Uklanjanje katalizatora 1.6 VTS, Euro3 s dvije lambde

Marko

Well-known member
Rješeno je! Tko god razmišlja o ovome - ima moj palac gore!

U subotu je maknut KAT i stavljena je tuta sa 6 cm cijevi (kao s onih slika sa strane 1), čas posla za dobrog auspuh meštra. Time je auto olakšan za cca 3 kg ali bogami kaj se reakcija tiče - drugi auto! Prije mu je trebalo malo da se zagne od cca 3500 okr/min je krenuo, sad krene bez zadrške od 2500 okr/min pa prema graničniku, tak da se ga sad ljepše more tiskati u vožnji jer puno bolje reagira na podražaj. Uz to je i miris iz auspuha ljepši! ;)

Ah da, na svijetli lampica motora na instrument tabli - sve ok...
 

Ciki vts

New member
Rješeno je! Tko god razmišlja o ovome - ima moj palac gore!

U subotu je maknut KAT i stavljena je tuta sa 6 cm cijevi (kao s onih slika sa strane 1), čas posla za dobrog auspuh meštra. Time je auto olakšan za cca 3 kg ali bogami kaj se reakcija tiče - drugi auto! Prije mu je trebalo malo da se zagne od cca 3500 okr/min je krenuo, sad krene bez zadrške od 2500 okr/min pa prema graničniku, tak da se ga sad ljepše more tiskati u vožnji jer puno bolje reagira na podražaj. Uz to je i miris iz auspuha ljepši! ;)

Ah da, na svijetli lampica motora na instrument tabli - sve ok...
Tako je nakon micanja kata, da. A kad stavis granu 4-1 onda je sve to, samo 50% bolje i izrazenije ;)
 

alex rally

New member
a razlika između 4-1 i 4-2-1 grane?
a razlika bi trebala bit ta da je grana 4-1 u nekoj teoriji daje vise momenta u visokim okretajima,a ova 4-2-1 u niskim i srednjim okretajima..makar to zna varirat od auta do auta ,sta do grane a sta do ostatka auspuha..nek me ispravi netko ako grijesim..
 

1587 VTS

New member
Po meni je najvaznije da je auspuh od pocetka do kraja od istog proizvođaca ili rađen po mjeri od strane profesionalaca jer se jedino tako dobije maksimum. Nije to tek tako - Mate onako odoka savije cijev preko koljena u garazi na kraju trece smjene i montira ti na auto. Brdo proracuna, simulacija, optimiranja i inzenjera stoji iza toga. Moze se cak napraviti i gore. Na C2 VTS-u sam svojevremeno montirao kompletan ispusni sistem od Supersprinta bez katalizatora i rezultati su bili fenomenalni. Preporucujem svima Supersprint.
 

Ciki vts

New member
a razlika bi trebala bit ta da je grana 4-1 u nekoj teoriji daje vise momenta u visokim okretajima,a ova 4-2-1 u niskim i srednjim okretajima..makar to zna varirat od auta do auta ,sta do grane a sta do ostatka auspuha..nek me ispravi netko ako grijesim..
Dosta je vazno napomenuti da se kod 4-2-1 gubi na visokima, osim sto se dobiva na srednjima.
 

Marko

Well-known member
a jel ti malo izvuko drugu lambdu pa ne svijetli lampica, kao sleeve??
I prva i druga lambda su ostale na svom mjestu, nismo ih dirali. Èital sam na engl. forumima da se je njima u 9 od 10 slučajeva upalila lampica motora - evo jednome tamo u engleskoj i meni se nije upalila. ;) Da li je to možda dodatan pokazatelj da mi je motor u top formi - vjerojatno je! To znadete da prva lambda šalje info na temelju koji se regulira smjesa, a druga je čisti da / ne indikator za rad katalizatora, a kaj se tiče "sleeva" videl sam slike di je lik stavio tu drugu lambdu u alkatenku i stegnuo sa šelnom te je pričvrstio kraj akumulatora. Hehehe... :whistling:

Još bi trebao kad nađem vremena odpojiti akumulator da se ecu resetira, i onak školski ga protjerati da se prilagodi rad motora prilagodi "modifikaciji" - ali neću pehati jer bude se vjerojatno iz inata upalila lampica za motor ili griješim? Ak se nije odmah ne bi se trebala ni nakon odpajanja ili, kaj velite? :thinking:

A kaj se tiče renomiranih proizvođača auspuha i isp. grana - kojega god sam zval, pazite telefonom, a dosta sam ih zval - sam kaj mi nisu rekli pa ti još voziš tu kantu i odkantali me... ;) Bumo mi sfrkali doma nekaj... :sneaky:
 

platon

manijak
To je ona sa njuskala, koliko su ti računali?
Da, to je ta s njuškala ;) ...500kn

Ima s druge strane na završnom dijelu i treću rupu...možda bi mogo tamo ubost lambdu za smjesu ili je to baš za onu drugu lambdu? :confused:
 

Marko

Well-known member
Prva lambda je za smjesu - Ciki ti poručuje da na originalnoj gusnatoj grani određuje smjesu na temelju ispuha sva 4 cilindra. Sad bude smjesu odrđivala ne temelju dva cilindra. Druga lambda sonda ti je za ukras tj. ona provjerava u kojoj mjeri ti je učinkovit katalizator koji ti stoji doma u garaži... ;) Dakle ona se kao što možete zaključiti/znate u standardnoj izvedbi nalazi u cijevi poslije katalizatora.

Bogami netko dosta dijelova od VTS-a ima na njuskalu...
 
Na vrh