Regeneracija DPF preko ledice

szahtila

Well-known member
Pozz, vidim da vam preko FAPLite aplikacije pokazuje dosta drugih podataka, a kod mene to izgleda dosta ogoljeno (koristim: Mini ELM327 V1.5 Bluetooth OBD2):
Pogledajte privitak 9709
Jel zbog tehnologije DPF-a ili? Koliko znam moj ima onaj Eolys Cerine nešto, te me zabrinjava ovih 87% Cinder Count in FAP.
Zna li itko može li se to očistiti ili ću morati zamijeniti DPF uskoro?
Auto je 2.0HDi, 274tkm, nema za sad nikakve lampice ni ništa, ali sam primijetio prilikom gašenja motora, a u motornom prostoru nema više zvuka kao klak-klak (teško je opisati riječima), nego zna samo brujati u motornom prostoru...Jel poznato kome? Budem probao snimiti pa uploadam...
Tnx
Koliko je meni poznato može se očistiti dok je god imalo protočno tj. da sredsvo za čišćenje može prolaziti kroz dpf
 

apple

Member
Koliko je meni poznato može se očistiti dok je god imalo protočno tj. da sredsvo za čišćenje može prolaziti kroz dpf
Upravo napravio regeneraciju..
dakle, jučer je očito započeo regeneraciju i kako vjerojatno nije stekao uvjete, odradio sada, očito su mu trebali novi/bolji uvjet.
Sad mi je lakše
 

Prilozi

Citron

Well-known member
Ja c5 jedino i volim zbog toga jer nemam nikakvog problema oko te regeneracije, a vi si sami stvarate problem. Što manje znam to sam sretniji, a on neka radi kako zna
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ja c5 jedino i volim zbog toga jer nemam nikakvog problema oko te regeneracije, a vi si sami stvarate problem. Što manje znam to sam sretniji, a on neka radi kako zna
Nije to ništa toliko komplicirano. Uz redovne servise, pravilno održavanje, tu i tamo pokoji aditiv za preventivu. Ja osobno nisam do sada imao večih problema, čak i sa vozilima preko 300 000 km. To što jednom u 200-tinjak tisuča odnesem FAP/DPF filter na kemijsko čišćenje za 100-tinjak EUR, nije neki trošak! Da je prije bilo jednostavnije, naravno...., ali moramo iči u korak sa vremenom. Čuvamo planetu :ROFLMAO:
 

apple

Member
Možda sam malo dosadan sa DPF-om, ali još neke stvari učim i saznajem u hodu.
Koliko često vam se radi regeneracija?
Nešto sam razgovarao sa jednim mehaničarem, pa kaže da meni, regeneraciju što radi svakih 600km, je prečesto. 90% km radim na autoputu.
Dali je zaista to prečesto? Kaže da se može ulje u karteru dignuti ( što god to značilo ) što nije kao dobro i da može doći do iber tura ( opet, ne znam što to znači ). Ja sam mislio da je regen na 600-700 km ok. 2.0 HDI, 2014 g. 185000 km
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ibertura turbine dolazi kada turbina totalno otkaže. To ne dolazi tek tako, vec moras da je vozis polu živu dugo. Turbina dobije luft vremenom i ulje može proci dalje. Moze doci do zacepljenja DPF i sa neadekvatim uljem za taj motor, iako je sve ispravno. Ibertura kada se desi, turbo se nekontrolisano okrece do te tacke da je nekima probijao kroz haubu. Prekida se ubacivanjem u visi stepen i naglim puštanjem kvačila.
Mislim da je meni radio na 600km, koliko često radi? Koliko želi, ne opterećujem se sa tim. Dobices obaveštenje na bordu ako dolazi do zacepljenja DPF. Samo adekvatno ulje koristiti, kada je hladno ne tući motor u visoke obrtaje. Isto važi i za kratke relacije, bez naglih ubrzavanja dok je motor hladan
 

