Kupovina saxa

Krky

Lakerski profesionalac
Ovaj moj je prošao km kolko sam već napisao,kada je imao 200 000km,mjenjao sam diskove drugi put,zadnje doboše prvi put,sve amortizere prvi puta,auspuh ,samo zadnji lonac,kvaćilo prvi puta,oscilirajuća ramena prvi puta,gume četri puta,akumulator jedanput,kompletni veliki servis na motoru drugi put,ulje i filter svakih 15 000km i nikada ništa drugo,a maltretirao sam ga do iznemoglosti.Berlingo isto ima sad 220 000 km,do sada je napravljen veliki servis na motoru jednom,promjenjena su ramena prije 20 000 km prvi puta i prednji amortizeri,diskovi dvaput,remenica radilice dvaput.Od kvarova je imao:puknuo lajtung na visokotlaćnoj pumpi(koštao 160kn),promjenjena brava vozačevih vrata i jednom modul ventilatora kabine,akumulator prvi puta prošle zime.Poderao 4 kompleta guma do sada.Ja neznam sa kojim bi autima mogao proć bolje.


Deda posle ovog kapa dolje :palacgore:
 

sax

New member
Ovaj moj je prošao km kolko sam već napisao,kada je imao 200 000km,mjenjao sam diskove drugi put,zadnje doboše prvi put,sve amortizere prvi puta,auspuh ,samo zadnji lonac,kvaćilo prvi puta,oscilirajuća ramena prvi puta,gume četri puta,akumulator jedanput,kompletni veliki servis na motoru drugi put,ulje i filter svakih 15 000km i nikada ništa drugo,a maltretirao sam ga do iznemoglosti.Berlingo isto ima sad 220 000 km,do sada je napravljen veliki servis na motoru jednom,promjenjena su ramena prije 20 000 km prvi puta i prednji amortizeri,diskovi dvaput,remenica radilice dvaput.Od kvarova je imao:puknuo lajtung na visokotlaćnoj pumpi(koštao 160kn),promjenjena brava vozačevih vrata i jednom modul ventilatora kabine,akumulator prvi puta prošle zime.Poderao 4 kompleta guma do sada.Ja neznam sa kojim bi autima mogao proć bolje.
pa recimo primjera radi twingo u 70000km i 7 godina izmjenjen 1 akumulator,ostalo redovni servisi
clio 2 170000km izmjenjen nekakav otpornik klime,ostalo redovni servisi
opel astra 17 godina ima sad,240000km redovni servisi,nikad promijenjeno kvacilo,auto jos uvijek vozi,nikad otvaran motor,1 auspuh
opel kadet 21 star 260000km ; nikad otvaran motor,promijenjen auspuh i centralina(u nju usla voda),ostalo redovni servisi
sve auti u mojoj blizini i znam kako se voze,a mogo bi jos nabrajat...
 

deda

New member
A sad ga i ti nabrajaš,moj stari ima Yuga 22 godina star,nikad niš nije menjano osim akumulatora dvaput,još uvjek vozi ko nov.Imam ja Citroen GA star 32 godine samo predihtan motor jednom prije dvije godine i promjenjen zadnji lonac i vozi se od prvog dana stalno,čak i hidraulika radi bez greške.
Uopće ne kužim što si htio reč na kraju krajeva sa nabrajanjem kolko je i kako prošao susjedov Opel ili Renault.
 

deda

New member
Imao sam aute od njemaca,engleza,istoka, domaćih,talijanskih i francuskih i iz iskustva svojeg i onih oko sebe najbolji odnos uloženog i dobivenog su francuski auti.Prvi je Peugeot,pa Citroen ,pa Renault po toj usporedbi.Za švabe me uopće ne zanima pa da su najbolji na svijetu jer mi se ti auti gade i za mene uopće da ih i nema ,svejedno, tak me razlglabanje o njima uopće ne zanima.
Proućavajući statitistiku uspješnosti francuskih auta,najviše uspjeha na tržištu je imao i ima Peugeot,najmanje promašaja,najednostavnija i pouzdana rješenja i naravno uloženo dobiveno kod kupnje i odražavanja,a najviše kikseva je imao i ima Renault,to je ko talijanski Fiat,makar imaju najmasovniju proizvodnju. Citroen je posebna priča za sebe u odnosu na sveukupnu svjetsku proizvodnju sa svojim van konkurentskim automobilima i zna se koja klijentela vozi takve aute.Ono što rade za masovnu upotrebu je u klasi Peugeota i Renaulta i to nije ni bolje ni gorje od njih.Uostalom najmasovniji pokret pripadnika ljubitelja starih i novih automobila u cijelom svijetu su baš citroen fanovi,nitko nikada nije ni neće uspjeti to postići,zar to ne govori sve?
 

