Promjene cijene goriva

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Sranje kod nas:

Ministarstvo: benzini skuplji 31 i 32 lipe, eurodizel 29 lipa

ZAGREB - Najviše cijene motornih benzina od ponoći će biti više za 31 odnosno 32 lipe po litri, dok će dizelsko gorivo eurodizel poskupjeti za 29 lipa, a plavi dizel za 17 lipa, pokazuju podaci Ministarstva gospodarstva koje je danas objavilo najviše razine maloprodajnih cijena naftnih derivata u razdoblju od 7. do 20. kolovoza.

To je u dvotjednom ritmu treće za redom poskupljenje benzina, a drugi po redu rast cijena dizelskih goriva.

Po podacima Ministarstva, najviša cijena najprodavanijeg benzina, eurosupera 95 od sutra, 7. kolovoza, može biti 10,69 kuna po litri, što je 31 lipu više od dosadašnjih 10,38 kuna.

Za 32 lipe od ponoći će poskupjeti eurosuper 98 i eurosuper 100. Najviša cijena eurosupera 98 u iduća dva tjedna može biti 11,02 kune (do sada 10,70 kuna), a najvišu cijenu eurosupera 100 Ministarstvo gospodarstva odredilo je na 11,23 kune (do sada 10,91 kuna).

Eurodizel će se od ponoći moći prodavati po najvišoj cijeni od 9,96 kuna, što je 29 lipa više od dosadašnjih 9,67 kuna.

Plinska ulja će poskupjeti za 20 lipa po litri te najviša cijena običnog loživog ulja od sutra može biti 6,94 kune (do sada 6,74 kune), a euro plinskog ulja 7,16 kuna (do sada 6,96 kuna).

Plavi dizel imat će 17 lipa višu cijenu jer je Ministarstvo najvišu cijenu tog goriva namijenjenog poljoprivrednicima i ribarima utvrdilo na 6,09 kuna (do sada 5,92 kune).

Cijene naftnih derivata mogu se, sukladno Pravilniku o utvrđivanju najviših maloprodajnih cijena naftnih derivata, mijenjati svaka dva tjedna. Korekcija ovisi o kretanju cijena naftnih derivata na mediteranskom tržištu te tečaju američkog dolara, a maksimalno povećanje ili smanjenje u postotku može biti tri posto.

Ministarstvo gospodarstva svaki drugi ponedjeljak obračunava i objavljuje najviše maloprodajne cijene naftnih derivata koje vrijede idućih 14 dana. Tijekom tog razdoblja naftne kompanije mogu mijenjati cijene, ali one ne smiju biti veće od maksimalnih koje je objavilo Ministarstvo.


Sranje u Sloveniji:

U Sloveniji cijena benzina ponovno preskočila 1,5 eura

LJUBLJANA - Maloprodajne cijene naftnih derivata u Sloveniji od ponedjeljka će se ponovno povećati, a cijena najprodavanijeg benzina ponovo će prijeći iznos od 1,5 eura.

Zbog povećanja cijena nafte na međunarodnom tržištu, slovenski distributeri Petrol i OMV objavili su da će od ponedjeljka u 24 sata dizel gorivo prodavati po do sada rekordnih 1,387 eura za litru. Nova cijena najprodavanijeg goriva, bezolovnog benzina od 95 oktana, povećava se za 2,5 centa, na 1,507 eura za litru, ali nije dostigla rekordnu razinu iz druge polovice travnja ove godine od od 1,536 eura.

Za 2,5 centa poskupljuje i 100-oktanski benzin čija je nova cijena na slovenskim crpkama 1,525 eura za litru.

Cijena litre loživog ulja koje je poskupilo za 1,3 euro-centa za litru sada iznosi 1,021 eura.

Maloprodajne cijene naftnih derivata u Sloveniji usklađuju se svakih 14 dana na osnovi prosječne dvotjedne cijene nafte i derivata na međunarodnom tržištu, te promjena u tečaju eura i američkog dolara. Pri tome vlada na osnovi posebne uredbe ima mogućnost utjecaja na konačnu cijenu, povećanjem ili smanjivanjem iznosa trošarina.

Na smanjenja se u sadašnjoj situaciji ne može odlučiti zbog pada proračunskih prihoda iz drugih izvora.
 

deda

New member
Eto ti sad privatizacije i strani kapital.Mož se ****t kada su ti rusi gazde Ine,pa određuju cijenu goriva kak hoće,a mi imamo izvore za 80% potreba za naftom svojih vlastitih,tj sad su drugi gazde na vlastitoj tvojoj zemlji i rade kaj hoće,uskoro će i sa klopom i svim ostalim biti tak.Zakaj bi ti tebi netko prodavao nešto jeftinije ako može skuplje.Da smo svoji gazde na svome,bolila bi nas kita za svjetsku cijenu nafte.
 

