Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

lubenica

New member
Citrač ostao na servisu. Tri mjeseca vožen. Serviser je uslijed probne vožnje skupa samnom ustanovio da se zaista previše čuje puhanje vjetra :-/ . Rekao je odmah da misli da neće tu puno toga moći napraviti, pa će ga vjerovatno morati slati u Francusku. Jeeee. Zanima me sad, pošto je auto pod garancijom trebali bi mi u skladu s uvjetima Citroen jamstva, dok je auto na servisu obezbjediti zamjenski auto. Postoje li neka ograničenja po tom pitanju, npr. ako je auto na servisu dulje od xy dana, ili...? Jel kad sam postavila pitanje zamjenskog auta, svi su "hvatali krivine". Uglavnom poprilično sam razočarana...
 

Marko

Well-known member
Dobro prouči kaj piše u uvjetima jamstva, poglavlje popravci, poglavlje zamjenski auto u periodu xy kad traje uklanjanje nedostataka i ostala vezana poglavlja na tu temu... I temeljem toga idi naprijed, čitaj, čitaj i još malo čitaj - a za mala ispisana slova koristi povećalo, da poslije ne žališ i da ne budeš kao sada razočarana.

Preporuka moja ti je da sve primjedbe/pritužbe/pohvale kao kupac/potrošač uvijek šalješ PISMENO pogotovo kad probaš usmeno pa to ne prolazi ... Bilo da li se radi o uredskom stolcu za 500 kuna, a da ne spominjem da se kod tebe radi o autu za xyz tisuća kuna. Kad si plaćala red se je znao, pa nek se red i dalje zna kak kaj ide...
 

lubenica

New member
Dobro prouči kaj piše u uvjetima jamstva, poglavlje popravci, poglavlje zamjenski auto u periodu xy kad traje uklanjanje nedostataka i ostala vezana poglavlja na tu temu... I temeljem toga idi naprijed, čitaj, čitaj i još malo čitaj - a za mala ispisana slova koristi povećalo, da poslije ne žališ i da ne budeš kao sada razočarana.

Preporuka moja ti je da sve primjedbe/pritužbe/pohvale kao kupac/potrošač uvijek šalješ PISMENO pogotovo kad probaš usmeno pa to ne prolazi ... Bilo da li se radi o uredskom stolcu za 500 kuna, a da ne spominjem da se kod tebe radi o autu za xyz tisuća kuna. Kad si plaćala red se je znao, pa nek se red i dalje zna kak kaj ide...
Hvala na odgovoru.
Pretražila sam papire koje sam dobila prilikom kupnje i nisam naišla na nikakav papir sa uvjetima jamstva. Možda sam si sama kriva, ali u tom trenutku dok si sav euforičan zbog novog auta, ni ne razmišljaš o tome...:doh:
Mislim da se u uvjetima jamstva u servisnoj knjižici ne spominje zamjenski auto, ali budem opet pogledala.
Uglavnom, dobila sam ga nazad. Naručena je nova vodilica, mehanizam za spuštanje stakla i novo lijevo staklo te lajsna koja se nalazi preko spoja vjetrobranskog stakla i limarije. Pretpostavljaju da je možda kvaka u tome jer je jako labava i nahero stoji, pa se zrak prilikom vožnje uvlači u nju. Ako se buka ne riješi, onda je "tako kod svih C4 zbog velikih retrovizora" :disgusted:. Nadam se da će to riješiti problem i da ih ne budem vidjela do slijedećeg redovnog servisa!
 

ZVAJ

Skoro zreo
Mislim da se u uvjetima jamstva u servisnoj knjižici ne spominje zamjenski auto, ali budem opet pogledala.
Gledao sam danas uvjete garancije. Idu tako daleko da vrijeme provedeno na popravku ne produžava garanciju ! Ništa ne piše o zamjenskom vozilu. No već su savjetovali napismeno i prijetnja novinama ...
Ok vratili su auto ali zviždi i dalje. Nisu riješili problem a kako ide sa rez. dijelovima bojim se da će biti poduže
 

ledolomac

New member
hehehehehe, a šta reć U garažuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

dižem pikčrs! pod dodaci
Odlično izgleda.Da li su to one mrak felge od 17 coli .Sretno s autom i da ne bude nedostataka jer problemi s novim autima forumaša počimaju biti zabrinjavajući.Citroen ka Citroen ,uvijek mora nešto uprskati. I to na čemu ztvaranje prtljažnika i slično.Zato one kante od VW drže cijenu i imaju status. To se njima na ovakvim sitnicama ne može dogoditi, i to masno naplaćuju. Je li ovo shark boja sada drugog naziva ??
 