sax

New member
.Za švabe me uopće ne zanima pa da su najbolji na svijetu jer mi se ti auti gade i za mene uopće da ih i nema ,svejedno, tak me razlglabanje o njima uopće ne zanima.
Nakon ove rečenice jednostavno vise nisi realan i objektivan
Slazem se da svatko hvali svoje i ono sto ima,ali realnost je ipak drugacija
Hvalis francuze iako su švabe mozda kvalitetnije ali i skuplje,o japancima i korejcima ne treba puno pricat
Ali danas je u autoindustriji sve jasno po tome ko koliko garancije daje
Sad ce netko rec Kia daje 7 godina al u toj garanciji nije ovo,ono,...
Imam par frendova koji voze Kiu vec par godina i idu na redovne servise i do sada su imali par sitnica za garanciju i nema nikakvih problema
 

Zmix

New member
prije bi reko
Postoje kvalitetni i nekvalitetni auti
Generalno, mišljenja su veoma podeljena i raznolika.
Većina od nas ima dosta pozitivna iskustva sa Saxom (uključujući i mene), po meni je Saxo savršen mali autić kojeg bi svakome preporučio.
Verovatno si ti naleteo na model kojeg je prethodni vlasnik neadekvatno održavao. Pitanje je i koliko ima stvarnih pređenih kilometara.
E sad, ne treba generalizovati problem na jedan tip i na jednu marku automobila.
To što si ti najverovatnije naleteo i kupio leš od Saxoa ne znači da je Saxo loš auto i da je svaki Citroen neopevani krš, naprotiv.
Sve je individualna stvar i sve zavisi na šta se "naleti".
 

deda

New member
Valjda nisam realan,mogao si pročitati da sam imao i njemačke aute,Opela rekorda,Mečku 123,Bubu,a i navozao sam ih se službenih svakakvih i nisam rekao da su nekvalitetni,ali za mene su ti auti bezvezni,neudobni i ne družim se sa ljudima koji voze VW,Opel,Ford,Seat,Škodu,Audi,BMW,jer odabir marke u većini odražava osobni karakter onog koji ga vozi.Ne kažem da su ti ljudi loši i da nisu bolji od mene,da me netko ne proglasi nacionalistom slućajno,ali meni ne odgovaraju i nisu moj tip.KIAu i ostale kosooke aute isto ne volim,jer njihova kvaliteta je upitna i samo nek ih voze oni koji ih vole,jebeš auto kojemu nakon 5-6-7 godina strune lim,rikavaju ovjesi i ostale mehaničke gluposti a onda te dočekaju sa skupim djelovima ko da je RR.Jedino kaj vrijedi je Honda,Mitsubishi,sve drugo je za današnje zahtjeve drek neopjevani, tko želi nek vjeruje njihovom marketingu,ja sam se nagledao i napopravljao tih auta i dobro znam kakvi su.Poslije francuza jedino dolaze u obzir talijani,makar su površni i kvare se,ali im je dizajn i karakteristike vrhunski i neuhvatljiv za većinu ostalih,tak da im zbog toga mogu zažmirit za lošiju kvalitetu.
 

Dalibor

Dado Tornado
A sad ga i ti nabrajaš,moj stari ima Yuga 22 godina star,nikad niš nije menjano osim akumulatora dvaput
na jugiću sam samo mašine mjenjal

najmasovniji pokret pripadnika ljubitelja starih i novih automobila u cijelom svijetu su baš citroen fanovi
nisam ziher da je tome tako. bilo je prije dok je postojala jugoslavija, i dok su klubovi ljubitelja automobiliskih marki bili u začecima...
jugoslavenski citroen klub je bio čudo, kaj je da je.
značajni i raniji klub, bio je onaj bentlijev.
ali danas ljudi više ne znaju kaj je to "citroen", i ti auti kupuju se novi jer ekipa gleda kaje najisplativije, a rabljeni kada nemaš novaca "za bolje" (kak bi to rekli oni koji kupe rabljen citrić).
ali citrač se vraća. ds linija mu podiže renome, samo mi je žal kaj nisu nastavili razvijati citroenska tehnička rješenja. no izgleda kako su prerano stavili previsoke cijene :doh:

od renola, peže i citrača... renol mi djeluje kao najkvalitetniji auto, samo kaj mu fali tehnička komponenta i ljepše unutrašnjosti
 

sax

New member
KIAu i ostale kosooke aute isto ne volim,jer njihova kvaliteta je upitna i samo nek ih voze oni koji ih vole,jebeš auto kojemu nakon 5-6-7 godina strune lim,rikavaju ovjesi i ostale mehaničke gluposti a onda te dočekaju sa skupim djelovima ko da je RR
ova boldana recenica ti vise ide uz citroene nego uz kie,a to ce ti potrdit svi vozaci kosookih(ja nisam jedan od njih),a ako ces kupovat orginal citroen dijelove vjeruj mi nisu nesto jeftiniji od kie

Zmix
ja sam imao problema sa saxom,ali imam jos 5 ljudi koji su takoder imali citroene(saxa,C3,C4) i svi su ih prodali zbog problema(učestalih) i prebacili se na druge marke

od renola, peže i citrača... renol mi djeluje kao najkvalitetniji auto, samo kaj mu fali tehnička komponenta i ljepše unutrašnjosti
istina
 
Na vrh