apple

Member
Ibertura turbine dolazi kada turbina totalno otkaže. To ne dolazi tek tako, vec moras da je vozis polu živu dugo. Turbina dobije luft vremenom i ulje može proci dalje. Moze doci do zacepljenja DPF i sa neadekvatim uljem za taj motor, iako je sve ispravno. Ibertura kada se desi, turbo se nekontrolisano okrece do te tacke da je nekima probijao kroz haubu. Prekida se ubacivanjem u visi stepen i naglim puštanjem kvačila.
Mislim da je meni radio na 600km, koliko često radi? Koliko želi, ne opterećujem se sa tim. Dobices obaveštenje na bordu ako dolazi do zacepljenja DPF. Samo adekvatno ulje koristiti, kada je hladno ne tući motor u visoke obrtaje. Isto važi i za kratke relacije, bez naglih ubrzavanja dok je motor hladan
Ok, hvala ti...malo ki je lakše...
Ja sam picajzla i sve dijelove, kao i ulje, kupujem po savjetu Citroena, ne štedim na ulju, kočnicama, amortizerima...
Kada upalim auto, pustim 1 min da radi prije kretanja, isto tako nakon dolaska na odredište, ostavim 1 minut da se nadođe turbina, klimu gasim 5 min prije odredišta...onda znaš kako pazim na auto...zato i jesam "dosadan" jer auto mi mora biti u boljem stanju od žene 🫣🤣
Zato i pitam koliko je to cca često, obzirom na vrstu ceste kojima vozim.
Hvala ti još jednom💪🍻
 

szahtila

Well-known member
Ibertura turbine dolazi kada turbina totalno otkaže. To ne dolazi tek tako, vec moras da je vozis polu živu dugo. Turbina dobije luft vremenom i ulje može proci dalje. Moze doci do zacepljenja DPF i sa neadekvatim uljem za taj motor, iako je sve ispravno. Ibertura kada se desi, turbo se nekontrolisano okrece do te tacke da je nekima probijao kroz haubu. Prekida se ubacivanjem u visi stepen i naglim puštanjem kvačila.
Mislim da je meni radio na 600km, koliko često radi? Koliko želi, ne opterećujem se sa tim. Dobices obaveštenje na bordu ako dolazi do zacepljenja DPF. Samo adekvatno ulje koristiti, kada je hladno ne tući motor u visoke obrtaje. Isto važi i za kratke relacije, bez naglih ubrzavanja dok je motor hladan
Ibertura se događa i kod dizelaša bez turbine, stvar je u tome da motor "povuče" ulje kroz karike klipova. Motor tada vrti nekontrolirano dok god ima ulja, ako se prije ne razleti. Ugasiti ga možeš jedino ovako kako si ti napisao. I za kraj, meni se to dogodilo sa Golfom jedinicom. Osjećaj je blago rečeno nevjerojatan, motor urla, iza auta dimna zavjesa, ne možeš ga zaustaviti
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Možda sam malo dosadan sa DPF-om, ali još neke stvari učim i saznajem u hodu.
Koliko često vam se radi regeneracija?
Nešto sam razgovarao sa jednim mehaničarem, pa kaže da meni, regeneraciju što radi svakih 600km, je prečesto. 90% km radim na autoputu.
Dali je zaista to prečesto? Kaže da se može ulje u karteru dignuti ( što god to značilo ) što nije kao dobro i da može doći do iber tura ( opet, ne znam što to znači ). Ja sam mislio da je regen na 600-700 km ok. 2.0 HDI, 2014 g. 185000 km
Meni BlueHDi 2.0 (2015) radi regenareaciju prosječno svakih 1200 km. Ako sam stalno na auto-cesti onda je interval i 1400km.
U režimu kratkih relacija (grad) to se spusti na 700-900 km...
FAP još nije čišćen (167.000 km). Točim običan diesel i jednom godišnje ulijem DataCol aditiv u spremnik goriva.
 

