- Pročitao članak!
...Ja sam ipak malo skeptičan i nisam baš za takvo razrađivanje. Èitajući članak, više sam stekao dojam da je naglasak na većoj snazi motora, a manje na dugotrajnosti (što je meni zapravo jedino bitno).
Slažem se da su danas korišteni materijali kvalitetniji nego prije 10-ak godina, ali svejedno variraju od auta do auta, i zato se teško može primjeniti univerzalno pravilo za razradu.
Ovdje on poistovječuje extremne trkaće motore, sa malim gradskim autima (i sve između toga). Jednostavno, nevjerujem da će, primjenjivajući isto "stiskanje gasa", svi prsteni jednako sjesti. (keramika, čelik, aluminij)
- Zar ne postoji mogućnost da će, npr. kod ovih motora o kojima je ovdje rječ (1.6 VTi) ti novi prstenovi previše "stvrdniti" kod tako naglo promjenjene i visoke temperature? A samim time će (možda) bolje sjesti i zabrtviti, što daje više snage, ALI će se isto tako prije potrošiti!?!
Neznam, to je moje laičko mišljenje.
...Uglavnom, trenutno sam blizu 1000 km, i od sada budem išao i preko 3500 okretaja, znači klasična vožnja kak vozim i ostale aute. Sad je ionako kasno za "break - in".
A dok sam ga preuzimao, auto je na satu imao 19 km. Neznam nikoga tko je auto preuzeo sa 0,00 km.
I jedno je stvarno zanimljivo; Kako to da je prva (PRVA!!!) izmjena ulja tek na 30 000 km?
Stvarno, zašto viže nema preporuke od proizvođaća za nulti servis?
...I slažem se s tim tipom što je pisao članak da bi se svi tvornički mehanički nedostaci motora morali pokazati u prvom satu rada istog. Sve kasnije može biti elektronika (lambda sonda) ili slaba kvaliteta korištenog materijala (npr. brtva glave...)
pozz.