Promjene cijene goriva

deda

New member
Znam,proputoval sam te države uzduš i poprijeko.Rumunjska je bogata zemlja,pogotovu naftom i plinom,čak je i Hitler navalil na nju samo da si osigura naftu,ali kaj im to vrijedi kada su im na vlasti sami kriminalci u službi EU.Sada su valjda tek skužili kaj su napravili kaj su podržali pad Èaušeskua.Gradovi su napušteni,tvornice zjape prazne ko aveti,a iz asfalta im tamo gdje ga još ima, raste trava.Ništa nije napravljeno od kada su se oslobodili čelićne ruke,sve propada,većina gladuje,samo mafijaši i kurve cvjetaju,užas koji kontrasti.
 

Marko

Well-known member
Ovo kaj komentiraš za sirovine - kako se ti autom krećeš u smjeru unutrašnjosti države iz suprotnog smjera ti dolaze samo cisterne koje šibaju prema EU. Kakva oni postrojenja za preradu nafte imaju. Recimo grad je veličine Seseveta, a nedaleko njega je rafinerija veličine x3 tog grada. Voziš se kroz Bukurešt (centar grada) i sa strane vidiš bandere na kojima vise snopovi kablovinja (struje) koje onda idu od kuće do kuće, od zgrade do zgrade, ceste su namjenjene više vožnji terencem nego normalnim osobnim autima i kao država imaju najmanju dužinu prave autoceste (dvije trake u jednom smjeru + pomoćna)u cijeloj Europi cca 90 km. Ali dok vidiš i spoznaš koliko nafte imaju odmah ti je jasno zakaj su ekspresno došli u EU, da da Europa im je pružila ruku da im pomogne... ccc
 

Marko

Well-known member
Sve je to isto i kod nas. Direktor iz Eu sa basnoslovnom mjesečnom plaćom - a domaći čovjek poslovođa/radnik na crkavici.
 

Lakii

Well-known member
Pa, "mediteransko trziste" je u nasem slucaju izmisljen pojam.
Fino ga se da iskoristiti da se zamraci prave razloge poskupljenja. Njih recimo i nekad ima. Stvar je u tome sto nas veliki brat, EU nebi bas blagonaklono gledao da se cijene derivata spuste na cijene krojene za hr. djep. Mislim, moglo bi se ali u vladi 1. nemaju mu*a i 2. svakako im odgovaraju visoke cijene.
U cijeni goriva imamo cijenu koju nabije INA i cijenu koju nabije drzava porezima i davanjima. Onaj dio koji stavi INA je skoro pa realan jer je nasa proizvodnja ionako u gubitcima a i kupujemo dobar dio goriva od MOL-a. Dio koji stavi drzava su porezi i nameti koji su na istoj razini u svim drzavama, kao dogovorili su si minimalni iznos poreza koji ce imati sve drzave.
Drzava si fino zaraduje na porezima i jos kao vlasnik na zaradi. naravno da su im u interesu sto vise cijene! I bit ce jos vise jer prodaja goriva jos nje pocela opadati s obzirom na poskupljenja. A to je ona trzisna ekonomija za koju smo se borili, koja kaze da cijene ne odreduje nekakvo postenje nego maksimum koliko trziste moze progutati.
moramo se pomiriti s time da ce benzin postati luksuz (barem nama).

U svim tim pricama onda naleti i:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/ekskluzivno-clanovi-uprave-ine-povecali-si-bruto-place-sa-62-na-130-tisuca-kuna-/609099.aspx
Bas smo si lijepo podjelili te place, dobiju vecu naknadu za parking(!) nego ja placu.
I onda jos reklama: "Vi ste nasa energija". Pe*eri.
 

brezC4

New member
U svim tim pricama onda naleti i:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/e...a-/609099.aspx
Bas smo si lijepo podjelili te place, dobiju vecu naknadu za parking(!) nego ja placu.
I onda jos reklama: "Vi ste nasa energija". Pe*eri.
a ti narode pjevaj:
"danas nema mleka, danas nema hleba
zato jedi govna, možda tako treba"

Bora Ðorđević je uvijek znao reći to što se trebalo reći hehehe

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=bjd70YiIRb4[/ame]
 

Marko

Well-known member
INA bilježi rekordne prihode od kada je MOL došao, pitam se zašto
Evo odgovora da utažim tvoju želju za znanjem... Ovako bi ti napisao jedan nobelovac:

