Evo, da se javim, nakon nekog vremena. Uglavnom, auto stao. Check engine lampica. Posjet ovlaštenom servisu i vele: uljna pumpa riknula. Nikakva druga lampica nije svjetlila osim check engine i engine fault. 0,5 l ulja ostalo unutra, sva sreća nije zaribao. Samo osnovni pregled i okvirna ponuda iz ovlaštenog, auuuuu. A kažu: kad rastavimo motor, vidjet ćemo što još treba promijeniti. Znači, cifra auuuuu na kvadrat. SVA SREĆA pa sam auto kupio sa produženim jamstvom od godinu dana. Odvezli ga u servis s kojim oni imaju ugovor i onda... Uljna pumpa stvarno riknula, ali i ventili, klipovi, ma uglavnom sve ono najbolje što može otići da se čovjek smrzne. Motor na strojnu obradu, ja bez auta mjesec dana. Vraćam se na ono: SVA SREĆA. Strojnu obradu, brtve i ruke je pokrilo jamstvo, a meni su ostale tekućine (antifriz, ulje, filter i ulje u mjenjaču). E, sad, s obzirom da sam novi zupčasti stavio prije 6 mjeseci kao i svjećice i da se ovo sa uljem dogodilo, odlučio sam (o svom trošku) opet promijeniti zupčasti, svjećice, ali i pumpu vode, termostat, kvačilo...kad je bal nek je bal. Nakon mjesec dana, opet ga jašem. Da, puno normalnije vuče, nema zacukivanja, motor normalnije radi... Trenutno sam prešao oko 700 km i na mjeraču ulja ulje se spustilo za 1 crticu. Vidjet ćemo kako će biti dalje. Uglavnom, pitam majstora: odmah na prodaju ili ga zadržati? Veli on: vi sad imate praktički novi motor unutra, nema potrebe za prodajom. Bonus: 2 godine garancije na reparirani motor, ukoliko servise radim kod njih ili 1 godinu ako servise radim negdje drugdje. Zanima me mišljenje, zadržati ga ili da ga dam nekom drugom u dobre ruke? Produženo jamstvo mi vrijedi do kraja 3. mjeseca sljedeće godine i prenosi se na novog vlasnika, a garancija od 2 godine na reparirani motor isto tako.