumice su otišle, treba rastaviti, očistiti, zamjeniti komponente, ponovno sastaviti i vratiti na felge. 20220210_120107.jpg
 
Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
Probali smo jednu od ovih androd navigacija sto smo uzeli i kod mene radi, ali na 2.7hdi i dalje nema zvuka, ali još nismo odustali, namjestit cemo mi to već nekako. Ima tu jos dosta štelanja i igranja, napravili smo nekakav nosač, a morat cemo odrezat nekakav plastični dodatak koji je došao sa ekranom, potpuno nepotreban dio, ali ne moze se maska staviti kako spada. Kupio sam masku sa modela za navi, taj sto je bio u Osijeku na otpadu, također sam dobio i onu ukrasnu lajsnu sa time i lajsne nisu iste, Sa tog "obicnog" modela lajsna je lagana i čista plastika ali kod mene je drugaciji materijal i čvršća je, osjetna razlika, tako da cu nju vratiti nazad.

Uzeo sam i taj set za reparaturu senzora, ali sam ga negdje tutnio pa to moram pronaći. Treba gume u naredna 2 tjedna zamjeniti.

Što se tiče android uređaja, to se tek treba pravo testirati, smatram da treba proći malo više vremena da se dobije realna slika, za sad je bilo ok, koliko vidim rade sve tipke sa volana, i javljanje i poziv, ali jedna tipka "LIST" sa desne strane je prečac za otvaranje navigacije. Negdje sam pročitao da se to može mjenjati, pa ću još pogledati. Zvuk će trebati namještati, nisam najzadovoljniji. Senzori rade, ali je zvuk nekakvo pištanje i to mi se nikako ne sviđa, probat ću to promjeniti.
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Sjele nove gume, na slici je i poslovođa, imali smo dobru suradnju.:D
I taj dan kada sam stavio nove gume (prije jedno 2 i pol tjedna) padne snijeg. A taman se spremao za put za Zadar.
Bili malo i do Šibenika, ovo je bila prilika voziti se laganini magistralom uz more bez gužve.
Evo par slika iz Zadra i Šibenika. Nadam se nije previše😅
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
jesi cijelu šetnicu proša? Jesi prošeta kroz 'Hitlerove oći' doli u kanalu? To je meni najjača atrakcija ko se ne boji mraka. ;)

Slika nikad dosta.
Nažalost ne, čuo sam za to, ali već smo prehodali 11km, stopala nisu navikla na takvu torturu haha.
Gdje su te Hitlerove oči? Prehodali smo cijeli taj dio, nigdje nisam vidio putokaz ili nešto što bi navodilo ka tome.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Gdje su te Hitlerove oči? Prehodali smo cijeli taj dio, nigdje nisam vidio putokaz ili nešto što bi navodilo ka tome.
S istočne strane kanala. Ispod šetnice kojom ste prošli. Znaka nema jer, nije baš otvoreno za posjetitelje. ;)

“Hitlerove oči” je naziv za bunker u moru,tunel od stotinjak metara sa ulazom i izlazom u razini mora. Postoje i 3 otvora sa strane za snabdjevanje.
Nalazi se u kanalu Sv. Ante kod Šibenika. Gradnju je započela nacistička Njemačka.
Izgrađen je za smještaj Schnellbootova, ali nikad nije korišten za prvobitnu namjenu. Krajem rata ostao je samo prokopana stijena, koju je zatim JNA preuzela, betonirala i koristila za istu ili sličnu namjenu.














 
Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
Baš mi je krivo što to nismo sišli dolje jer smo prošli pored, morat ćemo nekom drugom prilikom. Šibenik je lijep grad.

Prije 2 tjedna napravio mali servis na 10.000km, stavio novo ulje i filter, zamjenio i filter zraka, već je bio prljav.
U subotu smo odradili zamjenu ulja u mjenjaču, točnije 3 flushinga po 4L tj 12L Total Fluidmatic LV MV (JWS 3324).
Mjenjač za sada radi odlično, nikakvih zamjerki nemam, šalta bez greške, trudit ću se svakih 30k ili 2g zamjeniti po 4L.
Ulje je mjenjao prijašnji vlasnik na 188k a sada ima 204k. Jedini problem koji smo imali je taj što nismo mogli odšarafiti mali vijak, taj mehaničar koji ga je dotezao ga je i pretegnuo, a s obzirom da je od aluminija, cijeli se deformirao. Tako da smo taj mali šaraf lupkali sa sjekačem sa svih strana dok se nije pomaknuo i onda ga odvrnuli, novi smo stavili i stegnuli ga moment ključem.

Evo par slika tijekom izmjene ulja, ništa bez mehaničara (starog) 😅

Zadnji diskovi su na kraju, tako da sam u potrazi, htio bih uzeti perforirane Zimmermann.
Ovo su zadnji:
diskovi: ZIM-440.3112.52
pločice: Komplet kočnih obloga, disk kočnica ZIMMERMANN 24137.168.1

Kada bude vrijeme za mjenjanje i prednjih htio bih također uzeti perforirane, ali nisam nista nasao kod nekih poznatijih marki nazalost:(
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Stigli novi Zimmernannovi diskovi, izgledaju super, stigli su mi i senzori pritiska sa Alija, bio sam vrlo skeptičan prema njima, ali nasao sam prodavača koji prodaje identične i gdje ima jako puno komentara Citroen/Peugeot vozača da se sve radi, da su ih samo aktivirali putem lexije/diagbox-a. Izgledaju solidno, iako tvornički senzor je zatvoren nekakvim silikonom, ovo je zatvoreno malo drugacije, ali izuzev toga izgledaju identično, moram ih jos poslikati, ali cijena za sva 4 je bila 280-300kn. Ako bude to ok, naručiti cu jos 4 za 2 seta.
Jedva cekam montažu:D
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
Sad sam tražio post sa androidom...
Onaj selen za kojeg si rekao da ih C5 jede kao lud. Stavi Poweflex ljubičasti. Neće ti narušiti udobnost, a trajat će puuuuno duže i bit će ti precizniji.
 

ExOduS442xb

Racing
Kupio sam MiniWash pa sam ga htio isprobati, nazalost nije dosao sa nastavkom za aktivnu pjenu (iako je na slici izgledalo kao da to ima) tako da sam nastavak narucio sa alija za nekih 70tak kn (sa popustom) i radi vrlo dobro.

Nedavno sam kupio jos par stvari:
K2 AKTIVNA PJENA
K2 CLAY BAR GLINA ZA LAK
K2 UKLANJANJE INSEKATA
SONAX VIŠENAMJENSKA SPUŽVA

I rezultat je odličan, mogu reći da mi je priprema i vanjsko pranje trajalo oko sat ipol. Auto je bio užasno prljav nakon puta, i napravio genocid na komarcima. Na par dionica je brzina bila ok 200 km/h. A glina me iznenadila, 90% prljavštine je pokupila, to sam negdje na YT vidio. A bilo je 30tak kn.

Evo par slikica:
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh