Cactus 1.2 Puretech 110 & 130 - iskustva, održavanje…

dinko1981

Well-known member
Daklem rekapitulacija auto je 110 ksbenxinac bazni bez elektronskih sranja 55.000 km godište 2019...sam mjenjam ulje svakih 10 000 ineo first 0 30..auto je kupljen novi nikada nije kročio u citroenov servis a i nece..mjenjan zračni filter...inače klima se pali rijetko čak se i filter od klime vadi da se očisti jer tko jeudbda ima troškove punjenja klime i ostala sranja..čemu služe prozori..većinom se vozi nježno znalački u leru..od 2019 putno računalo 1 pokazuje potrošnju točno 5.1 litra prosjek..kočnice nisu sirane..svjećice ništa...auto malo naginje ali je udoban ne onako kako kažu..malo je nizak krov...i zmigavci ne reagiraju brzo...za 114 tisuća nekadašnjih kuna solidan auto ne autić..
Vrijeme za promjenu zupčastog...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Samo da updateam... skoro 130tkm, još vozi, još pije ulje, cca 0,5l na 1000km.
Novost je da je počeo ponekad izbacivati sivi dim kod puštanja gasa, doduše rijetko.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
135tkm mali servis, od teorijskih 3,5 litre iscurilo nešto preko dvije.
Htio sam probati staviti nešto gušće, drugačije, al radi ovih onih razloga je opet na 5w30 Ineo ecs. Probat ću se bolje pripremiti za ljetni servis.
Sa dimom nikakvih pogoršanja.
U bratovim rukama i dalje troši dobro ispod 6l, što mi se čini super... makar je malo defanzivniji vozač.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Unatoč svim mojim savjetima i sugestijama, u familiju je došao Cactus 1.2 110ks, 2016. sa 110tkm.
Samo da updateam... skoro 130tkm, još vozi, još pije ulje, cca 0,5l na 1000km.
Novost je da je počeo ponekad izbacivati sivi dim kod puštanja gasa, doduše rijetko
135tkm mali servis, od teorijskih 3,5 litre iscurilo nešto preko dvije.
Nije me bilo koji tjedan jer mi je bila puna kapa Citroena i svega vezanog.

Dakle, 2016., niti 140tkm, ulje mjenjano na manje od 10tkm, nikada ga se nije klalo, samo cici mici.
Prije koji tjedan ode na tehnički... i padne eko test. Krasno.

Šest mehaničara i par tjedana kasnije, zaključak je cca 3000€ za drugi motor sa velikim servisom.
U kratko, motor je konstrukcijski smeće (6/6 mehaničara se slaže, a nije i da nismo znali) i rađen je za jednokratnu uporabu (generalne i otvaranja nemaju smisla).
Sa drugim motorom je opet samo pitanje vremena kada će se problem pojaviti ponovno.

Uglavnom, distribucija je ok, pumpa ulja je ok, ''jednostavno'' su karike zapekle i auto konstantno izgara ulje i dimi.
Vožnja u takvim uvjetima je 90% uništila i katalizator, što je još min. 800€.
Uz to je pitao još ulagana (trula vrata, trul auspuh...) pa sam ga osobno otpisao i stavio veto na bilokakve popravke.
Eh da sam imao pameti lupiti šakom o stol kada se kupovao...

.......................

Moja dva savjeta vlasnicima nakon par godina Purešita u familiji...
-Motor nije rađen za korištenje dulje od 5 godina. Obavezno prodati prije tog roka.
-Neovisno o starosti, čim se pojavi prvi oblak dima, makar samo momentalno - sutra natočiti aditiv prodiv dima (za ulje) i prodati ga pod hitno.


Ali nije sve tako crno kao ispuh ovog Cactusa... 19 godina stari 1.6hdi u Čmaksu i dalje gazi. Bez dima.
 

Cutac

Prèkaroš
''jednostavno'' su karike zapekle
Aceton i ATF?

Inače, stvarno mislim da neću kupovati novi auto, nego nešto ne starije do 2005. kad čitam ovakve stvari.

Ali ne kužim zašto generalka ne bi bila opcija? Zato jer ne zaslužuje takav tretman?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I to :)
Ali problem je što su djelovi dosta skupi i ide dosta toga.
Sve se mora otvorit, poravnat i prebrtvit. Vele i da je obično jedan cilindar najgori i na njemu je košuljica garant uništena.
Pa na to komplet nova distribucija, pumpa ulja i ostali potrošni materijal i opet dođeš na sulude cifre.
I naravno, mehaničar naplati puuuno puno sati za to sve.

Najgore od svega je što nakon svega toga ti niti jedan mehaničar neće dati nikakvu garanciju (razumljivo).
A mušterija očekuje da nakon skupe generalke ima pouzdan motor.

Tako da u praksi nitko taj motor ne želi dirati, jer je prevelika šansa da se problemi nastave.

Tko baš inzistira, može dobiti rabljeni motor iz Poljske nutra/van što sam spominjao. To je puno brža opcija, mehaničar ima dramatično manje posla, a rezultat je više manje isti.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Iskreno se nadam da nastavak neće biti niti najmanje uzbudljiv, toči/vozi bi bio savršeni scenarij... al mislim da se još nezna ni buđet za nasljednika :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Izgleda da prolazi vrijeme automobila za 20 godina. Ne samo s puretechom, koliko pratim tu problematiku, više manje je sve to isti ... samo netko daje na sva zvona, netko šuti...

Sretan si ako 150.000 odradi bez kvara pa još neko vrijeme uz popravke i gotovo...
Ako tako bude i dalje, neće ni trebati izglasavati eu prijedlog o obaveznom recikliranju dvije godine neregistriranih, ili neisplativih za popravljanje automobila.
Poraspadat će se i postati neisplativi i sami.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Otkupio ga je čovjek koji se inače bavi kupoprodajom razbijenih i pokvarenih vozila.
Što će s njim, nemam pojma... mislim da nemože puno zaraditi ako ga pokuša prodati u stanju kakvom je. Doduše i 200€-300€ za jedan prikup i kasnije dostavu kamionim nije loše ako tako nešto iskombinira.

Ako pak ima na stanju kakav karambol sa ispravnim motorom i može ga sam zamjeniti, tu bi već mogao zaraditi neku cifru.
A prodaja u dijelovima mi nema nikakve računice.... no šta ja znam...
 
Na vrh