"Kako zaista sve u velikoj mjeri uvozimo - tako smo i uvezli strane "stručnjake" koji su doveli do poslovnog uzleta naše nacionalne kompanije. Ali to nije sve! Uzletu tvrtke od velike koristi bilo je i u eurima višemiljunsko ulaganje o strane centrale iz ungarije u dio naših vlastitih kadrova na razno-razne transakcijske račun (zapamtite da nije dobro "držati sva jaja u istoj košari") koji su se dugi niz godina pokazali kao jedinke sposobne za velike i odlučne novčane transakcije i velike i odlučne poslovne pothvate bili oni menađeri s ino-diplomom ili politički simpatizeri. Unatoč silnim uspjesima na poslovnom i burzovnom planu zbili su se i neki nemili događaji u Africi koji su nasreću samo okrznuli našega naftnog giganta pa je ipak ostalo novaca za naš državni proračun i dovoljan iznos sredstava da se nagradi vodeće kadrove u tvrtci da samo tako dalje nastave s uspjesima." :D

Na nama je da se iskreno ponadamo da je netko sačuvao dokaze da se svi zajedno možemo diviti tim virtuozima poslovnog svijeta - vjerujte trebat će nam! :thinking:
 

Lakii

Well-known member
INA bilježi rekordne prihode od kada je MOL došao, pitam se zašto
Ces da ti ja kazem?

1. prije nije bilo potrebe tj. nekada se lova mogla izvlaciti direktno iz firme raznim makinacijama. a i ruku na srce, malo tko od obicnih smrtnika je pratio poslovanje INE prije nego sto je HDZ podijelio dionice narodu za djabe. a i sada se, kao, zakoni malo vise postuju.

2. odkad je MOL u igri se namjerno "tocno" prikazuje poslovanje, tj veliki gubitci samo zato da bi se srusila vrijednost kompanije. Pod "tocno" mislim muljanje, isto muljanje kojim su prije poslovanje navlacili u pozitivu se sada koristilo za prikazivanje gubitaka.
zasto je bas prije nego sto je MOL krenuo u kupovinu zadnje hrpe dionica INA poslovala s rekordnim gubitkom? anyone?

i onda, kad su pokupovali sve sto se dalo INA cudom ozivjela. rekordna dobit, cak! pa zato sto se sada novac izvlaci. a kompanija se unistava iznutra. nista ulaganja, nista odrzavanja, unistava se i rastjeruje kvalitetan kadar, dovode razni rodjaci i mutavci na sve razine, ni nemaju pojma koju kolicinu stete rade, bitno da placa ide. o rasprodaju, gubitku i unistavanju osnovnih sredstava i resursa da ne govorim!
vrsni strucnjaci? na stranu pojedinci ali vjerujte mi sto se tice nafte i prerade za madjare smo astronauti. barem bili, sada smo se unistili.

sirija je tu posebna prica.
2 recenice u novinama i pol minute u dnevniku za nesto sto moze unistiti INU. katastrofa! bas me zanima tko ce dobiti koncesije za ono sto je INA izgubila.

Zapamtite, svima se u svijetu isplate naftne kompanije, samo nama nekim cudom ne!

Isto zapamtite da MOL-u INA ne treba! kupio si je konkurenciju, sad ju moze opljackati i unistiti. njima treba samo nase trziste (znaci benzinske pumpe i maloprodajna mreza, a INA ima monopol u HR) i ININi resursi (koncesije tako reci na cijelom teritoriju HR i nesto sitno sto je ostalo u inozemstvu).
Nemojte se cuditi scenariju za koju godinu da INA objavi da su rafinerije neprofitabilne, naftna polja neprofitabilna, da odustaje od toga i da ce ih dati na prodaju. pogodite tko ce biti spreman za kupnju toga?

Posebna su prica rusi koji sve ovo prate i kontroliraju i mogu sve ovo progutati u jednom grizu (INA, MOL, OMV, sve je to sitnis!). samo je pitanje vremena...
 

deda

New member
Niš Rusi ne prate,Mol je ruska kompanija,ćini mi se Lokoil.I oni već odavno gospodare u svim istoćno europskim zemljama,bez obzira jel su u uniji ili nisu.
 

Lakii

Well-known member
Je ruska deda ali ne sluzbeno, to da se ne zabrinu zapadni susjedi. nema zataknute ruske zastavice, samo tiho vlasnistvo investicijskih fondova.
rusi grizu dalje, ovo je sve ionako sitnis za njihove apetite.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ruski apetiti su jedno, moji drugo. Volim daleko putovati, kad god imam vremena/novaca, pa sam se odlučio probati svoje apetite prehraniti nižom potrošnjom goriva, odabrao HDI90. Nisam pogriješio, pa se sad sljedećih nekoliko godina mogu opet daleko voziti. Tempomat na 110 i tako se borim s visokom cijenom goriva. Na ostalo u cijeni goriva ne mogu utjecati.
 

deda

New member
Sve je to svjetska urota eleiminacije populacije,onak potiho.A Hitlera su kritizirali ,samo kaj je bil bedak pa to radil na surov,brz i okrutan naćin.
 
Na vrh