regulator protoka zraka nazivaš čitav onaj dio gdje se nalazi leptir?
jer koliko mi je poznato 1.6 iz 99. ima sustav ubrizgavanja (magneti marelli 8P.10/13) kojeg čini potenciometar pozicije leptira, mjerač tlaka popularan MAP, mjerač temperature ulaznog zraka, regulator lera ili minimuma.
svaki od tih elemenata možeš provjeriti na sljedeći način:
1. pot. poz. leptira
imaš 3 izvoda.
stavi ključ na ON.
kada je leptir zatvoren između 2 i 3 izvoda moraš imati stabilnih 0,2V, a kada je gas potpuno pritisnut napon između 2 i 3 mora biti stabilnih 5V.
između 1 izvoda i mase mora biti 5V.
2. MAP
kada otpojiš kabel, između 3. izvoda (desnog) i mase mora biti 5V.
kada upališ auto, i pritisneš gas nekoliko puta, izmjeri napon između 1. i 2. izvoda, mora biti između 0.1 i 5V.
3. senzor temperature usisanog zraka
ima 2 izvoda, stavi ključ na kontakt, između desnog i mase mora biti napajanja od 5V.
otpor na 20°C trebao bi biti 2300-2600ohma, na 40°C između 1100-1200ohma, i što je viša temperatura to je manji otpor
4. regulator lera
ključ je na OFF, između vanjska dva izvoda mora biti oko 55ohma, jednako kao između dva unutarnja izvoda.
kada češ otpojiti izvod neka ti ključ bude na OFF, a kada mjeriš potrebno ključ stavi na ON odnosno kontakt(osim u slučaju regulatora lera).
što pitaš za reiniciranje, kada nešto mjenjaš odpoji akumulator, i kasnijega ponovno spoji, nije mi poznato da se nešto drugo treba napraviti.
remapiranje je nešto u vezi reprogramiranja računala auta.