BX 17 TZD TURBO by Zanny

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

zanny

New member
Ma, ja se hidraulikom bavim za osobne potrebe!

koliko toga tebi curi? i di ti tocno curi?
u pravilu to samo slini, par kaplljica na dan, slikaj to da vidim o cemu se radi.

a za reparaciju sam rekao, i ne isplati se bas. neznam koliko bi se moralo cekati za set za reparaciju i koliko kosta. a kosta sigurno par-sto kuna.
za tu lovu si pronadi negdje polovni razdjelnik.
auto mi dolazi ujutro is Sinja, pošto je cijena stvarno bila akcijska nisam ja tu puno zagledao

to šta sam vidio to je par kapljica, sutra kad dođe dignit ćemo ga na kanal pa sve pregledat i prominit šta triba, nisam ja od onih šta nose glavu u torbi za 1000 kn

poslikat ću sve pa stavit da vidite
 

fullcool

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

set za reparaciju je koštao 300 i nešto kuna, ali mislim da ga više nema za naručiti, a isplatilo bi se jer su u setu brtvice,filterčići, diznice, u bti sve što se može promijeniti kod rastavljanja. kod xm je fizički isti regulator ali je drukčije podešen.
 

zanny

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

evo došlo iz Sinja, pregledao, onaj razdjelnik vjerojatno za sada neću dirat jer to je samo par kapi

1,7 TD iz 90te



By zanny1976 at 2011-10-12

bali oko turbine, šura kaže neka bali


By zanny1976 at 2011-10-12


By zanny1976 at 2011-10-12

razbijene mažetne i jedan krajnik, to čemo promitnit


By zanny1976 at 2011-10-12

i na ovoj svemirskoj gusjenici nešto tavi, savjet, objašnjenje rada sklopa ?

unaprijed zahvaljujem
 

Lakii

Well-known member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

Da, manzete letve volana su otisle, a i imao si i najlonsku navlaku na klipu serva.
ne kuzim, svo ovo ulje koje je po letvi volana je motorno ulje?

Pretpostavljam da sve to dolazi s brtve poklopca glave...

Ona svemirska gusjenica:
to ti je manzeta zadnjeg amortizera. jedini problem je sto je pukla. ulje normalno lagano curi iz amortizera i skuplja se preko te dvije cjevcice natrag u rezervaru.
spoj di se spajaju cjevcice na manzeti je napukao i ulje curi van. ako malo curi, nemoras dirati. probaj dobro sve obrisati i ocistiti i nakon sat-dva voznje vidi koliko je procurilo. ako je par kapi, ne isplati se mjenjati, probaj samo malo cjevcice potenuti da ne napinju manzetu tako jako.

bilo bi jako dobro kad bis mogao oprati motor i sav ovaj prljavi prostor oko njega, pa ces moci vidjeti sta ti pusta i koliko jako...

set za reparaciju je koštao 300 i nešto kuna, ali mislim da ga više nema za naručiti, a isplatilo bi se jer su u setu brtvice,filterčići, diznice, u bti sve što se može promijeniti kod rastavljanja. kod xm je fizički isti regulator ali je drukčije podešen.
Da, set za reparaciju se vise ni ne prodaje.

I, imas pravo, skroz sam zaboravio da su razdjelnici na XM i Xantiji drukcije kalibrirani!
 

zanny

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

sad zvao šuru, ujutro ću ga registrat (virujte da oću), i odo ja u ponediljak na teren, a šuri ostavljam da sve sredi preko firme koja mi održava sva vozila, kaže 7 dana, bit će ko novi, i onda ide na otok

šta se tiće razdjelnika ne virujem da ću skidati sa nekog polovnog jer je vjerojatno u istom stanju, koliko bi došao novi ?

