Citroen C5 X

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Stigao i meni. Vrlo zadovoljan. Udoban za poludit. 1.6 Shine i Hype black sa grijanim sjedalima.
Imaš li i ovaj feture? To mi je super stvar! Podsjeća na C6...
💜
S druge strane, nepojmljivo mi je da flagship model i perjanica flote npr. nema amortizer prednje haube, nego mu treba ručno dizati "nogu"?
Kao i da na zadnjoj klupi nema mogućnost regulacije klime, nego su samo otvori s regulacijom smjera puhanja?
Vrh ponude jednog branda i auto od 40-80€ bi te stvari morao imati!

Stari Peugeot 508 je serijski imao amortizer haube, a regulaciju klime otraga ovisno o opremi.
Novi 508 ima amortizere prednje haube, ali nema regulaciju klime na zadnjoj klupi. Također flagship model branda!?

C5 X nema ni jedno ni drugo!
Osim toga, u nijednom paketu opreme nema ni zakretne i samo-nivelirajuće farove, koliko vidim?
A taman me je počeo privlačiti tim hidrauličkim amortizerima i velikim Head Up Displayom...

Očit je sveprisutni "strip down" trend ne samo smanjivanja motora (1.2 u C5 X??), nego i uklanjanja opcija opreme uz istovremeno osjetno dizanje cijena novih auta. Tako da stvarno ne znam što ću jednom kupiti (sljedeće godine će moj DS5 imati 10 godina)...
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Džoni

Member
...
S druge strane, nepojmljivo mi je da flagship model i perjanica flote npr. nema amortizer prednje haube, nego mu treba ručno dizati "nogu"?
Kao i da na zadnjoj klupi nema mogućnost regulacije klime, nego su samo otvori s regulacijom smjera puhanja?
Vrh ponude jednog branda i auto od 40-80€ bi te stvari morao imati!

Stari Peugeot 508 je serijski imao amortizer haube, a regulaciju klime otraga ovisno o opremi.
Novi 508 ima amortizere prednje haube, ali nema regulaciju klime na zadnjoj klupi. Također flagship model branda!?

C5 X nema ni jedno ni drugo!
Osim toga, u nijednom paketu opreme nema ni zakretne i samo-nivelirajuće farove, koliko vidim?
A taman me je počeo privlačiti tim hidrauličkim amortizerima i velikim Head Up Displayom...

Očit je sveprisutni "strip down" trend ne samo smanjivanja motora (1.2 u C5 X??), nego i uklanjanja opcija opreme uz istovremeno osjetno dizanje cijena novih auta. Tako da stvarno ne znam što ću jednom kupiti (sljedeće godine će moj DS5 imati 10 godina)...
Previše tražiš. Stavili su od iza dva USB ulaza, pa što bi ti više?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Je li ovo moguće?
Nakon svega 4-5 god. proizvodnje Citroen će ukinuti C5X?
Nabijem ih na (ne)profit! Kao da su kruha gladni pa moraju paziti na mrvice…
🥺

Evo vijesti.
 

Prilozi

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jbga fulali su ga svjetski.
Nit je limuzina, nit karavan, niti suv, niti je mehanički po ičemu napredan.
Prodaja je slaba, u Europi nije nikada prebacio 10 tisuća godišnje.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
P508 je na tržištu od 2019 pa je sad 2-3 godine stariji od C5X. Već je imao i facelift. Je li se on približio kraju svog postojanja? Nadam se da u Peugeotu neće krenuti istim stopama...
PS: koliko prodanih primjeraka godišnje Stellantisu treba da bi neki model bio "održiv"?
Eno i Alfa Romeo je spao na 3 modela (od čega su 2 SUV)...
:eek:
Jbga fulali su ga svjetski.
Nit je limuzina, nit karavan, niti suv, niti je mehanički po ičemu napredan.
Prodaja je slaba, u Europi nije nikada prebacio 10 tisuća godišnje.
Isto se može reći i za P408, ali za njega će malo tko reći da je fulan, zar ne?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Slažem se. 1.2 je mogao proći u Fiat Puntu, ali ne i u ovom brodu...
Ali smiješna mi je izjava direktora Citroena da ne postoji tržište za limuzine!? Zanimljivo je da u isto vrijeme BMW, Mercedes, Škoda i drugi nemaju problem s prodajom limuzina i ne ukidaju ih...
 

Profiler07

Well-known member
Naravno da ne postoji kad stavi osnovni paket sa 1.2motorom za 35-40000€ pa ko je lud dati tolike pare za nesto sto nema snage.Bukvalno su napravili gradski auto sa ovim motorom,a cijenu nabili u nebesa
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ajde što je mali trocilindraš, al da je bar dobar. Motor ima tako loš renome da bi ga svaka normalna kompanija minimum rebrandirala kod nekakve promene (lanac-remen, iako je problem drugdje). Ali izgleda da im je strahovito jeftin u proizvodnji, 2-3 godine garancije odradi, dalje od toga ne gledaju...

