Saxo je izvrstan auto, jednostavan, nepoderiv i nadasve pouzdan. Toliko jednostavan da se prakticki nema sta ni pokvariti. Sjecam se moga 1.0i, doslovno peri – deri. Sad je kod moje susjede, ima nesto blizu 200 000 km i zena je nastavila dijeliti moje (pre)zadovoljstvo auticem, u tolikoj mjeri da mi svaki put kad me vidi zahvali i kaze mi da ga nece dati dok se ne raspadne. A kako se drzi, to ce biti.. Nastavila ga je odrzavati kod mog mehanicara tako da sam obostrano informiran o stanju auta. Do sad nikad nista osim redovitog odrzavanja (ulje, filteri, plocice..) i straznjeg lonca (koji tesko izdrzava vise od 40 tkm). Nikakve reparacije, generalne male velike i ostalo. Auto samo vozi.
Normalno da je Saxo nejake građe i „tankog lima“ u usporedbi s danasnjim autima te klase, al treba se spustiti na zemlju i sjetiti kako njegov koncept datira iz 95/96 god kad je to bilo skroz u skladu s vremenom i tadasnjim standardima.
Uskoro namjeravam ponovno kupiti jednog Saxonija (al o tome obavijestim naknadno), vozit ce ga vecinom cura, a meni da posluzi kad mi zatreba. Mogu se naci pojeftino, a vrijede puno vise s obzirom na ono sta daju. A i sva godisnja davanja za npr 1.0i 37 kW su smijesna za danasnje pojmove. Samo ja u ovom slucaju pucam na neki 1.5 D jer njoj treba sta jeftiniji prijevoz za grad, a taj naftas, osim sta trosi na kapaljku, ide i na suncokretovo ulje, tako da ne vidim zahvalnijeg i jeftinijeg prijevoza
Ili ako skuham susjedu da 1.0i ponovno dode prvom vlasniku, ali, s obzirom na navedeno, to ce biti nemoguca misija.
Saxo ima moju cvrstu preporuku svima, necete se pokajati
alac-gore:
alac-gore:
alac-gore:
Iznimke uvijek postoje, ali ja sam do sad upoznao samo zadovoljne vlasnike.