visaluteju
Well-known member
Ekipa nakon 7 godina u vlasništvu C4II trebao bih pred kraj ove godine mjenjati automobil i molim vas za pomoć, ako ima ko raspoložen i dovoljno dokon da pročita i posavjetuje me....
Na dnu posta ću ukratko opisati kako me je služio C4, da ne gušim ovdje moje pitanje koje ne znam ni sam kako bih postavio...
U suštiti u potpunosti sam ispao iz priča o autima, šta valja, šta ne valja, koji motori su dobri koji nisu itd i nemam pojma šta da gledam, o autima imam neko osnovno (možda za dlaku iznad) znanje... tako da treba mi konkretan primjer i smjernica i izvinjavam se na ovako nepreciznom pitanju
Ono što me brine što sam usput popratio da novija auta nisu kvalitetna kao nekada i da zna biti raznih problema, tj da je lako naletiti na problematično auto...
Godište auta bi da bude oko 2018 godine pa sad možda godina iznad do dvije (ako je nešto povoljnije u pitanju), ispod ne bi išao osim ako bas nije neka dobra prilika.
Zagrijao sam se za automatika, nije pod moranje ali bi volio da bude...
Ono što ne znam i šta se dvoumim je da li da idem sa benzinskim ili dizelskim motorom...
Kod dizela me odbija egr i dpf, i npr kod novijih ove adblue pumpe....benzince ne poznajem dovoljno tu sam ostao u nekom strahu od trošenja ulja i povremenih klasičnih boljki benzinaca na koje sam znao naletiti u pričama i po forumu....
- NPR vozio sam i jako mi se svidjela škoda. Bila je oktavija ali ne bi bježao ni od scale. Medjutim svidja mi se sa 2.0 motorom ali one su dosta rjeđe i skuplje... kako su se pokazali ovi sa motorima 1.6 ?????
- Privlače me i marke poput KIA, Hyundai, auta su im generalno povoljnija, može se kupiti mlađe auto sa manje kilometara u odno su na ove neke "poznatije" marke. Imam komšiju koji ima i30 benzin 2011, nikakvih problema nema godinama.... ali nemam pojma koji motori su ok kod ovih novijih modela, šta je ok, od čega treba bježati ? Kakvi su kod njih automatici ?
-sa druge strane fin mi je i citroen npr C4 cactus ali nemam pojma kakvi su ovi novi modeli.
-fin mi je i c4 picasso ali ista problematika me muči.
Znači da skratim priču, treba mi konkretna preporuka automobila (koji motor treba izbjegavati, koji je za preporuku) godište oko 2018, budžet bi mi bio do oko 15 000e s tim da gledam cijene u BiH. Veličina automobila od hatchbek-a do srednje limunzine, ali ne bi bježao ni od monovolumena. C3 mi je već mali
______________________________________________________________________________________
C4II me je služio odlično. Model je sa 68kw 92ks. 7 godina kod mene.
U tom periodu sam samo mjenjao komplet set kvačila i zamjena me izašla oko 150e sachs, jaaako povoljan za održavanje. I to kvačilo sam mjenjao jer je bilo tvrdo, nije otišlo... Mjenjao sam BSM jer je bila neispravna kutija u koju je ulazila voda sa šajbe i čistio sam DPF čim sam ga kupio jer nije bilo aditiva a ja to nisam znao...
Od trapa za 7 godina prije mjesec dana sam primjenio 2 krajnice i to je sve za 7 godina
Na dnu posta ću ukratko opisati kako me je služio C4, da ne gušim ovdje moje pitanje koje ne znam ni sam kako bih postavio...
U suštiti u potpunosti sam ispao iz priča o autima, šta valja, šta ne valja, koji motori su dobri koji nisu itd i nemam pojma šta da gledam, o autima imam neko osnovno (možda za dlaku iznad) znanje... tako da treba mi konkretan primjer i smjernica i izvinjavam se na ovako nepreciznom pitanju
Ono što me brine što sam usput popratio da novija auta nisu kvalitetna kao nekada i da zna biti raznih problema, tj da je lako naletiti na problematično auto...
Godište auta bi da bude oko 2018 godine pa sad možda godina iznad do dvije (ako je nešto povoljnije u pitanju), ispod ne bi išao osim ako bas nije neka dobra prilika.
Zagrijao sam se za automatika, nije pod moranje ali bi volio da bude...
Ono što ne znam i šta se dvoumim je da li da idem sa benzinskim ili dizelskim motorom...
Kod dizela me odbija egr i dpf, i npr kod novijih ove adblue pumpe....benzince ne poznajem dovoljno tu sam ostao u nekom strahu od trošenja ulja i povremenih klasičnih boljki benzinaca na koje sam znao naletiti u pričama i po forumu....
- NPR vozio sam i jako mi se svidjela škoda. Bila je oktavija ali ne bi bježao ni od scale. Medjutim svidja mi se sa 2.0 motorom ali one su dosta rjeđe i skuplje... kako su se pokazali ovi sa motorima 1.6 ?????
- Privlače me i marke poput KIA, Hyundai, auta su im generalno povoljnija, može se kupiti mlađe auto sa manje kilometara u odno su na ove neke "poznatije" marke. Imam komšiju koji ima i30 benzin 2011, nikakvih problema nema godinama.... ali nemam pojma koji motori su ok kod ovih novijih modela, šta je ok, od čega treba bježati ? Kakvi su kod njih automatici ?
-sa druge strane fin mi je i citroen npr C4 cactus ali nemam pojma kakvi su ovi novi modeli.
-fin mi je i c4 picasso ali ista problematika me muči.
Znači da skratim priču, treba mi konkretna preporuka automobila (koji motor treba izbjegavati, koji je za preporuku) godište oko 2018, budžet bi mi bio do oko 15 000e s tim da gledam cijene u BiH. Veličina automobila od hatchbek-a do srednje limunzine, ali ne bi bježao ni od monovolumena. C3 mi je već mali
______________________________________________________________________________________
C4II me je služio odlično. Model je sa 68kw 92ks. 7 godina kod mene.
U tom periodu sam samo mjenjao komplet set kvačila i zamjena me izašla oko 150e sachs, jaaako povoljan za održavanje. I to kvačilo sam mjenjao jer je bilo tvrdo, nije otišlo... Mjenjao sam BSM jer je bila neispravna kutija u koju je ulazila voda sa šajbe i čistio sam DPF čim sam ga kupio jer nije bilo aditiva a ja to nisam znao...
Od trapa za 7 godina prije mjesec dana sam primjenio 2 krajnice i to je sve za 7 godina
Posljednje uređivanje: