VTS -ovi su imali atermičku šofer šajbu, mana je da prednje bočne nisu pa nije neka zaštitaMislim da jesu, u VTS imam osjetno slabiji signal nego u c4. Plus što su atermička tako da ne grije kroz njih.
Najveći problem je ako ih se razbije jer ne vjerujem da se daju nabaviti.
Da. Jedino u onom dijelu gdje su crne točkice nema tog sloja. Sjećam se da je frend na Cliju mk2 imao na sredini, pri dnu šajbe "uštedu" u tom premazu taman veličine onih starih ENC-ova. Baš je izgledalo kao prozorčić. Jedino mu je tamo hvatalo ENC.Jel su to ona kroz koja ne "probija" signal ENC-a?.Mislim da je sin imao takva na C5
Imali su i bočne. Moj ima sve atermičko, budem slikao nekad kad budem u SK.VTS -ovi su imali atermičku šofer šajbu, mana je da prednje bočne nisu pa nije neka zaštita
Tako je bilo i na C5. Mislim da je čak bilo problema sa GPS signalom za mobitel. Jedino mu je tamo hvatalo ENC.
Prije je Renault koristio TomTom kartografiju (neažurirana Irska iz 2014.), a sad su prešli na HERE?Pozdrav, evo da javim da autic ide super i danas ubačene najnovije mape, za sad sam samo ubacio Hrvatsku, sa kamerama i 3d zgradama![]()
Po meni je sve isto kao i prije, priča prije skretanja. U Zagrebu imam i 3D zgrade na karti. Nadam se da ce i za ostale gradove bit 3D uskoroPrije je Renault koristio TomTom kartografiju (neažurirana Irska iz 2014.), a sad su prešli na HERE?
Je li i vizualno drukčije (način navođenja, javljanja predstojećih skretanja itd.) ili je izgled ostao isti?
Jel to problem i na 1.5 dci kakav je u npr. Grand Scenicu 2018.?Evo da javim da je auto složen konačno, u srijedu me zovu da je došao novi alternator al da je oštećen bio u kutiji, vratili nazad i danas stigao drugi. Trebao bi zamijenit čuveno crijevo koje ide iz interkulera u usis jer pušta uljne pare i prska po alternatoru (zbog toga riknuo ), crijevo naručeno preko ebaya jer orginalni dio se ceka po mjesec dana , trošak svega mi je 30e jer su stavili novi pk remen jer je bio kao nauljen.![]()