Hm, da se i ja malo nadodam.
Posto i ja imam plin i imao sam slicnih problema.
Nakon paljenja, malo prije i malo poslije samog prebacivanja sa benzina na plin mi se palila lampica.
Pitao sam te koje tocno greske ti izbacuje, ono bas tocan broj i opis.
Meni je npr. javljalo gresku u smjesi. E sad na mojem, starijem tipu ECU, to ti znaci sve, od lambde, svih senzora do injektora. Vise-manje smo iskljucili sve komponente osim benz. injektora.
Ciscenjem benz. injektora su se stvari malo popravile ali paljenje lampice se i dalje povremeno dogadalo.
Razlog zbog kojeg mi se lampica palila bi bila to, sto auto detektira slabu smjesu i javi gresku.
E sad, to moze biti zbog nepravilnog rada injektora, pa oni imaju preslab protok (prljavi su) pa javi gresku prije nego ih ECU korigira.
Ili moze biti zato sto je plinska smjesa malo nepravilno nastimana pa "zeza" kompjuter.
Instalater plina mi je savjetovao da postoji mogucnost da se na benzinskim injektorima nakupi talog u radu na plin (posto oni ne rade) i da taj talog smeta kod prvog paljenja. Savjetovao mi je da zadnjih 100-ak metara prije gasenja auta vozim na benzin i da bi trebalo prestati.
E sad to je bilo njegovo objasnjenje, ja jos uvijek mislim da je bila stvar plinske mape. Ugl. tako sam se vozikao barem godinu dana s tom lampicom povremeno.
Svjetljenje je potpuno prestalo kad sam promjenio servisera za plin.
Rečeno mi je kod ugradnje da će toga biti i da se ne sekiram zbog toga.
To je ta njihova spreha!
Ono sto su trebali reci je: "Cujte mi neznamo zasto se pali, neznamo kako to ukloniti i neznamo dali ce biti problema zbog toga ali vjerujemo da nece biti nista. Sami odlucite dali riskirati, vama mogu izgoriti ispusni ventili."