apple

Member
nem
Meni BlueHDi 2.0 (2015) radi regenareaciju prosječno svakih 1200 km. Ako sam stalno na auto-cesti onda je interval i 1400km.
U režimu kratkih relacija (grad) to se spusti na 700-900 km...
FAP još nije čišćen (167.000 km). Točim običan diesel i jednom godišnje ulijem DataCol aditiv u spremnik goriva.
Taj podatak za 1200 km otvorene ceste mi ima više smisla od mojih, recimo 650 km, nakon čišćenja...
To meni kao laiku, govori da jedino postoji još možda problem sa senzorima prije i poslije samog DPF-a🤷‍♂️
Probat ću uliti DataCol pa malo ispratiti situaciju...jer meni pali upozorenje svaki puta kad iz više stavim u nižu brzinu i stisnem gas...recimo kod uključivanja sa sporedne na glavnu autocestu ( 130 u 6-oj, spustim na 100 pa u 5-tu i gas )
 

Pankoz

Active member
Kod mene na Grande Picassu mk2 ide u proseku na svakih 250-300 km i traje oko 4 minuta.
Režim vožnje je oko 16 km u jednom pravcu otvorenog puta do posla i isto tako nazad.
To mu čini oko 70 % režima vožnje uz nekoliko vikend vožnji plus odlazak u Grčku na more.
Na satu je 256 tkm i do sada ništa nije rađeno oko dpf-a,osim standardnog dolivanja eolys-a.
 

apple

Member
Kod mene na Grande Picassu mk2 ide u proseku na svakih 250-300 km i traje oko 4 minuta.
Režim vožnje je oko 16 km u jednom pravcu otvorenog puta do posla i isto tako nazad.
To mu čini oko 70 % režima vožnje uz nekoliko vikend vožnji plus odlazak u Grčku na more.
Na satu je 256 tkm i do sada ništa nije rađeno oko dpf-a,osim standardnog dolivanja eolys-a.
Ja imam 30 km + nazad, obilaznica Zaprešić-V.Gorica od toga je 10 km van obilaznice... kod regeneracije, 110 u 5-toj na 2600 okretaja uz tempomat, otprilike...
Eolys je isto što i DataCol kao sredstvo za dolivanje u gorivo ?
Meni su preporučili ovo sa slike na svaki 4 tank...valjda je to ok
 

Prilozi

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Znam da je PSA sto se tiče aditiva koji idu u rezervoar goriva dosta ograničena. Odnosno, postoje cini mi se samo dva aditiva koja su odobrena. Sto se tice tog DPF aditiva, ja ga licno ne bih sipao nikako. Odnosno, za ovih 5-6 godina koliko je auto kod mene nikad nista od aditiva nisam sipao bas zbog toga sto sam prethodno naveo.
Nisu ni obrtaji presudni kada krene regeneraciju. Ja ga vozim normalno, ne dizem ga u visoke obrtaje zbog toga. Svakako ubrizgava više goriva i diže temperaturu. Ja sam led stavio kao pokazatelj koliko cesto radi, odnosno ranije mi se auto čudno ponasao u određenom trenutku. Sad znam da je to zbog regeneracije, tada se lampica upali. Mislim da i učestalost pokazuje koliko je zapusen, ako se često pali na kratkim relacijama onda je sigurno zapušen.
 

Pankoz

Active member
Večeras se vraćao iz grada i primetim po prvi put na ženomobilu po ledici da je pokrenuta regeneracija DPF-a.
Mali Picasso je u režimu 85% kratkih relacija do 8 km vožnje (toliko gospoja ima do posla u jednom pravcu) i vožnja po lokalu.Trajala je tačno 14 minuta (nekih 10-ak km) i odrađena je do kraja.
Zaboravih negde napisati da sam ledicu montirao sa unutrašnje strane stakla od retrovizora jer drugar i ja nismo uspeli rasklopiti retrovizor,a da budu svi delovi čitavi.On je predložio da je tako postavimo i jedina mana je što je malo manje uočljivija u toku dnevne svetlosti.
Meni je to bila prihvatljivija opcija od one da sjebemo plastike na retrovizoru pokušavajući ga rasklopiti.
 

Prilozi

Na vrh