Ne znam iskreno, on se bavi reparacijom EGR ventila, i stvarno ima posla, nije lako uhvatit termin. Za reparaciju EGR daje cak 2 godine garancije.Taj majstor je malo više nahvalio sebe , jer ja prvi put čujem da postoji majstor za EGR ventile. Svaki majstor mora da zna, a i zna kako radi EGR sistem . Na dizle motorima radi drugačije nego na benzinskim. Vrlo često i tu majstori znaju da opljačkaju mušteriju . Ja se izvinjavam samo majstorima koji su pravi ljudi i majstori a takvih gotovo da i nema koji neće da te prevari , samo ako mu se ukaže prilika.
Po meni je ostavio dobar utisak, pogotovo sto smo provozali auto prije i poslije, i razlika je tu. Sada sta je radio ne znam
Naravno, on radi samo dizelase, i uglavnom reparaciju, rijetko kad neko dodje da ocisti preventivno, svi cekaju da ode skroz (njegove rijeci).
Za majstore se slazem - malo koji ce da uradi kako treba, sve je teski fuseraj, pogotovo ovdje u Njemackoj, od 100 Evra sat rada, a sam ne zna ponekad kad sta pa sjebe ili gleda youtube... A ne mozes mu nista kada sjebe nesto, tj moras privatno da ga tuzis i uzimas nezavisnog procenjivaca da on utvrdi da li je to njegova krivica, a sve to kosta i tesko se dokazuje, a naravno auto ne smije da se koristi jer je to dokaz (imao sam jedan takav slucaj) i onda naravno svi su majstori jer znaju da su zasticeni kao bijeli medvedi.
Mene je cudilo u pocetku - ali ovdje imas sve self kit za manje servise na autu - mali servis (komplet kit sa kantom za ulje), plocice na kocnicama. Cak i punjenje klime, 40e je Kit (boca, crijvo sa mjeracem pritiska i ventili) sa svim uputstvima kako sta. Jer servisi samo dizu cijene, npr. punjenje klime u koliko toliko OK servisu je od 140 Evra, uglavnom se racun dize za 10%, tj kao trebalo je vise vremena ili su svoje sarafe stavili, i naravno ovo je cijena ako je 50% prazan, ako ti je klima 100% prazna, onda ide jos 10 Evra za 10g freona. Sto znaci u prosjeku da napunis praznu klimu je oko 200 Evra (plus minus 20 evra u zavisnosti od servisa/majstora).
Posljednje uređivanje: