Promjene cijene goriva

deda

New member
Svugdje pojedinci žele sve prirodne i napravljenje resurse oteti i naplačivati i na račun nekadašnjeg rada cijele zajednice brati lovu i lagodno živjeti,dakle svugdje ista bagra lopovska.I sad ne kužim kak netko trabunja gluposti i odma uspoređuje sa nekakvom Jugom,komunizmom i ostalim sranjima,kao da je u Engleskoj,Njemačkoj ili USA radio ceste mostove,pruge privatnik,svugdje je to bilo nacionalna izgradnja i financirale su države iz državne kase,koju su punili svi državljani dotićne zemlje i kak se to sad može prodati privatnim kompanijama,kaj to nije notorna prevara i otimačina pojedinaca i izdaja ljudi koji su na vlasti?
 

malomorg3n

New member
Svugdje pojedinci žele sve prirodne i napravljenje resurse oteti i naplačivati i na račun nekadašnjeg rada cijele zajednice brati lovu i lagodno živjeti,dakle svugdje ista bagra lopovska.I sad ne kužim kak netko trabunja gluposti i odma uspoređuje sa nekakvom Jugom,komunizmom i ostalim sranjima,kao da je u Engleskoj,Njemačkoj ili USA radio ceste mostove,pruge privatnik,svugdje je to bilo nacionalna izgradnja i financirale su države iz državne kase,koju su punili svi državljani dotićne zemlje i kak se to sad može prodati privatnim kompanijama,kaj to nije notorna prevara i otimačina pojedinaca i izdaja ljudi koji su na vlasti?
X-čima na kvadrat
 

Damaj

Active member
Ovdje kod izgradnje auto cesta je problem što su preplaćene kao što je u temi već zaključeno i sada bi cestarine morale ići gore da se koliko-toliko isplati taj projekat. A ova vlada nema muda dizati cijene koliko treba jer se boje za svoje fotelje, pa će to dizanje cijena odraditi budući koncesionar i tako će privatnik biti kriv za visoke cijene, a ne vlada.
 

deda

New member
Samo će ti koncesionar uvjetovati cijene za ceste koje smo izgradili svojom lovom,pa ma kako ona bila visoka,tak da ćemo ih još jedanput platiti.Pogledaj kaj nam rade austrijanci sa krapinskim autoputom.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Samo će ti koncesionar uvjetovati cijene za ceste koje smo izgradili svojom lovom,pa ma kako ona bila visoka,tak da ćemo ih još jedanput platiti.
Kaj god. Koncesija je tak kak se dogovori država z privatnikom ili drugom državom, pa i oko cestarine. U tom i je razlika između koncesioniranja i prodaje.

Pogledaj kaj nam rade austrijanci sa krapinskim autoputom.
Je, pa ak znaš, daj napiši do kraja, jel kriv austrijanac ili ZNA SE koji je i ugovaral poslove i zbog kojeg je cela država tu di je. :)

Svugdje pojedinci žele sve prirodne i napravljenje resurse oteti i naplačivati i na račun nekadašnjeg rada cijele zajednice brati lovu i lagodno živjeti
Okej, zamisli da si ti kupil INA-u... Platil si vlasniku (državi) određenu sumu i INA je tvoja.

Za par dana dolazim ja na benzinsku... Kaj mene sad boli jel ina tvoja ili je državna. Mene zanima kvaliteta i koliko bum platil za nju, tj litru, a ti buš se brinul da je dobijem čim jeftinije i čim kvalitetnije ili odo ja na Petrol v SLO. :D

Daj nek mi neko objasni zakaj bi nekome bilo bolje da je INA, T-Com, Pliva, Dukat... i kaj ima još :) bilo bolje da je u državnom vlasništvu? Kaj bi plaćali manje poreze, vozili se, telefonirali i pili mleko jeftinije? :) Sumamed bi bil jeftiniji? :) Kaj?

Kaj se mene tiče ja bi i usrani HEP prodal i nek dođe još najmanje tri distirbutera struje. Pa da vidiš kak bi cena kilovata opala sam tak... Ovo kaj sad imamo z naplatom struje to nigde nema. Paušali, procjene, rate...

Pa seti se sam HPT-a i tadašnjeg njihovog CRONET-a. :) Bokte, ni poruke se nisu mogle slati z njihove mreže. :) Seti se koliko si platil priključak za fiksni. ****te, ja sam ga onda platil par hiljada maraka, danas ga dobim pri svakoj grabi za kunu. :)
 

Marko

Well-known member
Daj nek mi neko objasni zakaj bi nekome bilo bolje da je INA, T-Com, Pliva, Dukat... i kaj ima još bilo bolje da je u državnom vlasništvu? Kaj bi plaćali manje poreze, vozili se, telefonirali i pili mleko jeftinije? Sumamed bi bil jeftiniji? Kaj?
Krivim ljudima je zaradi toga bilo / je bolje - znaš i sam buljubašićima ili kak se već zoveju, a sad je bolje haenesovcima koji su dobili svoju agenciju, lepe plaća i dali natječaj za nove limuzine. S jedne strane politika jafče da se treba riješiti državnog udjela u vlasništvu, a u pozadini crpe par za sebe i podobne.

