Imaš li i ovaj feture? To mi je super stvar! Podsjeća na C6...Stigao i meni. Vrlo zadovoljan. Udoban za poludit. 1.6 Shine i Hype black sa grijanim sjedalima.
Previše tražiš. Stavili su od iza dva USB ulaza, pa što bi ti više?...
S druge strane, nepojmljivo mi je da flagship model i perjanica flote npr. nema amortizer prednje haube, nego mu treba ručno dizati "nogu"?
Kao i da na zadnjoj klupi nema mogućnost regulacije klime, nego su samo otvori s regulacijom smjera puhanja?
Vrh ponude jednog branda i auto od 40-80€ bi te stvari morao imati!
Stari Peugeot 508 je serijski imao amortizer haube, a regulaciju klime otraga ovisno o opremi.
Novi 508 ima amortizere prednje haube, ali nema regulaciju klime na zadnjoj klupi. Također flagship model branda!?
C5 X nema ni jedno ni drugo!
Osim toga, u nijednom paketu opreme nema ni zakretne i samo-nivelirajuće farove, koliko vidim?
A taman me je počeo privlačiti tim hidrauličkim amortizerima i velikim Head Up Displayom...
Očit je sveprisutni "strip down" trend ne samo smanjivanja motora (1.2 u C5 X??), nego i uklanjanja opcija opreme uz istovremeno osjetno dizanje cijena novih auta. Tako da stvarno ne znam što ću jednom kupiti (sljedeće godine će moj DS5 imati 10 godina)...
Isto se može reći i za P408, ali za njega će malo tko reći da je fulan, zar ne?Jbga fulali su ga svjetski.
Nit je limuzina, nit karavan, niti suv, niti je mehanički po ičemu napredan.
Prodaja je slaba, u Europi nije nikada prebacio 10 tisuća godišnje.
Zašto? C5X sam bar vidio u živo, 408 još neIsto se može reći i za P408, ali za njega će malo tko reći da je fulan, zar ne?
Moguće. Ne znam. Nisam imao osjećaj da je to auto sa 180 KS.Zar nije puretech 1.6? Turbo verzija sa 180ks i 4 cilindra?
Što se tiče motora, za tu klasu i veličinu mogli su ponuditi jači motor.Prodaju novih automobila u Europi pogledaj prije omalovažavanja vrhunskih stručnjaka.
Diesel motori nastavljavaju strmoglavi pad od blizu 10% godišnje. Spašava dizlaše Njemačka, inače bi pad bio još veći, a tamo se francuski veliki auti i tako nikad nisu kupovali.
U prvih 50 najprodavanijih modela limuzinski ili karavanski oblik imaju jedino Octavia na 10.mjestu, BMW 3 na 44. i MB C na 50.
Europa ipak više ne kupuje nove diesel limuzine.
I prodaja Citroena ove godine u Europi ide odlično. S porastom od 13% u prvih 5 mjeseci 2024, drugi su najprodavaniji Stellantisov brand u Europi.