U originalnom postu sam napisao da je auto karoserijski u super stanju, da motor i mjenjač rade bez greške, te 3 stavke su bile presudne za kupnu. Sve drugo se može lakše i jeftinije sredit, ipak je to kozmetika, mehanika je bitna. Auto je bio garažiran. E sad, iznutra ga treba malo treba srediti, nije drastično, ima izgrebanih stvari, poderana je gumena brtva od vrata, moram srediti i što malo viri stropno svjetlo u kabini, sjedala možda većini i nebi smetala, ali me živcira što se vidi spužva, budem to poslikao. Neki fiks cu morat smislit, vj cu otići do majstora po drugo mišljenje a i presvlake postoje (thnx Ivane!, pogledat cu ima li štogod kvaliteno). Ti Ljudi ne žive na farmi, samo rade na njoj, i po priči sina prijašnjeg vlasnika auto je prolazio cestom preko koje prolaze traktori i eto odakle tog blata, samo što se nitko nije sjetio oprati auto od ispod, možda čak nikad. Nema sređivanja za prodaju, jer mi to nije namera, ne bavim se preprodajom, malo ću ga utegnuti i bit će mi za svaki dan, sada sam nazad na starom C5 mk1 dok mi ne stignu amortizeri, jedan je procurio a drugi malo slini tako da ću oba odmah zamjeniti.Čekaj, auto u onakvom stanju u kakvom si ga opisao, i još ga lik pristane spustiti za 25%, i ti ga kupiš? Ti ili si ludo hrabar, ili ti je tih 5500 EUR višak, ili ga se nadaš dotjerati i preprodati.
I kakve veze ima što lik ima farmu krava s blatom (ajd još mirisom nekako jer može smrditi nadaleko)? Šta je auto parkirao unutar farme? Nema uređen prilaz do kuće pa se vozi po blatu? Citroen C5 3.0 V6 Hdi? Nešto meni smrdi u toj priči (a nisu krave )
Ali u svakom slučaju, sretno s autom
Auto ima hidrauliku ofkors, što bi procurilo onda? Ako se ne varam 3.0 hdi (exclusive) i nije dolazio u drugoj opciji?Čudi me da takav auto i još nax oprema nema hidrauliku...mislio sam da je ona sastavni dio exclusive paketa
FederašAk je hidrauličar, amortizera nema.
Što se nekad od stočarstva dobro živjeloTi Ljudi ne žive na farmi, samo rade na njoj
Hvala, budem to ovaj vikend prekontroliraoPogledajte privitak 3767
Baci oko na čahure lafeta, ja ih već treći put mjenjam, kida ih ko lud
Hvala ti! Mislim da sam upravo razvio novi OKP dok sam ovo pročitao. Idem preparkirati...Prije, happy familly
Ludi ste ako se parkirate po brojevima na tablicama il kubičnim cm
Ukratko, dosta sam trazio po netu, i naletio na par C5 i C6-ica sa 3.0 hdi motorom i svi do jednog imaju ovaj zvuk prije startanja, izgleda da je to normalno a i nisam primjetio neke probleme. Mada sam procitao da se radi o identicnom actuatoru kao na 2.7, tamo ima nesto drugaciji zvuk, ispada da ipak ima neke razlike.Imam jedan čudan zvuk koji me prati otkad sam uzeo auto. Čuje se pri otvaranju vrata i nismo ga nikako mogli locirati, mislio sam da je nesto nebitno vezano uz elektroniku i mislim si rijesit cu to kasnije. Stari kupio "mehaničarski" stetoskop i malo po malo pratili zvuk i locirali problem. Koliko sam skuzio radi se o 'Turbo actuatoru' (ventil za ispuštanje viška pritiska?). Ovo potencijalno može biti veliki problem. Uspio sam to i snimiti. A to pištanje koje se čuje je nekakav proces 'predpaljenja' priprema za paljenje, usporedili smo to na 2.7hdi međutim na njemu zvuk pištanja počinje tek kada se da kontakt dok su na 3.0 to malo izmjenili ali ugl pištanje je identično ali ono što nije je zvuk tog Actuatora. Na 2.7 se jako brzo čuje tik-tik-tik i mislim da se tako mora čuti i na 3.0. Kako se vama čini? Dobro smo se namučili dok nismo otkrili što je to.