hvala na informacijama
 

zanny

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

evo slika kao što rekoh


By zanny1976 at 2011-10-13


By zanny1976 at 2011-10-13

ispopravljao viseće branike, oprao signalizaciju iznutra, prominio neispravne žaruljice, stavio falše bočne žmigacve, oprali iznutra - izvana, izbacili kamion smeća iz njega, zaminija brisače

jedino nisam popravio desni prednji i zadnji prozor na struju, dali ide preko releja ili direktno na prekidač ? na prekidačima imam plusa ali dalje nisam imao vremena tražit

uglavnom, registriran i sutra ide kod šure na kompletan servis (vjerojatno sve osim razdjelnika)

i mogu vam reć da sam zadovoljan, ide ko metak, plovi ko brod vidit ćemo kako će se ponašat priliokom dugoročnog korištenja
 

zanny

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

Zar si uopće sumnjao da nećeš bit zadovoljan ? :D:D
pa nisam sumnjao, svi oko mene su sumnjali kao i obično, jer ljudi ne kupuju auto po tome kakvo je nego kako izgleda, komentar maloga koji radi u mene je bio "isuse gazda kakvu si karampanu opet dovukao" tako je izgledao, a kad ga je taj isti mali kozmetički sredio "di ih ti sve nađeš da ih tako malo platiš a da valjaju" (ovo je bilo apropo moga P406 kojeg sam mu našao za kupit, isto blatnjav i nikakav od nekog drlješe, pa kad nije tija ja sam otiša na banku diga lovu i kupija ga, moj je i dalje ko pjesma, ona je kupija P206 dva dana posli iz oglasa i već ga pola prominija)

samo sam ostao iznenađen koliko sam se malo izmučio da ga dovedem u red

u ostalom ja nikada nisam kupio niti jedno drugo auto osim francusko, a ne virujem ni da oću
 

Lakii

Well-known member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

imas releje za elektricne prozore ali oni ti rade! jer, releji napajaju do prekiraca i sa dalje ide direktno na elektromotor. prednji prozori imaju 1 zajednicki relej, zadnji jos jedan.
jedino ako imas automatski vozacev prekidac/prozor, onda on jos ima svoj zaseban relejski sklop. ali ta ti strana radi, tako da nije bitno.
suvozacev prozor ti ne radi ni kad ga zelis spustiti sa suvozaceve strane ni sa vozaceve?

hm, ako imas struje na prekidacima, onda je najvjerovatnije samo mehanizam prozora ili sam motor zablokirao. probaj malo lupnuti po staklu sakom!
a mozda je i sam prekidac otisao, tj kontakti su mu puni garezi. daju se ocistiti ali je pimljav posao. probaj prvo zamjeniti prekidace s lijevog i desnog prozora.

PS. auto izgleda skroz ok!
 

jura

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

Èekaj, ako bilo koji prekidač rikne nema spuštanja prozora, sjećam li se dobro oni funkcioniraju samo ako su oba ispravna, ili sam skroz zabrijao? Pričam o prekidačima na vozačevoj i suvozačevoj strani zaduženima za suvozačevo staklo. Najprije će bit da je ispao konektor ili je žica što ide do motorića preglodana u prostoru između vrata i štoka.
 

Lakii

Well-known member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

Èekaj, ako bilo koji prekidač rikne nema spuštanja prozora, sjećam li se dobro oni funkcioniraju samo ako su oba ispravna, ili sam skroz zabrijao? Pričam o prekidačima na vozačevoj i suvozačevoj strani zaduženima za suvozačevo staklo. Najprije će bit da je ispao konektor ili je žica što ide do motorića preglodana u prostoru između vrata i štoka.
To ti vrijedi samo za suvozacev prozor! jer su prekidaci za njega s jedne i druge strane povezani u seriju.

Znam, moze biti i da su mu zice pukle na spoju izmedu vrata i sasije, ja sam svoje morao mjenjati na vozacevim vratima.
PS kroz taj spoj auto-vrata, samo na zadnjim vratima ide zica direktno u motor.

Ugl. najlakse mu je prvo viditi dali su prekidaci ispravni i da prozori nisu zaglavili u mehanizmu.
Ako to ne upali, morat ce skidati tapecirunge...

