Samo će ti koncesionar uvjetovati cijene za ceste koje smo izgradili svojom lovom,pa ma kako ona bila visoka,tak da ćemo ih još jedanput platiti.
Kaj god. Koncesija je tak kak se dogovori država z privatnikom ili drugom državom, pa i oko cestarine. U tom i je razlika između koncesioniranja i prodaje.
Pogledaj kaj nam rade austrijanci sa krapinskim autoputom.
Je, pa ak znaš, daj napiši do kraja, jel kriv austrijanac ili ZNA SE koji je i ugovaral poslove i zbog kojeg je cela država tu di je.
Svugdje pojedinci žele sve prirodne i napravljenje resurse oteti i naplačivati i na račun nekadašnjeg rada cijele zajednice brati lovu i lagodno živjeti
Okej, zamisli da si ti kupil INA-u... Platil si vlasniku (državi) određenu sumu i INA je tvoja.
Za par dana dolazim ja na benzinsku... Kaj mene sad boli jel ina tvoja ili je državna. Mene zanima kvaliteta i koliko bum platil za nju, tj litru, a ti buš se brinul da je dobijem čim jeftinije i čim kvalitetnije ili odo ja na Petrol v SLO.
Daj nek mi neko objasni zakaj bi nekome bilo bolje da je INA, T-Com, Pliva, Dukat... i kaj ima još
bilo bolje da je u državnom vlasništvu? Kaj bi plaćali manje poreze, vozili se, telefonirali i pili mleko jeftinije?
Sumamed bi bil jeftiniji?
Kaj?
Kaj se mene tiče ja bi i usrani HEP prodal i nek dođe još najmanje tri distirbutera struje. Pa da vidiš kak bi cena kilovata opala sam tak... Ovo kaj sad imamo z naplatom struje to nigde nema. Paušali, procjene, rate...
Pa seti se sam HPT-a i tadašnjeg njihovog CRONET-a.
Bokte, ni poruke se nisu mogle slati z njihove mreže.
Seti se koliko si platil priključak za fiksni. ****te, ja sam ga onda platil par hiljada maraka, danas ga dobim pri svakoj grabi za kunu.