Seti se koliko si platil priključak za fiksni. ****te, ja sam ga onda platil par hiljada maraka, danas ga dobim pri svakoj grabi za kunu.
I dan-danas taj isti operater kojemu su ljudi plačali masno te priključke dela budale iz njih, mjesečno im naplaćuje rentu da mogu korisiti svoj priključak kojega su oni sami financirali. To je isto jedna velika afera od kraja devedesetih, trgovalo se s tom infrastrukturom tak kaj ak bi svu istinu van dali ne znam kaj bi bilo.

Kak su nas tu oštetili tak su to vjerojatno napravili i s naftnom kompanijom, još čekaj da i voda dojde na red...
 

Marko

Well-known member
Već se jedno duže vrijeme vozim biciklom na posao, osim toga niti ne dobivam naknadu za prijevoz. :(

Nisu si dosta špekulanti napunili kasu pa će idalje smišljati "razloge" za poskupljenja.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Igrice se nastavljaju... :wtf:

Najprodavaniji motorni benzin, eurosuper 95, pojeftinjuje za 32 lipe, pa od ponoći i u iduća dva tjedna njegova najviša cijena može biti 10,49 kuna po litri (do sada 10,81 kunu).

Za 33 lipe smanjuje se cijena eurosupera 98 koji će najviše koštati 10,84 kune (do sada 11,17 kuna), dok će eurosuper 100 pojeftiniti za 34 lipe i najviša mu cijena može biti 11,06 kuna (do sada 11,40 kuna).

Za 11 lipa smanjuje se cijena eurodizela čiju je najvišu cijenu Ministarstvo gospodarstva utvrdilo na 10,04 kune (prema dosadašnjih 10,15 kuna).

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Pojeftinjenje-goriva-eurosuper-95-stajat-ce-10-49-kuna-eurodizel-10-04-kune
 

zujo

New member
Od ponoći opet skuplje gorivo

Ministarstvo gospodarstva objavilo je nove najviše cijene naftnih derivata. Od ponoći će na benzinskim stanicama goriva poskupjeti u rasponu od 4 do 10 lipa po litri.

Najviše će poskupjeti benzinska goriva Eurosuper BS 98 i Eurosuper BS 100 čija će nova cijena biti za 10 lipa skuplja od dosadašnji. Tako će Eurosuper BS 98 koštati 10,58, a Eurosuper BS 100 10,79 kuna po litri. Eurosuper BS 95 će poskupjeti za 9 lipa pa će mu nova cijena iznositi 10,26 kuna.

Dizelsko gorivo Eurodiesel će od ponoći koštati 9,69 kuna što je za 4 lipe više od aktualne cijene. U istom rasponu će poskupjeti i plinsko ulje s oznakom Euro (nova cijena 6,85 kuna) te plavi diesel s oznakom Euro (6,19 kuna) te 'obični' plavi diesel (6,10 kuna).

http://www.index.hr/vijesti/clanak/od-ponoci-opet-skuplje-gorivo/655905.aspx
 

Marko

Well-known member
Od ponoći će na benzinskim stanicama goriva poskupjeti
Kad se već toliko spominje taj "klin-start" mogli su benzin i dizel staviti na 13kn/litra i to je to - cijelu godinu nek bude ta cijena. Ziheraški... :whistling:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Nek se "raduje" onaj tko vozi na plin.

Ukapljeni plin sve skuplji - ove godine ruši rekord?



Cijene ukapljenoga prirodnog plina (UPP ili LNG) na globalnom tržištu ove bi godine mogle dosegnuti rekordne razine jer potražnja raste, a ponuda pada. Nakon neočekivanog pada proizvodnje u 2012., očekuje se da bi ove godine mogla tek blago porasti. Istodobno, potražnja će i dalje rasti, pod utjecajem brzog razvoja azijskih država, zatvaranja nuklearki u Japanu i suše u Brazilu.

UPP pomaže premostiti jazove u ponudi plina u zemljama gdje domaća proizvodnja ne pokriva potražnju. No proces ukapljivanja plina, njegov prijevoz i ponovno pretvaranje u plinovito stanje čini ga skupljim od opskrbe putem plinovoda. Otprilike 80 posto globalnih isporuka dogovoreno je dugoročnim ugovorima pa zemlje poput Brazila, Argentine, Kine i Indije ovise o kratkoročnim (spot) ugovorima koji su podložni velikim promjenama cijena.

Spot cijena UPP-a trenutačno je 18 dolara za milijun britanskih toplinskih jedinica (mmBtu), što je oko 2 dolara više nego u isto vrijeme prošle godine, ali i malo manje od rekordne razine u 2008., kada je stajao 20 dolara. Odluka Katara, proteklih godina ključnog za uspostavu ravnoteže između ponude i potražnje na tržištu UPP-a, da se okrene sklapanju dugoročnih ugovora o isporuci tog energenta, također stvara pritisak na spot tržištu.

Izvoznici UPP-a tek u drugoj polovini ovoga desetljeća očekuju veću ponudu jer se očekuje rast isporuka iz Australije, Afrike i SAD-a. Do tada svjetsko se tržište suočava s mogućom nestašicom UPP-a i mogućim dodatnim rastom cijena tog energenta bude li nepredviđenih događaja, kao što je bila nuklearna katastrofa u japanskoj Fukushimi, ili ako bude velikih vremenskih nepogoda.

http://www.hrt.hr/
 
Na vrh