macola

New member
Odlično izgleda.Da li su to one mrak felge od 17 coli .Sretno s autom i da ne bude nedostataka jer problemi s novim autima forumaša počimaju biti zabrinjavajući.Citroen ka Citroen ,uvijek mora nešto uprskati. I to na čemu ztvaranje prtljažnika i slično.Zato one kante od VW drže cijenu i imaju status. To se njima na ovakvim sitnicama ne može dogoditi, i to masno naplaćuju. Je li ovo shark boja sada drugog naziva ??
ma malo mi se čini da ima sitnica koje su mogle bit bolje http://www.citroenforum.hr/images/smilies/rolleyes.gif(makar za 158tkn), ali tješim se ipak je to citroen a nema ŠTO ŠVABO NAPRAVI ...:D
i da jesu one 17-ice ( opcija je bila 18 , ali i ovako je tvrđi , ne dobivam na širini dakle stabilnosti nego na troškovima , gume,ovjes isl.)i sasma su O.K.
ide ka zvjer(makar do 3000 ne dižem ga preko ni u ludilu zasad)
 

hjuzbas1

New member
Gledao sam danas uvjete garancije. Idu tako daleko da vrijeme provedeno na popravku ne produžava garanciju ! Ništa ne piše o zamjenskom vozilu. No već su savjetovali napismeno i prijetnja novinama ...
Ok vratili su auto ali zviždi i dalje. Nisu riješili problem a kako ide sa rez. dijelovima bojim se da će biti poduže
Ja sam imao problema sa novim C4 odmah nakon preuzimanja. Uredno sam dobio zamjenski C4 picasso koji sam vozio punih deset dana dok nisu riješili problem. Sami su mi ponudili, nisam ni stigao tražiti:). Od tada nema nikakvih problema i jučer sam obrnio 6000km u kojima sam prošao sve tipove ceste. Mislim da mu najviše paše otvoreni put, brzina 100-120km/h, bez puno krivina i brda, tu je car. Ne pašu mu brdske staze iako motor ima snage (hdi 112ks), jednostavno vožnja nakon nekog vremena umori, mijenjač i ovijes nisu podešeni za zavojite ceste. Na autocesti tempomat je "must have", a na 150km/h sve je još ugodno tiho. Brže me i ne zanima:) Oduševljen sam i automatskim svijetlima i brisačima, jako dobra stvar kod tunela ili kad se po kiši kamion zaobilazi (brisači pravodobno ubrzavaju). Genijalne su i ladice ispod sjedala gdje sve stane pa u kabini nema cd-a, karata i dr. Stvarno je praktičan. Toliko od mene za sad!

P.S. čestitke novim ponosnim vlasnicima:)
 

Marko

Well-known member
Hvala na odgovoru.
Pretražila sam papire koje sam dobila prilikom kupnje i nisam naišla na nikakav papir sa uvjetima jamstva. Možda sam si sama kriva, ali u tom trenutku dok si sav euforičan zbog novog auta, ni ne razmišljaš o tome...:doh:
Mislim da se u uvjetima jamstva u servisnoj knjižici ne spominje zamjenski auto, ali budem opet pogledala.
Uglavnom, dobila sam ga nazad. Naručena je nova vodilica, mehanizam za spuštanje stakla i novo lijevo staklo te lajsna koja se nalazi preko spoja vjetrobranskog stakla i limarije. Pretpostavljaju da je možda kvaka u tome jer je jako labava i nahero stoji, pa se zrak prilikom vožnje uvlači u nju. Ako se buka ne riješi, onda je "tako kod svih C4 zbog velikih retrovizora" :disgusted:. Nadam se da će to riješiti problem i da ih ne budem vidjela do slijedećeg redovnog servisa!
Držim ti fige da sve bude kak spada! ;) Btw, za euforiju pričaš - samo polako idući put... :oops: :D

Gledao sam danas uvjete garancije. Idu tako daleko da vrijeme provedeno na popravku ne produžava garanciju ! Ništa ne piše o zamjenskom vozilu. No već su savjetovali napismeno i prijetnja novinama ...
Ok vratili su auto ali zviždi i dalje. Nisu riješili problem a kako ide sa rez. dijelovima bojim se da će biti poduže
Viš, kak elegantno - gledal sam prilog na temu "istek jamstva" na potrošačkom kodu pred koju godinu dana gdje bil lik koji je stalno vozal auto na servisu svako malo. Slagali su ga tak dugo dok mu na kraju ni isteklo to jamstvo (nekaj z motorom ni bilo kak spada) i to dok je isteklo fino mu ispostavili račun da troškove svih radove mora sam platiti. Tak nekak je bilo - ne sjećam se svih detalja ali bogme su ga lipo nahebali, i zato je pozval HRT ekipicu da mu pomognu. Jedino kaj je šteta kod tih priloga kod potrošačkog koda je da nema povrtane informacije kak je koje pritužba uspješno/neuspješno riješena i s kojim ishodom. Valjda su kak to obično ide zataškali cijelu stvar... :whistling:
 

