Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ledolomac

New member
Konfigurator je prije par dana promjenio izgled pa je pretpostaviti da je i ažuriran.Paket siti je nije u ponudi kao ni shark-siva boja nego se je pojavila nova siva -thorium za koju neznamo da li je samo promjenjeno ime ili neka druga boja.
 

Matija

New member
Dosta toga sam ti odgovorio preko pp-a, ali samo da i tu napišem, ne znam jesam li već. :D

Meni buka nije toliko problematična, koliko činjenica da se pri brzini od 130-140 vrti u dosta visokim okretajima i tu mu potrošnja počinje znatno rasti. Meni radi toga fali 6. brzina, a ne radi buke. Buka je kao i u autima slične klase. Sad, ja bih kao trebao imati to akustično vjetrobransko staklo, štajaznam... Možda je do toga, mada sumnjam.

Nikako mi ne odgovara činjenica da mi se Xantia na istoj brzini na autoputu vrti bar 300 okretaja niže i da je troši skoro litru manje (doduše zato u gradu i na otvorenoj cesti troši više). Jasno mi je da Xantia ima bolju aerodinamiku (jer je C4 ipak hatchback), ali to su morali kompenzirati 6. brzinom. MORALI SU. :D Osjećaj u vožnji bi bio puno, puno bolji.
 

Zdravac

New member
ljudi, može jedno pitanje;

Danas sam skinio ratkape (pranje), i primjetio sam da na prednjim kotačima nema ona zaštitna kapa na sredini, što sprječava prljavštinu da dođe do ležaja.

Na zadnjim uredno ima, pa mi je čudno zašto na prednjim nema. Jel može netko pogledati je li tako i na ostalim C4? Stvarno sam se iznenadio jer je ovako puuno veća vjerojatnost skraćenog vijeka ležaja!
 

Dalibor

Dado Tornado
TEST dva C4 i jednog PICASSA - TV Z1 autoservis test od četvrtka 7.8. (ovo sa livestreama je od reprize u subotu 9.7.)

netko negdje na forumu spominjao taj test, pa ga ovdje možete pogledati preko livestream:
http://www.livestream.com/z1tv/video?clipId=pla_eefc8965-da86-4af9-83a4-21c7f6049a20&utm_source=lslibrary&utm_medium=ui-thumb
kliknete na klizaču vremena na 12min, otprilike tada počinje...

test je picassa sa najjačim HDI motorim i dobrom opremom, C4 su sa benzincem od 120ks i manjim dizelom. oprema je srednja na jednom, za drugog nisam siguran.

uživajte.
 

1587 VTS

New member
TEST dva C4 i jednog PICASSA - TV Z1 autoservis test od četvrtka 7.8. (ovo sa livestreama je od reprize u subotu 9.7.)

netko negdje na forumu spominjao taj test, pa ga ovdje možete pogledati preko livestream:
http://www.livestream.com/z1tv/video?clipId=pla_eefc8965-da86-4af9-83a4-21c7f6049a20&utm_source=lslibrary&utm_medium=ui-thumb
kliknete na klizaču vremena na 12min, otprilike tada počinje...

test je picassa sa najjačim HDI motorim i dobrom opremom, C4 su sa benzincem od 120ks i manjim dizelom. oprema je srednja na jednom, za drugog nisam siguran.

uživajte.
E da, to je test na 1000 km iz aktualnog broja casopisa "auto motor i sport" - one svabofilske autorevije koju sponzorira volkswagen :D Iako su ovo po meni korektno odradili. Imam ga doma, 1.6HDi 90 ima opremu seduction, a VTi 120 je s exclusive opremom u shark sivoj boji s onim prekrasnim felgama 18" i u toj kombinaciji mi izgleda mrak :wub:
 

Rok

New member
Jucer sam odsetao sa psom do citro salona i vidio jednog crnog c4 seduction ispred valjda čeka da bude isporučen.Bio je čisti sed.,bez ikakve dodatne opreme i skroz fino izgleda.

Moram reći da mi se,sad kad sam ga vidio, najviše sviđa crni c4,više i od shark sive,a babylon mi nije nikad nije budila neke emocije.

Iza salona sam vidio mjesto gdje im stoje auti koji nisu u salonu-neki mali ogradom ograđeni šljunčani prostor,na mjestima obrastao travom. Nekoliko c4 stoji tamo,različitih boja.

I u salonu na donjem katu salona ima jedno 7-8 c4 svi različitih boja,i stvarno crna najbolje paše.Meni.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
crna najbolje paše
Crna je općenito nezahvalna boja. Imao jednom i nikad više. :)
- svako najmanje oštećenje se vidi (desetak puta na parkingu, pa da vidiš veselja)
- svaka trunka prašine i blata se vidi
 

amorphis

Member
ja brojim dane do preuzimanja svog shark sivca 1.6 VTi s pojačanim Seduction-om, a kad nešto čekaš, onda čekaš...po čekaš...joooj i onda kažu da vrijeme leti hehe
 

ledolomac

New member
Dizel je odlično izoliran,cijeli motorni prostor. Znam da postoji neka spužva koja je otporna na visoke temperature i može se zalijepiti ali čini mi se da nije baš jeftina. Neki su je ljepili na haubu radi zvučne izolacije.Da li su ti zadnja stakla dodatno zatamnjena , ne vidi se iz slika.
 

macola

New member
Pozdrav društvu! C4 je stigao i u ponedjeljak ide na cestu. Pod haubom sam vidio da nema zvučne izolacije (Xsara je imala nekakav spužvast materijal) samo pleh a postoje otori i rupe. :shock: Može li se to naknadno ugraditi i hoće li to smanjiti buku na višim okretajima ??
w najs , samo nije mi jasno ( makar znam --zbog paketa opreme tj. para ) što ne stave te je.. maglenke i na osnovnu opciju to diže auto wow!!
 

lubenica

New member
Pozdrav ljudi,
kao i većina vas prezadovoljna sam sa svojim crnim C4 seductionom, 90 KS, diesel. No imam dva pitanja koja me malo muče
1. zatvaranje prtljažnjika- često mi se događa da mi signalizira na putnom računalu da je prtljažnjik otvoren, što bi značilo da ga za efikasno zatvaranje moraš baš dobro "klapnuti" da bi se zatvorio... Pomalo mi je to čudno jer ipak nije to stara kanta.
2. Pri brzinama većim od 100 čujem strašno strujanje zraka, kao nalete vjetra izvana. Nigdje ne puše. Nego se samo čuje izvana i dosta je bučno. Nisam to primjećivala na prijašnjim autima... :-/ Znam da je dizelaš i da je bučniji od benzinca, ali meni ovo nije zvuk motora već kao da se čuju naleti jakog vjetra.
3. Kad spustim prednji lijevi prozor prvih 10ak sekundi nešto pucketa u njemu.

E sad... Za ovo treće ću otići na servis. A za ovo prvo i drugo me zanimaju vaša iskustva, da ne dođem tamo ako je to nešto što "ulazi u opis" novog C4

Unaprijed se zahvaljujem na odgovorima.
 

akiramar

Active member
Hello!
1. Meni se par puta desilo na pocetku, sada vise ne. Zatvaram tako da ga pustim da se sam zatvori. Negdje na pola puta, pustam vrata.
2. Auto je strasno tih, ne cuje se nista (ni ispod, ni iznad 100Km/h), a pogotovo ne sustanje vjetra.

Nadam se da sam pomogao.
 

Matija

New member
Mislim da sam baš u ovoj temi opisao postupak zatvaranja prtljažnika, pa potraži. Mislim da nije baš dobro zatvarati ga sa tako velike visine. Držiš prstima vrata, spustiš skoro već do dolje i onda gurneš (držeći vrata i dalje u ruci). Najefikasniji i najsigurniji način zatvaranja, a vjerojatno i najmanje opterećenje na bravu, plastiku itd. E ako uhvatim vremena danas, snimim clip i postavim na net.
 

lubenica

New member
Hvala na odgovorima.
Naručili smo se na servis u četvrtak, pa ćemo vidjeti. S prozorom definitivno nešto ne štima, a i za buku i zatvaranje prtljažnika da li i tu nešto ne štima ili ja imam osjetljivo uho i laganu ruku :)
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh