Posljedice pucanja remena alternatora

vlado7

New member
:oops:da odakle da pocnem!!!!

puko mi remen od alternatora pri brzini od 130:shock::shock::shock:

ajmo forumasi najbolji i najgori ishod navedene situacije????

sreca da sam bio samo 220km od kuce a slepe jeeeeeftine!!!!:disgusted:


desilo se u 12 danas, a ja doso kuci prije pol sata

eee da c4 hdi 90ks 2006god preso 90tkm
 

Zmix

New member
Najbolje je to što se neće ništa strašno desiti. :)
Najgore je što si bio daleko od kuće. :meh:
Gde ti se desio peh?
 

vlado7

New member
na autocesti na izlazu za ivanicgrad

ali ja sam bio na kontrastrani prema slavoniji

kako mislis nista se nece desit?

majstor mi je rekao da se mogo podvuc pod zupcasti i da su ventili otisli,onako preko telefona

uglavnom njega nema,sad gdje je neznam,dok sam ceko slepu iso sam gledat jel ima koji dio na cesti ali nisam nis vidio

to je samo grunulo auto se ugasio i pisalo mi je stop na ekranu
 

Dalibor

Dado Tornado
pa u biti od pucanja remena alternatora autu ti ništa nebi bilo.
možda bi se akumulator ispraznio ako bi ti radili svi potrošači, a put je više satni...
ventili odlaze ako pukne zupčasti remen.
zupčasti remen na 1.6 HDI pokreče ventile, pumpu goriva, pumpu hladila, mislim da ima dva napinjača...
dali se mogao negdje provuči taj remen alternatora, ne znam kako je to riješeno na tvom HDI...

vjerojatno se upalila lampica akumulatora pa si stao?

dobar avatar inače :palac-gore:
 

Zmix

New member
Re: uuuuuhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Ako pukne zupćasti kaiš onda dolazi do velikih oštećenja i skupe popravke.
Prilikom pucanja kaiša na alternatoru ne bi trebalo da dođe do nekakvih oštećenja.
Dobro je što si zaustavio auto jer taj kaiš ujedno pokreće i vodenu pumpu pa je lako moglo doći do pregrevanja a to nikako nije dobro.



Eh, da si barem kontaktirao Dedu, Mirdu ili nekog forumaša iz okoline ZG... Verujem da bi ljudi nesebično pomogli. :)
 

vlado7

New member
pa u biti od pucanja remena alternatora autu ti ništa nebi bilo.
možda bi se akumulator ispraznio ako bi ti radili svi potrošači, a put je više satni...
ventili odlaze ako pukne zupčasti remen.
zupčasti remen na 1.6 HDI pokreče ventile, pumpu goriva, pumpu hladila, mislim da ima dva napinjača...
dali se mogao negdje provuči taj remen alternatora, ne znam kako je to riješeno na tvom HDI, ali zupčasti remen je obično odvojen od okoline koja mu može nauditi...

vjerojatno se upalila lampica akumulatora pa si stao?

dobar avatar inače :palac-gore:
u autu je nest puklo i na ekranu je pisalo stop crvenim slovima

nije lampica akomulatora sigurno

bio mi je upaljen tempomat i tocna brzina 127kmh

kasnije sam ga probo palit al nista auto vergla ali onako nes cudno

Ako pukne zupćasti kaiš onda dolazi do velikih oštećenja i skupe popravke.
Prilikom pucanja kaiša na alternatoru ne bi trebalo da dođe do nekakvih oštećenja.
Dobro je što si zaustavio auto jer taj kaiš ujedno pokreće i vodenu pumpu pa je lako moglo doći do pregrevanja a to nikako nije dobro.

Eh, da si barem kontaktirao Dedu, Mirdu ili nekog forumaša iz okoline ZG... Verujem da bi ljudi nesebično pomogli. :)
nest je zujalo par minuta cini mi se po zvuku iz turbine e sad sta:confused:

da mi je bar to bilo na pameti da zovem nekog sa foruma
 

Zmix

New member
Sve zavisi od toga koje uređaje pokreće taj remen (servo, vodena pumpa, klima...) i posledica pucanja kaiša je da dolaze raznorazni zvukovi usled prestanka rada tih uređaja.
U svakom slučaju, oteraj auto u servis.

Za pomoć na putu sam otvorio ovu temu i pozivam sve forumaše koji žele da pomognu i da im se pomogne u nevolji da ostave svoje kontakte.
Nikad ne znamo šta nam se može desiti...

http://www.citroenforum.hr/fotografije-s-cfh-susreta-196/kontakti-pomoc-na-putu-880/
 

vlado7

New member
Sve zavisi od toga koje uređaje pokreće taj remen (servo, vodena pumpa, klima...) i posledica pucanja kaiša je da dolaze raznorazni zvukovi usled prestanka rada tih uređaja.
U svakom slučaju, oteraj auto u servis.
auto sam odmah otero kod majstora,vidjet ce sta je u ponedjeljak

a ovdje sam htjeo cut sta me ceka

vec je bilo troska poprilici, slepa 1500 i tu nisam mogao jeftinije proc

drugi auto koji je dosao iz slavonije po ostale suputnike :cool:
 

Konrad

New member
jel ti sta pisalo na ekranu osim STOP?

nevjerujem da se podvukao pod zupcasti jer nisam cuo za to na tom motoru

Ako pukne zupćasti kaiš onda dolazi do velikih oštećenja i skupe popravke.
Prilikom pucanja kaiša na alternatoru ne bi trebalo da dođe do nekakvih oštećenja.
Dobro je što si zaustavio auto jer taj kaiš ujedno pokreće i vodenu pumpu pa je lako moglo doći do pregrevanja a to nikako nije dobro.



Eh, da si barem kontaktirao Dedu, Mirdu ili nekog forumaša iz okoline ZG... Verujem da bi ljudi nesebično pomogli. :)
ima pumpu vode preko zupcastog remena
 

vlado7

New member
jel ti sta pisalo na ekranu osim STOP?

nevjerujem da se podvukao pod zupcasti jer nisam cuo za to na tom motoru



ima pumpu vode preko zupcastog remena
neznam mozda i je ali sam to prvo uocio (taj crveni stop) kada je puklo

prvo na pameti mi je bilo da zaustavim auto

auto se sam ugasio,a kasnije kad sam ga pokuso upalit nekako je drugacije verglo nego obicno

e sad pri toj brzini od 130 kad je u turbini ulje vrelo i auto se ugasi-jel moguce da je ulje izgorilo unutra?i jel to jako skodi motoru i turbini

i u turbini je nest pistalo, par minuta otprilike
 

Dalibor

Dado Tornado
e sad pri toj brzini od 130 kad je u turbini ulje vrelo i auto se ugasi-jel moguce da je ulje izgorilo unutra?i jel to jako skodi motoru i turbini

i u turbini je nest pistalo, par minuta otprilike
nije dobro da se tako gasi turbina, ali od jednog gašenja joj niš ne bude...
neke turbine imaju hlađenje i nakon gašenja motora, ne znam ima li i HDI...
nemaš se što brinuti...
 

vlado7

New member
jesi siguran da je u turbini piskalo bas?
otvorio sam haubu i taj neki piskutav zvuk se cuo,onda sam osluskivo i kod turbine se culo najvise

nemora bit da je turbina mozda je nest drugo, neznam,nisam majstor za auta
 

vlado7

New member
nije dobro da se tako gasi turbina, ali od jednog gašenja joj niš ne bude...
neke turbine imaju hlađenje i nakon gašenja motora, ne znam ima li i HDI...
nemaš se što brinuti...
vidjet cemo sutra sta ce majstor rec,vjerujem da ce bit sve ok
 

vlado7

New member
ako auto ne pali nesto se dogodilo s fazom ili ti je kanalni remen potrgo senzor radilice pa nece upalit...
bas kako si rekao,senzor radilice je bio u pitanju. evo vec se vozim u svom citracu!!! prije 2 sata sam preuzeo auto od majstora
 
Na vrh