Da bila bi velika šteta za ovlašteni da su ti rekli il promjenili o svom trošku ..Heh, da, al i ovak sam se relativno dobro snašao.
Da, to su kapice za šarafe na alu felgama.
Po toj ceni su i kod nas kad se odbije PDV.E,da..šteta kaj ti SLO nije bliže :whistling: ja sam tam čelične felge od 15" platil 23 € kom,a gume 50 €
To je volja!naravno da zimske gume nisu ostale gore, ovo je bila samo proba.
to ti je vrhunski kardio trening.mrdanje na ručnu dizalicu me ubilo u pojam
U zdravom telu-zdrav duh... Uh!Pa, bome, ošlo skoro pol dana. S obzirom da nemam hidrauličnu dizalicu, koju btw moram kupiti sad pod obavezno, mrdanje na ručnu dizalicu me ubilo u pojam...
Jesi li uspio otkriti o čemu se radi?Dalje se vozam.
Nešto mi se čuje iz prednjeg desnog dijela ovjesa, nekakvo lupkanje, ali samo na specifičnim rupama, više izbočenjima.
Od prvog dana je tako, čuje se samo kad je vani toplije od 24-25 stupnjeva i tek kada se auto provoza. Da li nekakva plastika ili negdje u ovjesu postoji takav mali luft, da nije neki nosač, ne znam. U servisu su gledali i nisu ništa uspjeli otkriti. Ide mi veoma na živce, pogotovo činjenica što ne mogu otkriti što je. Jedva se čuje, ali se čuje.
Ima još tu i tamo koja bubica, ali prvo moram otkriti da stvarno postoji, prije nego napišem.
Po meni je i 20.000 previše, na 15.000 je najbolje i najpametnije raditi servis. To isto jako ovisi kako se voziš, ako je auto u ekstremnim uvjetima vožnje, čak i na 10.000 nebi bilo loše zamjeniti ulje i filtere.napisao si negdje na forumu (možda i na CFS) da ti je prvi servis na 30 000km.. zar nije na 20 000?? :S
U knjižici servisnoj piše 15.000 kmSad nemam tu knjižicu da provjerim, ali tako mi je rečeno, a mislim da su i drugi pisali, da je 30 000km. Naravno, nema šanse da toliko dugo čekam, pogotovo ne prvi servis.
Prva izmjena ulja i filtera ulja ide na 10 000 km, ipak je sve to novo i sad se razrađivalo.
Nakon toga ću se vjerojatno držati tempa jednom godišnje ili 15ak tisuća, ovisno što prvo dođe.
Iskreno nemam pojma, jer nisam dobio niti info koje je ulje u autu .. al eto sad znam ... šta bi bez tebeTi znas da trebas 5w30 a ne 5w40 ulje?
I ja sam čuo da ide 30 u te motore (informacija iz Peugeota) dok su mi u Citroenu rekli "ma ide Total Quartz 9000 5w40"... :doh:Ti znas da trebas 5w30 a ne 5w40 ulje?