re: Sudari - pomoć, iskustva, savjeti, NCAP
Malo su spojene srodne rasprave...
I dalje pisite o misljenjima, iskustvima i slicnom (blazeno prepucavanje)...
Vlasnici novijih modela su se opet dotakli papirnatih, starih Citroena. Grobova, jeli. Steta je sto u obzir uzimaju samo youtube, tj. NCAP.
Primjer Xantia: znaci, origigi video:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=gO46d6vDVBw[/ame]
Grob jelda?
U praksi se Xantia nije pokazala kao grob, vec sasvim solidna, tj. lagano iznad prosjeka. I da, clanak je star ali govorimo o starom modelu. A i zanimljivi su komentari na onom jutub filmicu...
Nemojte sada trubiti kako navijam za Xantiu ili nesto, uzeo sam ju za primjer jer se o njoj nekako najvise i najnegativnije pisalo. I to na temelju samo jedne snimke. Vecina auti je kod uvodenja NCAP testiranja imala ovake rezultate!
Nove metode testiranja pokazuju nepoznate slabosti. To pomaze kod razvoja novih auta. Tek statistika iz stvarnih nesreca onda moze dati pravu sliku. A ona nije uvijek u skladu sa zvjezdicama!
Svima je jasno da novi auti donose napredak u zastiti putnika, konstrukciji sasije i svim sigurnosnim sustavima.
Naravno da je bolje biti u novom autu (opet, pitanje kojem), ali nekako je jos bolje uopce se ne naci u takvoj situaciji. U sudaru nema pobjednika!
Ja pokusavam naglasiti da je NCAP postao reklama i da je jako bitno da ljudi ne steknu lazan osjecaj sigurnosti na temelju zvjezdica. Svaki sudar je lutrija!
Jedno je NCAP i kontrolirani uvijeti (koje svi proizvodaci danas s lakocom postizu), a drugo je stvarnost!
PS. Sumnjam da itko tko ovdje "brani" stare aute misli da je neunistiv na cesti, nego suprotno!
te antisudar testove uopće ne gledam. kad me kamion opizdi bočno u vrata tak mi je svejedno u koliko zvjezdica se vozim. ako je vlak u pitanju onda posebno svejedno.
I to sto kazes.