Isto se može reći i za P408, ali za njega će malo tko reći da je fulan, zar ne?
Zašto? C5X sam bar vidio u živo, 408 još ne :)
Guglam njegove prodajne rezultate, teže ih je naći nego za Citraća, a članci koji izlaze nemaju baš puno riječi hvale. U jednom čak ističu C5X kao kompletniji auto od dva blizanca
 

Profiler07

Well-known member
Vidjeo sam i 408 i C5x, mogu ti reci da je 408 rinaKa naspram C5.Nekako mi previse nizak izgleda i uopste nema neki wooow efekat.Kod c5 mi se ne svidja sto su stavili gume 205 55 19,pa X7 ima 225 gume.Toliko siromasan izgleda na 205 gumi,ali ajd sta ga imas budzit kad je motor kao sto kolega MacSlavko MacSlavko od Punta
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Meni se auto, izgledom, bio dopao i razmišljao sam o kupnji. Vozio sam u RAC-u Mondea od 1,0 i pomislio sam, pa hajde ne može taj 1,5 biti tako loš. Nedavno sam probao Pug 408 1,5 puretech EAT8 na Munchen-Osijek-Munchen, rutom koju najćešće vozim. Taj nedostatak snage, momenta u odnosu na 2,0 na takvom autu je meni bio hendikep. Srećom, auto je bio isto RAC. Tu sam doživotno zaključio kako na takvm tipu krstarice niišta ispod 2,0 meni ne dolazi u obzir. Očito je kako sam u većni s razmišljanjem. Opet, valja uzeti u obzir da je meni neki benchamrk za dulja putovanja postao Touareg, pa mi je sve ispod toga postalo igračka po snazi motora i doživljaju u vožnji. :) Za 5-6 godina, kad propadne elektro-balon, ćemo ponovo, uvjeren sam, imati normalnu motorizaciju.
 

ExOduS442xb

Racing
Zar nije puretech 1.6? Turbo verzija sa 180ks i 4 cilindra? To mi se čini sasvim ok za razliku od 3 cilindra 1.2. Ja i cura smo bili na putovanju u FR po Azurnoj obali, rentali smo auto pa smo dobili "upgrade" (kad su nam već uvalili jos jedno osiguranje jer nisu priznali ovo preko neta) na novi (2mj star) P308 1.2 - 130ks. Taj motor je ono, ok u P308, ali u nekom većem autu mi se čini koma, nije mi djelovao pretjerano uglađeno, nisam dobio ni dojam da ima dovoljno snage za 130ks, a zvuk me baš odbija, auto je full oprema GT linija, nema što nema, crni sa velikim felgama, i onda 3 cilindra stave, mislim da je 36k eura. Snaga je vj ok, mada nakon C5 v6 ne mogu točno procijeniti jer rijetko vozim neki drugi auto.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
U najslabijem paketu opreme je 1.2 Puretech.
U hibridnoj verziji (srednji i viši paket opreme) je jači 1,6 motor, a ukupna snaga (dvije vrste elektromotora/baterije) može biti 180 ili 225 KS.
 

Džoni

Member
Prvo sjebu nasljeđe C5, napravivši od njega bastarda nastalog iz neprirodnog bluda limuzine i SUV-a.
Zatim ugrade u njega motor iz kosilice, umjesto da su ostavili barem 2.0 kao neki maksimum. A onda se čude kako prodaja ne ide. Ovo kao da je iz pjesme Vojka V.

I još k tome imaju obraza tražiti isprike u tržištu, iako tržište itekako ima potražnju za klasičnom limuzinom. Jebeni nesposobni Stellantis menadžeri. Nije problem u tržištu, problem je u vama i vašim idiotskim odlukama.
 

La Marche

Iskreni optimist
Prodaju novih automobila u Europi pogledaj prije omalovažavanja vrhunskih stručnjaka.

Diesel motori nastavljavaju strmoglavi pad od blizu 10% godišnje. Spašava dizlaše Njemačka, inače bi pad bio još veći, a tamo se francuski veliki auti i tako nikad nisu kupovali.

U prvih 50 najprodavanijih modela limuzinski ili karavanski oblik imaju jedino Octavia na 10.mjestu, BMW 3 na 44. i MB C na 50.

Europa ipak više ne kupuje nove diesel limuzine.

I prodaja Citroena ove godine u Europi ide odlično. S porastom od 13% u prvih 5 mjeseci 2024, drugi su najprodavaniji Stellantisov brand u Europi.
 
Posljednje uređivanje:

Džoni

Member
Prodaju novih automobila u Europi pogledaj prije omalovažavanja vrhunskih stručnjaka.

Diesel motori nastavljavaju strmoglavi pad od blizu 10% godišnje. Spašava dizlaše Njemačka, inače bi pad bio još veći, a tamo se francuski veliki auti i tako nikad nisu kupovali.

U prvih 50 najprodavanijih modela limuzinski ili karavanski oblik imaju jedino Octavia na 10.mjestu, BMW 3 na 44. i MB C na 50.

Europa ipak više ne kupuje nove diesel limuzine.

I prodaja Citroena ove godine u Europi ide odlično. S porastom od 13% u prvih 5 mjeseci 2024, drugi su najprodavaniji Stellantisov brand u Europi.
Što se tiče motora, za tu klasu i veličinu mogli su ponuditi jači motor.
Smatraš li onda kako sama motorizacija nije utjecala na prodaju ovog auta i da auto te veličine ne bi trebao imati motor veće kubikaže/snage? Ne mora biti dizel, može i benzinski ekvivalent.

Govorim o klasičnom motoru, ne hibridu.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ja se slažem da je sve za ****c.
Mali motori sa puno previše nepotrebnih gluposti (razni filteri, turbine sa raznim kerefekama, varijabilno sve, undersquare motori, hrpa plastičnih dijelova, ...), iznutra sve sami ekrani, plastika, interijeri skučeni i crni, katastrofa.

Ok, nekome tko voli napredak tehnologije je to zanimljivo i fora, ali tko god je probao auto iz 2000.-2005. vidi i osjeti da je generalni dojam luksuza, ugode i rafiniranosti drastično pao.
 
Na vrh