BX 17 TZD TURBO by Zanny

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

zanny

New member
OK, to je dobar razlog za zamjenu amortizera.

Problem je u tome sto ti je to pustalo odkad si kupio auto i to je jedna od stvari koje je trebalo provjeriti i promjeniti na pocetku. ovako si vise love dao za ulje nego za amortizer. Polovni naravno, i doci ce te par-sto kuna. novi se nikome ne isplati kupiti.
Pol sata posla za zamjeniti.


Ako ti drugi ne pusta ne trebas ga mjenjati. odspoji one cjevcice, stavi neku posudu ili casu da u nju tece ulje. ostavi auto da radi na normalnoj visini i ako ti se u roku minute napuni preko dec-dva, morao bis i taj zamjeniti. ako malo ulja iscuri ga nemoras dirati.

I da, ovijes ti nije moguce zamjeniti "normalnim". bar ne jeftino i jednostavno.

Jos nesto!
Kad si vec vidio da gubis litru ulja u minuti, zasto nisi spustio auto na najnizu visinu i (jako) polako dosao do doma? Servo i kocnice bi ti ostale raditi a i ustedio bis si par litara ulja.

Drugi trik bi bio da si auto dignuo u srednju visinu, curenje bi bilo sporije!

I jos nesto, ako sam dobro procitao, ulio si hidraulicko ulje i sistem? koje?
Sad (kad rijesis propustanje) bis trebao ispustiti svo ulje iz sistema i zamjeniti svjezim LHM-om ako ne zelis da ti se sustav ne zacepi (pogotovo servo!) i/ili da ti se gumene brtve i cijevi ne raspadnu.

Trebao si ovdje javiti o problemu cim si primjetio...
problem sam primjetio kad se dogodio

šta točno treba promjeniti, može slika ?

izgleda da ću se ja osobno morat uvatit tog auta, jer od mehaničara slaba vajda
 

Lakii

Well-known member
http://www.mars.dti.ne.jp/~ynar/bxorg_archives/m05/m05e.html

Link koji pokazuje reparaciju amortizera ali i skidanje!

Samo prve 4 slike te zanimaju.

Skines kuglu, spojnu cijev, gumenu cijev povrata.
Skines nosac amortizera, i sa donje strane rastavis spoj amortizera i glavcine.
Ima jos par caka, najbitnije da auto bude skroz spusten a kotac na kojem radis onda podignut. Stavit cu ti sutra jedan PDF ako ga nadem.
 

zanny

New member
http://www.mars.dti.ne.jp/~ynar/bxorg_archives/m05/m05e.html

Link koji pokazuje reparaciju amortizera ali i skidanje!

Samo prve 4 slike te zanimaju.

Skines kuglu, spojnu cijev, gumenu cijev povrata.
Skines nosac amortizera, i sa donje strane rastavis spoj amortizera i glavcine.
Ima jos par caka, najbitnije da auto bude skroz spusten a kotac na kojem radis onda podignut. Stavit cu ti sutra jedan PDF ako ga nadem.
ostavio sam ga u Kegalja da konačno sve riješi. Prvo mi je nabavio polovne i nije bio zadovoljan s njima pa ih nije ugradio, onda sam mu ja rekao da bi ja to repariorao ako je moguće, onda smo naručili reparaturni set koji košta 250kn po amortizeru (ovaj je za polovne tražija 300) odam smo naručili i set gumica za razdjelnik hidraulike.... sad ćemo vidit koliko će to trajat.