A prije toga nek se tu javi jer za skinuti ima 6-7 sarafa i nisam siguran da ce ih sve naci!
 

jura

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

pa i radi se o suvozačevim vratima, ili?

meni osobno na ni jednom bxu nije bio problem u motoriću, osobno sam mišljenja da je isti vječan i neuništiv.
 

Lakii

Well-known member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

A jbg. kad si napisao na bilo kojem prekidacu sam mislio da mislis na sva 4 prozora. nisam uopce registrirao iducu recenicu, sorry!

Da, motor se nema sto pokvariti, ali zna se zupcanik istrositi i onda "zagrize" u mehanizam i nema vise micanja!
Ugl, rekao je da ima napona na prekidacu. ali nije napisao di je mjerio taj napon.

Evo shema, da pocnemo raditi kako treba!



Znaci,

519 - prekidac prednjeg desnog prozora na vozacevim vratima
520 - prekidac prednjeg lijevog prozora
521 - prekidac prednjeg desnog prozora na suvozacevim vratima
522 - prekidac zadnjeg lijevog prozora
523 - prekidac zadnjeg desnog prozora

615 - motor prednjeg lijevog prozora
616 - motor prednjeg desnog prozora
617 - motor zadnjeg lijevog prozora
618 - motor zadnjeg desnog prozora


E sad, kad mjeris napon, mjeri ga na konektoru prekidaca na suvozacevim vratima, fino skines prekidac i mjeri! onaj na vozacevim mora biti spojen i nemoj ga pritiskati.

izmedu 3. i 2. i izmedu 3. i 4. pina moras imati 12 V. Pin 3 ti je +12V, preko 2 i 4 je spojena masa. Javi rezultate!
Ista stvar i za zadnje prozore, izmedu 3-2 i 3-4 12 V.

Mozes jos eventualno probati dali imas kratki spoj izmedu pinova 1. i 5. na oba konektora (moras imati kratki spoj ako je sve ispravno). PS. iskljuci kontakt za ovo zadnje!
 

zanny

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

šura ga složio, ide u ponediljak na otok, ja još tribam popravit stakla pošto je to njemu "puno šarenih žičurina", promjenjeno sve šta je bilo moguće osim razdjelnika. šura poručio "drugi put kupi auto sa manje cijevi :)" ali ne bojim se ja njega, ako sam danas popravljao dovod goriva na samohodnom mikseru po kiši u blatu do kolina šta je meni jedan citrać :cool:

inaće ima li kakav inidkator razine hidrauličnog ulja u kabini ? ili je to samo ispod haube onaj plovak ? i ako nema pobogu zašto nema ako već ne možeš vozit kad ostane bez ulja
 

fullcool

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

imaš lampicu koja te upozorava na nizak nivo ulja, a osim nje imaš i lampicu koja te upozorava na nizak tlak u sistemu.
 

ExOduS442xb

Racing
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

kao sto rece kolega fullcool, nemoras se nikaj zabrinjavat, kad se upali ona u lijevom kutu nije kriticno tako da je sve na vrijeme! ;)
 

zanny

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

evo raskopao sam onu instalaciju šta nisu radili prozori i našao kvar, neipravan motor podizača na desnoj strani, premjestio sa zadnjih ivih vrata naprid desno da mi prednji rade, jedan neispravni motor rastavio, problem u četkicama. netko će od mojih ove sedmice kupit četkice (naravno od neke bušilice, turpija radi čuda) i poslat ih na otok pa ću ja to složit na terenu kad stignem

17td 1990 godina mk 2

od djelova mi treba pa ako ko ima rado ću kupit po nekoj normalnoj cijeni :
- puška volana
- celer (ne radi kilometar sat)
- razdjelnik hidraulike
 

zanny

New member
Re: Kupnja BX-a - na što gledat i pazit?

kad vozim sa konstantnim gasom na oko 2000 rpm auto se ponaša kao normalni dizel, kad ga na tim okretajima zagazim prvo malo stenje a onda "odčepi" turbinu i počne suludo ubrzavat.

Jel to normalno ili je turbo pri kraju ?
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh