Bluehdi-greška urea

track

Active member
Pozdrav društvo,

počela je nedavno masaža mozga sa UREA lampicom i engine fault lampicom. Napunio AdBue do vrha pa tjedan dana nema lampica, pa tjedan dana opet ima i tako naprid-nazad. Kaže mi mehanicar da uštedim sebi vremena i novaca i da to isključim elektronski. Citroen C4 Cactus 1.6 blueHDI 2016 godina sa redizajniranim čepom koji ventilira i provjerio sam, stvarno venitilira.

Sad se spremam za to elektronsko isklučenje jer stvarno nemam toliko novaca na bacanje za njihove izmišljene popravke. Kaže mi prijatelj da ako to isključim, začepit će mi se nakon nekog vremena FAP filter i uništit će mi turbinu i motor i sve će otić na autu...

Može komentar nekoga tko zna molio bih pa da prestanem slušat ove birtijske price kako će se svemir urušit ako ja isključim AdBlue?

Hvala :)
 

szahtila

Well-known member
Prijatelj ti priča gluposti. Ako ne želiš popravljati isključi softverski. Što se tiče Fap-a, ako koristiš propisano ulje (i vrstu i gradaciju) neće se začepiti. Moj auto dnevno prolazi dvije relacije po 4 km veći dio godine i ne stigne se ni zagrijati zimi, ima 87000 km i začepljenost od 12%.Računam da će trajati duže no motor kao cjelina
 

track

Active member
Hvala, svakako sam mislio preventivno svakih par mjeseci nalit u rezervar onaj aditiv za ciscenje FAP-a (mislim da je 10-ak eura bocica koja ide na jedan cijeli rezevar) i to je to...
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ne taj! Aditiv za DPF nisi mogao kupiti (i natočiti) na bezninskoj... To je posao za mehaničara i dijagnostiku. Može i DIY, ako imaš opremu (dizalica, zaštitne rukavice, naočale i dijagnostika) i znaš što radiš...

Dakle, slobodno daj softwerski isključiti AdBlue sistem, isprazni tank s urejom i nalij litru-dvije destilirane vode. Gledaj da ti to uradi netko s iskustvom i dobrim referencama, po mogućnosti da je to već radio na PSA vozilima.
Ostalo ništa ne treba dirati, tj. FAP/DPF neka ostane u finkciji i za njega će ti svakih 100-tinjak tisuća km trebati natočiti litru - litru i pol FAP aditiva, ali kao što rekoh, to je posao za mehaničara i Diagbox dijagnostiku (treba resetirati brojač na nulu, tj. "reći" autu da ima novu litru aditiva)...
 

track

Active member
Ne taj! Aditiv za DPF nisi mogao kupiti (i natočiti) na bezninskoj... To je posao za mehaničara i dijagnostiku. Može i DIY, ako imaš opremu (dizalica, zaštitne rukavice, naočale i dijagnostika) i znaš što radiš...

Dakle, slobodno daj softwerski isključiti AdBlue sistem, isprazni tank s urejom i nalij litru-dvije destilirane vode. Gledaj da ti to uradi netko s iskustvom i dobrim referencama, po mogućnosti da je to već radio na PSA vozilima.
Ostalo ništa ne treba dirati, tj. FAP/DPF neka ostane u finkciji i za njega će ti svakih 100-tinjak tisuća km trebati natočiti litru - litru i pol FAP aditiva, ali kao što rekoh, to je posao za mehaničara i Diagbox dijagnostiku (treba resetirati brojač na nulu, tj. "reći" autu da ima novu litru aditiva)...
E ovo tek nisam imao pojma. Ja sam računao da je ok kad se već tako prodaje na postajama...

Imaju i oni aditivi za čišćenje motora kao, je li sa njima ista priča ili se to može dodavati u rezervar s vremena na vrijeme? Cactus je na 130 000 km pa sam ga mislio "počastit".

Što se tiče isključivanja, mehaničar mi reče da moramo napravit termin i da on ne radi nego vozi auto kod nekoga šta se samo s tim bavi. Toga ne znam ali ovaj mehničar koji mi je to preportučio je na dobrom glasu i djeluje dosta korektan u komunikaciji.
 

paolo123

New member
Ne znam za Split ja sam ugasio softverski tu u Zagrebu samo AdBlue ništa drugo ne treba gasiti. Nestane ti ta obavijest i voziš normalno. Doduše meni je majstor morao i iskopčati i pumpu jer se povremeno čula da radi i nakon softverskog isključenja. 1100 kn sam platio.
DPF nisam trebao gasiti mislim da to nema veze sa Ureom.
Gdje si to odradio u Zagrebu?
 

track

Active member
Samo dodatak, imam možda 2/3 AdBlue tanka punog. Pitao sam mehanicara da ispumpam ili ne. Rekao je da ostavim jer se kristalizacija nece dogodit a ako npr. ulijem vodu ili slično da riskiram smrzavanje. Jel stoji sve navedeno?
 

paolo123

New member
Evo i meni treperi Adblue lampica uz upaljenu lampicu "service" i
poruku "Greška pročiščavanja, pokretanje će biti nemoguće za 1100 km. Sa bluetooth dijagnostikom Vgate Icar pro elm327 u fap aplikaciji očitana je greška P20E8.
C4 Picasso 2017, 203000 km.
Zanima me da li ići na dijagnostiku u ovlašteni pa da utvrde točnu grešku ili odmah ići na softversko gašenje.
 

track

Active member
Tačno je da može zalediti ako uspeš vodu, a za kristalizaciju ne znam. Kako tebi kristalizacija sada može smetati i ako se dogodi?
Slažem se, vjerojatno nikad neću ni znat jel se kristaliziralo ili nije. Blaženo neznanje. :)
 

track

Active member
Mogu li nakon isključivanja AdBlue-a i dalje servisirati auto u ovlaštenom? Imaju li oni obavezu to prijavljivati npr. ili na silu uključivati opet ili šta ja znam?
 
Na vrh