Inaće sada če na njemu biti prominjena sva odovodna crijeva, zadnje mažetne, mažetne letve volana, reparirani prednji amortizeri i razdjelnik... valjda nema više šta riknit, ako ima vićite
 

zanny

New member
Ovi auti su ti kao zivotinje, znaju nanjusiti kad ozbiljno prijetis a kad ne! :cool:
ma ozbiljno, bilo bi šteta da ga moram bacit radi bezkrajnih kvarova jer sam s njim kao vozilom zadovoljan, odgovaram mi veličina, brzina, udobnost potrošnja, ali ako bude još zahebavao ozbiljno ga mislim zamjenit sa recimo meredesom 123, peugeotom 405, renolom 21 ili nekom sličnom lađom koja se ne kvari a da se nabavit za malo para :cool:
 

zanny

New member
uf

citroen dopisao da se dijelovi za bx više ne proizvode
stavio polovne amortizere, sad radi normalno
razdjelnik nisam reparirao

kad spustim auto u parkirni položaj dali je tlak u sustavu na 0 ?

povremeno mi se gasi na minimumu dok se ne ugrije, jel postoji neka caka ? kad dignem minimum onda mi je previsok dok ne upali pumpa

na P405 je dizo minimum sa termoelementom koji je radio na vodu, imali sličan sklop ovdi ?
 

hacti

made in france
uf

citroen dopisao da se dijelovi za bx više ne proizvode
stavio polovne amortizere, sad radi normalno
razdjelnik nisam reparirao

kad spustim auto u parkirni položaj dali je tlak u sustavu na 0 ?

povremeno mi se gasi na minimumu dok se ne ugrije, jel postoji neka caka ? kad dignem minimum onda mi je previsok dok ne upali pumpa

na P405 je dizo minimum sa termoelementom koji je radio na vodu, imali sličan sklop ovdi ?
koliko se ja sjecam ja sm na bx imao "termo-cok" koji je radio jednu zimu a kad je krepao stavio novi termostat coka ali opet je radio vrlo kratko !!! nakraju provukao sajlu i mehanicki "davao" cok i radio ko urica!!!!
 

Lakii

Well-known member
Hm, Hacti mislim da pricas o benzincu...

Ali svejedno, i na dieselu bis trebao imati termoelement, on ti je sajlom spojen na bosch-pumpu, mislim da je na kucistu termostata...
 

hacti

made in france
Hm, Hacti mislim da pricas o benzincu...

Ali svejedno, i na dieselu bis trebao imati termoelement, on ti je sajlom spojen na bosch-pumpu, mislim da je na kucistu termostata...
pricam o 1.9d iz 1991godine i to sto kazes taj "nastavak" iz kucista termostata ide sajlom (nekih cca25cm koliko se sjecam!)do bosh pumpe
 

Lakii

Well-known member
pricam o 1.9d iz 1991godine i to sto kazes taj "nastavak" iz kucista termostata ide sajlom (nekih cca25cm koliko se sjecam!)do bosh pumpe
aaa, ok sorry!

znaci, na dizelima je bila ista prica kao na benzincima! :D
 

hacti

made in france
kakve sam ja sreće morat ću skidat intercooler
pa ako je intercooler na ventil-deklu onda se skine za cca 4 minute!!! koliko ja znam na 1.9td motoru intercooler se drzi na ukupno 5 vijaka 3 kom odozgora na kljuc 17 i 2 od naprijed na kljuc10 te dvije selne i to je to ali mislim da netrebas skidat cooler!!
 

hacti

made in france
ja mislim da sam našao, ima jedna sajla odma ispod sajle od gasa ona jedina vodi na pumpu vode
sajla od termostata do coka ti ide iza bosh pumpe i kaci se u zadnjem donjem dijelu a gas sajla je gore na pumpi!!! ako se nevaram:hmmm: a sto se tice pumpe vode ti ju nemozes vidjet jer je ona sakrivena u donjem lijevom dijelu ispod dekla od razvoda
 

zanny

New member
samo da kažem da još vozi, lhm-a curi vrlo malo, na turbini bali kao i prije (svakih 100l goriva 1l ulja) redovito kontroliram tekućine, vozi uglavnom na duže relacije.... za sada sam zadovoljan

radi posao


By zanny1976 at 2012-01-23
 

Lakii

Well-known member
Drago mi je da te dobro sluzi i da si zadovoljan!

na turbini bali kao i prije (svakih 100l goriva 1l ulja)
Uff...
Koje ulje koristis i koju gradaciju?

nadam se da je barem Delta 5 15W40...
I di ti to tocno pusta? je tko pogledao motor sa zadnje strane?
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh