Citroen c4 coupe 2006 klima puše samo vruc zrak

hrc1975

New member
Pozdrav svima.
Imam problem s dvoozonskom klimom,puše mi samo vruci zrak i na klimi i na puhanju.
Molio bih vas ako je neko imao ovakav problem da mi pomogne kako ga riješiti.
Radi se o citroenu c4 coupe 2006 godina.
Unaprijed hvala svima.IMG_20250106_122144.jpg
 

hrc1975

New member
Senzor u retrovizoru? Provjeri žice na pregibu vrata i ostatak od retrovizora i dalje prema unutra
E za zice bi trebao majstora.,da bi ti sve objasnio evo ti moj kontakt ili pošalji svoj.
0953772999
Hrvoje
Unaprijed hvala
Imas kratak spoj cim pokazuje tu temperaturu. Proveri da žica nije gola negde
To i ja mislim ali nemogu odgonetnuti gdje.
Svaka pomoć bi dobro došla.
 

szahtila

Well-known member
E za zice bi trebao majstora.,da bi ti sve objasnio evo ti moj kontakt ili pošalji svoj.
0953772999
Hrvoje
Unaprijed hvala

To i ja mislim ali nemogu odgonetnuti gdje.
Svaka pomoć bi dobro došla.
Senzor vanjske temperature se nalazi u desnom retrovizoru s donje strane pa su njegove žice sprovedene iz vrata u auto pa na pregibu dolazi do pucanja žica ili izolacije. Obično se manifestira sa problemima oko upravljanja sa prozorom ili zaključavanjem vrata. Žice su u gumenoj "cjevi" između vrata i auta pa tu pokušaj provjeriti jesu li žice ok.
 

hrc1975

New member
Senzor vanjske temperature se nalazi u desnom retrovizoru s donje strane pa su njegove žice sprovedene iz vrata u auto pa na pregibu dolazi do pucanja žica ili izolacije. Obično se manifestira sa problemima oko upravljanja sa prozorom ili zaključavanjem vrata. Žice su u gumenoj "cjevi" između vrata i auta pa tu pokušaj provjeriti jesu li žice ok.
Pogledat cu si koliko sam vidio zice su spajane drugacije pa neznam tocno kuda idu a to je povezano s zicama od retrovizora i podizaca stakla koji isto ne rade sa suvozaceve strane prozor ne reagira a sa vozaceve da.
Tako da je to drugi priblem.
Mene zanima zasto puse samo vruci zrak i na normalnom puhanju i na klimi.
A mislim da nema veze jedno s drugim.
Unaprijed hvala na pomoci.
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Ajde bit ću ja taj, T-Scum-ov operater...jeste probali resetirat ruter ilitga...kad si zadnje klimu servisirao? Imaš kakvu jednostavnu dijagnostiku, neki OBDII sa eBaya, da vidiš barem pritisak klime, nezz jel postoji očitanje za taj model i godinu, al eto
 

hrc1975

New member
Ajde bit ću ja taj, T-Scum-ov operater...jeste probali resetirat ruter ilitga...kad si zadnje klimu servisirao? Imaš kakvu jednostavnu dijagnostiku, neki OBDII sa eBaya, da vidiš barem pritisak klime, nezz jel postoji očitanje za taj model i godinu, al eto
Sto se tice resetiranja
Šta tocno treba resetirati i kako?
Klima neznam kad je servisirana jer je jedan majstor rekao da bi trebalo cijeli tunel mjenjati a to je jako skupo,barem njegove ruke s tim da mu ja nabavim tunel komplet
Moje pitanje je i dalje ako i nema plina u klimi kakve veze ima puhanje bez upaljene klime s time.
Jer i na puhanju samo vruci zrak.
Klapne su i rucno isprobane otvarati i zatvarati ali uvjek isto.
Hvala unaprijed na odgovoru
Sto se tice resetiranja
Šta tocno treba resetirati i kako?
Klima neznam kad je servisirana jer je jedan majstor rekao da bi trebalo cijeli tunel mjenjati a to je jako skupo,barem njegove ruke s tim da mu ja nabavim tunel komplet
Moje pitanje je i dalje ako i nema plina u klimi kakve veze ima puhanje bez upaljene klime s time.
Jer i na puhanju samo vruci zrak.
Klapne su i rucno isprobane otvarati i zatvarati ali uvjek isto.
Hvala unaprijed na odgovoru
A sto se tice dijagnostike samo pokazuje da je s klimom sve u redu,za pritisak nema nikakve oocije mislim da to ne podrzava.
 

Cutac

Prèkaroš
Ručno okreneš zupčanike i on ne mijenja temperaturu puhanja?
Pretpostavljam da ti je nešto polomljeno.

Prvo sam htio reći da ti je neki kuršlus sa strujom, ali ako kod fizičkog okretanja zupčanika iza kokpita ostaje isti problem, onda je nešto slomljeno.
 

hrc1975

New member
Ručno okreneš zupčanike i on ne mijenja temperaturu puhanja?
Pretpostavljam da ti je nešto polomljeno.

Prvo sam htio reći da ti je neki kuršlus sa strujom, ali ako kod fizičkog okretanja zupčanika iza kokpita ostaje isti problem, onda je nešto slomljeno.
Tako je kad ručno okrenem nema promjene.
E sada sta je to slomljeno a da se ne mora cijela armatura vaditi i kako to znati.
Kurslus je sigurno.
Vidio po zicama u retrovizoru.
Jer ko zna nekog strujiča da bi to ako je moguce popravio.
 
Na vrh