Isplati se uzeti takav auto, ALI ima dosta vozila u ponudi pa savjetujem da potražiš dalje kakav primjerak s manjom kilometražom i godinu dana registracijom za tu cifru!Jel se isplati kupiti saxo 1.0 2000godina sa 150 000 km za 14 000 kuna
Potpisujem!Imam bas jednog takvog kao drugi auto, 1.1, 2000.g. sa 70 000 km.
Uglavnom odlican auto koji je vrlo nezahtjevan, pouzdan i malo trosi.
Takav auto kada bi prodavao mogao bi dobiti max 15 000 Kn, a to se ne isplati jer vise vrijedi taj auto od tog novca.:grin:
sad se ti prodaju za max 1400€Jel se isplati kupiti saxo 1.0 2000godina sa 150 000 km za 14 000 kuna.Auto mi treba samo za grad (na posao itd)Kakvi su što se tiče rezervnih djelova,kvaliteta samog auta itd.
cisto sumnjam da je ovaj sa 150000km boljiProdaju se razvaljene rage
Slazem se dedaSaxo je jako dobar auto i malo traži i nije skup za održavanje i 200 000 km za njega nije ništa tek je najbolje razrađen,naravno ako je održavan kako treba.
Sreo sam u životu dosta ljudi koji su tvrdili da im je auto u super stanju, kao ono toči i vozi, a kada sam sjedao za volan vozila tih vlasnika skužio sam da je to sve tako jadno i rasklimano da kada bih ja bio vlasnik takvih vozila ne bih znao odakle počet otklanjat kvarove i mijenjat dijelove. Meni malo zvuči nevjerojatno da se amortizeri, ležajevi, diskovi, spone, krajnici spona, homo-zglobavi, kvačila i hrpa drugih dijelova ne promijene nakon 150tkm.Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana
Sreo sam u životu dosta ljudi koji su tvrdili da im je auto u super stanju, kao ono toči i vozi, a kada sam sjedao za volan vozila tih vlasnika skužio sam da je to sve tako jadno i rasklimano da kada bih ja bio vlasnik takvih vozila ne bih znao odakle počet otklanjat kvarove i mijenjat dijelove. Meni malo zvuči nevjerojatno da se amortizeri, ležajevi, diskovi, spone, krajnici spona, homo-zglobavi, kvačila i hrpa drugih dijelova ne promijene nakon 150tkm.
u svakom kukolju se nađe i žito:whistling:Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana,klao sam ga gorje nego vrag grešnu dušu,drugog sam imao krače nekih 70 000 pa sam ga prodao i nikad niš,ali sa njime sam premalo km napravio da bi ga mogao uspoređivat,a i ženska koja ga je kupila je za kratko vrijeme napravila totalku ,tako da je brzo otišao u vjećna lovišta.
to je istina,samo na citroenu(nekima) moras to isto promijenit 2-3 puta u 150000km nego na nekim drugim autimaPromjena diskova,kvačila,amortizera,krajnika,selen blokova,ramena,remena i distribuceje,akumulatora,auspuha ne smatram kvarovima,to se mora menjat na svim autima kada im prođe neki rok za istrošenost,pa da je i RR.
Saxo je s mog stajališta jedan fantastičan auto u onom segmentu namjene za koju je napravljen (zna se da nije spejs-šatl), ako se redovno i kvalitetno održava odlično mu pristaje krilatica "toči i vozi"! :weeabooface:Nije toćno,ja sam imao jednog sa 240 000 km i niš nikada nije trebalo radit na njemu,osim redovnog održavanja,a bio je ko iz dućana,klao sam ga gorje nego vrag grešnu dušu,
redovno i citroen mi ne ide u istu recenicu:hmmm:ako se redovno i kvalitetno održava odlično