Napisao sve dosadašnje veće kvarove na mojoj xsari iz 1999 god-proi.1998, ali post se je izbrisao/valjda zbod dužine/ pa mi se neda ponovo pisati.Uglavnom s autom sam prešao 177 t.km i do sada nikada nisam imao problema sa strujom niti elektronikom, niti me je auto ikada ostavilo u kvaru na cesti.Auto redovno servisiram/ne plaćam ruke/ u ovlaštenom servisu.Dva puta sam mjenjao bateriju i uvijek sam kupio kvalitetniju-Vartu, radi elektronike i manje osciliranja napona.Motor nikada nisam oprao vodom po el sklopovima, i pod mlazom vode.Svijećice mjenjam redovito na 60000 ili 30000 t.km
Iz svoga iskustva su mi neobjašnjivi el. kvarovi kod drugih vlasnika.Standardno kao mi svi vlasnici mjenjao brtvu glave i sve što ide uz to prvim put na 113000 km a drugi put čak i bespotrebno prije mjesec dana nakon 175 t.km odnosno 60 t. km od ranije sanacije.naime pojavilo se je ulje na poznatom mjestu na motoru pa kako prvi put nisam stavio originalnu brtvu odlučija ponovo promjeniti sve.ukupan trošak s svim filterima ,uljem.remenjima, svićicam. disk pločicama, gum.ventila, semer.vod pumpom, uz dobivene popuste. 1800 kuna. Prvi ravnanje glave trošak ispod 1500 kuna.dakle bez cijene rada koju ne plaćam
Nadalje, do sada sam izmjenio oba ležaja na prednjim kotačima, lijevu poprečnu štangu, dva akumulatora, komplet zadnje pakne i to original/1200 kuna komplet/ jer zamjenski ne valjaju,dva kompleta kumpluga i to na 90000 km 1200 kuna original i prije dva mjeseca valeo zamjenski uz popust 650 kuna,nedavno modul od grijanja 200 kuna a upravo sam kupio zamjenski hladnjak valeo 530 kuna jer isti gubi vodu.Jednom varen jer kvačica koja ga drži imala dva igličasta zaperka koja su uslijed trešnje probili hladnjak.Nedavno mjenjan i modul grijanja 200 kuna/nije ispuhivalo osim na broj 4/.Prekidale se i žice od podizača stakala na pregibu vrata i isto ekspresno rješeno zamjenom žica od strane vrata s drugim dužim i njihovim zapetljavanjem s prekinutim krajem-dakle bez lemljenja.mjenjan i puška na zadnjem desnom točku i pripadajući ležaj -1000 kuna-puška kupljena u peugeota jer je citroen ne proizvodi.Ovaj kvar sam i sam izazvao jer na vrijeme nisam promjenio ležaj koji je uništio pušku a mogao je nastradati i cijeli zadnji ovjes.Sve zbog kvara od 200 kunakoliko koštaju ležajevi.Mnoge kvarove i sami izazovemo ili svojom nemarnošću ne otklanjamo kvarove na vrijeme pa ono izazivaju druge.
Iz svoga iskustva su mi neobjašnjivi el. kvarovi kod drugih vlasnika.Standardno kao mi svi vlasnici mjenjao brtvu glave i sve što ide uz to prvim put na 113000 km a drugi put čak i bespotrebno prije mjesec dana nakon 175 t.km odnosno 60 t. km od ranije sanacije.naime pojavilo se je ulje na poznatom mjestu na motoru pa kako prvi put nisam stavio originalnu brtvu odlučija ponovo promjeniti sve.ukupan trošak s svim filterima ,uljem.remenjima, svićicam. disk pločicama, gum.ventila, semer.vod pumpom, uz dobivene popuste. 1800 kuna. Prvi ravnanje glave trošak ispod 1500 kuna.dakle bez cijene rada koju ne plaćam
Nadalje, do sada sam izmjenio oba ležaja na prednjim kotačima, lijevu poprečnu štangu, dva akumulatora, komplet zadnje pakne i to original/1200 kuna komplet/ jer zamjenski ne valjaju,dva kompleta kumpluga i to na 90000 km 1200 kuna original i prije dva mjeseca valeo zamjenski uz popust 650 kuna,nedavno modul od grijanja 200 kuna a upravo sam kupio zamjenski hladnjak valeo 530 kuna jer isti gubi vodu.Jednom varen jer kvačica koja ga drži imala dva igličasta zaperka koja su uslijed trešnje probili hladnjak.Nedavno mjenjan i modul grijanja 200 kuna/nije ispuhivalo osim na broj 4/.Prekidale se i žice od podizača stakala na pregibu vrata i isto ekspresno rješeno zamjenom žica od strane vrata s drugim dužim i njihovim zapetljavanjem s prekinutim krajem-dakle bez lemljenja.mjenjan i puška na zadnjem desnom točku i pripadajući ležaj -1000 kuna-puška kupljena u peugeota jer je citroen ne proizvodi.Ovaj kvar sam i sam izazvao jer na vrijeme nisam promjenio ležaj koji je uništio pušku a mogao je nastradati i cijeli zadnji ovjes.Sve zbog kvara od 200 kunakoliko koštaju ležajevi.Mnoge kvarove i sami izazovemo ili svojom nemarnošću ne otklanjamo kvarove na vrijeme pa ono izazivaju druge.