Dalibor

Dado Tornado
a čuj očito je veća cijena i zarada ako nam prodaju tuđu skuplju, nego proizvedenu našu naftu.

uostalom, zadnjih godina je inin istraživačkim tim na niskim granama. prije se radilo na traganju nafte po popularnim naftaškim mjestima ali to nije više fora, kad je biznis u kupi/prodaj.

ali nas najviše država zakine. čak nebi inu, pa ni mađare i ruse, toliko krivio koliko državnu naftnu politiku.

kaj se tiče ine, ne znam kako im ide sa uljima i mazivima. ako odeš kupiti ina delta 5, na pakiranju piše da je proizvedeno prije dvije godine...
 

deda

New member
I ulja će sjebat,unište domaću proizvodnju da mogu prodavat tuđe smeće.Nekada sam radio u firmi koja je za Inu napravila skladište i strojeve za transport i pakiranje Delta ulja,pa jako dobro znam koji je to pogon bio,a sad je sve uništeno i pokradeno,
 

deda

New member
Kakvi jebeni gazda hrvat,to je nacionalni interes koji je kao strateški proizvod i proizvodnja trebao ostati u vlasništvu države,pa onda vlada može s tim raspolagat kak i kolko hoće,ovak te stranci drže za jajca. Da vidiš kak će nas ****t samo dok dođe prva kriza,sve će prvo poslat za svoje potrebe a ti se jebi s onim ako i kaj ostane.To je veleizdaja,za takve stvari se ide na prijeki sud i finito.Prodat strancima rafinerije i nalazišta nafte,odnosno privatniku tko god da je ,pa to je nevjerojatno,to samo beskrupulozna bagra na vlasti može napravit.
 

Dalibor

Dado Tornado
izgleda deda kako danas radimo sve ono protiv čega su se borili tito i partija...

čitam danas u jučerašnjim novinama, kako ćaćić kaže da moramo dati autoceste u koncesiju jer mi nismo sposobni upravljat njima... to je na tragu ine i sveg ostalog...
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Ma jok,bija bi triput skuplji
Tak si i ja nekak mislim...:D

to je nacionalni interes
Je, a kaj je "nacionalni interes"? Kaj nije to pokopano skup z YU? Nas ima 4,5 milijuna. Kak svi moremo imati isti (nacionalni) interes? :)

Meni ti se živo fućka, ili kak se to fino veli, jebe, za nacionalni interes. :) Mene sam interesira dal bu taj diesel kvalitetan i kolko bum dal za litru.

A, kaj se tiče "nacionalnog interesa" evo ti ga u postocima po litri goriva

INA: 49 posto
Naknada za zalihe: 1,6 posto
Naknada za autoceste: 13 posto
Trošarina (odnosno porez na porez): 17,22 posto
Ukupni PDV: 18,68 posto
 

deda

New member
Upravo zato kaj se svima fučka za nacionalni interes,svi grabe samo za svoju rit,hebeš kuću u kojoj nema gospodara,sve ode u krasan....i to nema nikakve veze sa Titom i Yugom,koji vam je da sve odma poistovjećujete s tim?Zbog takvih stavova smo i otišli u PM.Pogledaj Švedsku,Finsku,Dansku VB,Francusku, Njemačku,Poljsku.... pa nađi kod njih da država rasprodaje,strateške firme,resurse,auto ceste,aha malo sutra,a tamo je svjest o nacionalnom intresu itekakva.Nećeš ćut ni iz jednih njihovih usta da ih boli urac za nacionalni interes,a vidi se da ima je jako loše i da su gluplji od nas.
 

Dalibor

Dado Tornado
ljudi silom žele zaboraviti 50 godina jugoslavije ROFL
možda zato i žele uništit sve tada stvoreno, a INA bi recimo bila zaštitini znak LOL
 

Marko

Well-known member
Ovaj manijak koji ima titulu "prvi podpremijerom" bu sve rasprodal, to vam je jasno kaj je za robu pa i sami vidite kaj se nam sprema. A po pitanju auto-cesta nije li V. Britanija ponudila svoje Kinezima za rentanje? Sad su naši to vidli i odma idu i oni s istim, e bando da niste krali na tunelima i sv. roku i upeterustručavali iznose trasa nebi krediti došli do grla... Sve to mi kroz benzin plaćamo.
 

Dalibor

Dado Tornado
engleske ceste su u stanju kao naše, možda i lošije.
igra je u tome što će narodu prodati priču da ih ne mogu održavati.
ali to je samo ideja koju žele neki financijski fondovi obitelji rothschild progurati preko britanskog premijera, a ceste bi trebale pripasti u koncesiju nekim kineskim kompanijama.

budući da je u kini ionako zapadni kapital, čini mi se kako bi britanske ceste postale "vlasništvo" nekog zapadnjaka. trebalo bi pratiti trag novca.
 
Na vrh