ZVAJ

Skoro zreo
Auto mi je još posve nov i svašta je moguće. Bio je u potrošačkom kodu i onaj slučaj sa ljuštenjem boje. Èak su mu i prebojali auto ali opet se ogulio. Naravno nisu htjeli mijenjati karoseriju pa čovjek gleda auto u garaži skoro godinu dana. Nadam se da će "Lubenici" to brzo riješiti. Ja dosad sa servisom (Xsara od 1998-2011 u Ceriću kod Vinkovaca) nisam imao problema. Sad sam ponosni vlasnik novog C4 sa 250km u točkovima. Zasad sve radi kako treba jedino nisam dobio uputstva na HR a na Nizozemskom nema smisla pa nabadam po tipkama :)
 

knez-bj

New member
Pozdrav, ja sam novi ovdje iako imam C4 1,6 Hdi 92 ks već tri mjeseca (5200 km) i do sada sam jako zadovoljan sa autom. Oduševila me potrošnja, udobnost i izgled unutrašnjosti, te količina opreme Seduction. Motor super vuče iako je samo 92 ks, a to se vjerojatno može zahvaliti maloj težini auta. Što se tiče armature i čišćenja kupio sam Sonax maramice i mogu reći da su super, ne ostavlja mrlje i lagano se sjaji.
 

Matija

New member
Auto mi je još posve nov i svašta je moguće. Bio je u potrošačkom kodu i onaj slučaj sa ljuštenjem boje. Èak su mu i prebojali auto ali opet se ogulio. Naravno nisu htjeli mijenjati karoseriju pa čovjek gleda auto u garaži skoro godinu dana. Nadam se da će "Lubenici" to brzo riješiti. Ja dosad sa servisom (Xsara od 1998-2011 u Ceriću kod Vinkovaca) nisam imao problema. Sad sam ponosni vlasnik novog C4 sa 250km u točkovima. Zasad sve radi kako treba jedino nisam dobio uputstva na HR a na Nizozemskom nema smisla pa nabadam po tipkama :)
Uh, pa kako ti nisu dali uputstvo na HR, pa to moraju. :hm: Idi i traži, a ako ti baš uporno odbijaju dati, registriraj se na service.citroen.com i tamo imaš online pristup uputstvu. Zapravo, bolje mi pošalji e-mail na PM, pa ti ga ja pošaljem (8MB). Ja sam skinio sa te Citroen stranice, ide u nekih 100-150 .pdf fileova, al ja sam ih spojio u jedan. Nedostajala im je pokoja stranica, ali ništa bitno (neki uvod i slično).
 

Zdravac

New member
Pozdrav!

Može mi netko iskusniji reći koliko kilometara se treba "laufati" 1.6 VTi 120 (novi C4), tako da ga mogu zavrtiti i iznad 3500 okretaja.
Zasada imam 960 km, a htio bih na autocesti voziti bar 130 - 140 km/h

ah... nikak da se ti kilometri naprave.

Ima kakvo pravilo kako ga pravilno "ulaufati"?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Može mi netko iskusniji reći koliko kilometara se treba "laufati" 1.6 VTi 120 (novi C4), tako da ga mogu zavrtiti i iznad 3500 okretaja.
Ne znam za konkretan motor, no niti jedan novi auto nisam tjerao u visoke obrtaje prije 2,5tkm.

Vjerujem da je to generalna preporuka.
 

Damaj

Active member
Ma slobodno raspali, na novim C4 (1.6), a i kod drugih motora nema više 0-tog servisa, niti u servisnoj knjižici piše štogod o kilometrima razrađivanja, stoga ubrzaj te crtice na cesti! Sada pretpostavljam i francuzi rade po principu švaba-razrade motor na stolu, pa ga ubace u auto (pretpostavljam!)
 

amorphis

Member
Nema nikakvih posebnih ograničenja (ja sam naravno pitao prilikom preuzimanja). Vozi normalno, i po autoputu...naravno to nije auto za jurcanja nego više za lagodnu vožnju. Ja sam odmah prvi dan išao 130 i auto plovi, plovi autocestom:whistling:
Uživaj u vožnji:)
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh