Procitao sam cijelu temu pa moram napisati malo duzi post,nestrpljivim se ispricavam unatrag..Oupppsss unaprijed!
Kako sam prodao ZX-a evo gledam kupiti nekog citrona j'opet..
Ovog zelim hidraulicara,izbor zbog cijene i velicine pao na XM-a..
Mozda to auto budem imao kao "primarno" jer tebam radi obitelji velik/komforan auto,godine mi nebitne uz pocincanu limariju...
Nasao sam u St. 2.1td. 91g. za sitnu lovu,navedeno je dosta toga daje promijenjeno,kakon pratim oglase taj je zadnjun godinu u oglasima,sada mu je istekla rega,bio je 900€,pa 700,sada spusteno i na 600€.
Zanima me potrosnja posto bi to auto vozio minimalno 30-40tkm. na godinu...
Kada sam vozio P605-2.0 vece srvise sam radio kod poznanika koji radi samo francuze,imao je 605icu sa 2.1td.motorem i govorio da mu nepada potrosnja ispod 9L/100km.Sada se sjecam toga i to me muci,znam da je govorio da je razlika minimalna i otvorenoj voznji i gradu te prosjek vrti stalno oko 9L ! ! ? ?
Nije mi jasno da toliko trosi..
Da se vratim na prvu stranu test voznje...Ford-a proglasise kao naj losijeg u slalomu..Posto sam imao Scorpia isti model sa V6-12v. 2.4i motorom moram reci da je auto imao jako dobru stabilnost,omjer tezine mu je bio idelno rasporedjen gotovo 50%-50% prednja/straznja osovina,stabilnost mu je bila jedna od jacih strana uz malu tezinu..Posto je model izasao 86g.tada je bio najlaksi od konkurencije (cca 1300kg.)
Usput ovo oko potrosnje V6 motora tvrdim da ja tako kako jura kaze..
Kada bih napisao koliko je znao spustiti nebi vjerovali ali da je prosjecna potrosnja bila 9L to garantiram (40% grad Trogir, 60% Trogir-Split)...Cudo od auta..Sada tko usporedi one koji nikada nisu culi ili promijenili map/maf/senzor/protokomjer zraka(kako vec tko zove),stanje motora,kompresije,stelali ventile,filtere,katalizator/e..Vjerujem da ti zapusteni trose preko 15L i nemogu manje..
Uredan sestak,sa pravim vozacem koji poznaje svoje auto i po gradu moze vrtiti oko 10ak litara..
Meni je P-605 2.0-8v (89kw) trosio vise od toga scorpia,bio je mladji,manje zapremine motor a isto vozen..Sada tko to moze razumjet..2.0-8v PSA motori su mrak za velike kilometre,moj je presao 60ak tkm.na plinu nikada mu nista bilo a imao je 270 000km.kada sam ga kupio,sudeci po meni cak nisu originalni znaci vjerojatno i vise je imao...
Sto se tice XM-a misli kao oldtimer da ce biti jako zanimljiv auto,nece biti nesto cijenjen (vise od ostalih) ali siguran sam rijedak primjerak jer je i danas zanimljiv iz kuta gledanja amatera a i profesionalaca..
Molim one koji mogu sto vise reci o motorima prve generacije 2.1td neka napisu ili posalju privatnu poruku ako vec ne zele stogod javno reci..
Evo i link pa ako tko iz St.zna sto o ovome XM-u neka napise koju recenicu..
http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-xm-turbo-d12-oglas-2782412
Kako sam prodao ZX-a evo gledam kupiti nekog citrona j'opet..
Ovog zelim hidraulicara,izbor zbog cijene i velicine pao na XM-a..
Mozda to auto budem imao kao "primarno" jer tebam radi obitelji velik/komforan auto,godine mi nebitne uz pocincanu limariju...
Nasao sam u St. 2.1td. 91g. za sitnu lovu,navedeno je dosta toga daje promijenjeno,kakon pratim oglase taj je zadnjun godinu u oglasima,sada mu je istekla rega,bio je 900€,pa 700,sada spusteno i na 600€.
Zanima me potrosnja posto bi to auto vozio minimalno 30-40tkm. na godinu...
Kada sam vozio P605-2.0 vece srvise sam radio kod poznanika koji radi samo francuze,imao je 605icu sa 2.1td.motorem i govorio da mu nepada potrosnja ispod 9L/100km.Sada se sjecam toga i to me muci,znam da je govorio da je razlika minimalna i otvorenoj voznji i gradu te prosjek vrti stalno oko 9L ! ! ? ?
Nije mi jasno da toliko trosi..
Da se vratim na prvu stranu test voznje...Ford-a proglasise kao naj losijeg u slalomu..Posto sam imao Scorpia isti model sa V6-12v. 2.4i motorom moram reci da je auto imao jako dobru stabilnost,omjer tezine mu je bio idelno rasporedjen gotovo 50%-50% prednja/straznja osovina,stabilnost mu je bila jedna od jacih strana uz malu tezinu..Posto je model izasao 86g.tada je bio najlaksi od konkurencije (cca 1300kg.)
Usput ovo oko potrosnje V6 motora tvrdim da ja tako kako jura kaze..
Kada bih napisao koliko je znao spustiti nebi vjerovali ali da je prosjecna potrosnja bila 9L to garantiram (40% grad Trogir, 60% Trogir-Split)...Cudo od auta..Sada tko usporedi one koji nikada nisu culi ili promijenili map/maf/senzor/protokomjer zraka(kako vec tko zove),stanje motora,kompresije,stelali ventile,filtere,katalizator/e..Vjerujem da ti zapusteni trose preko 15L i nemogu manje..
Uredan sestak,sa pravim vozacem koji poznaje svoje auto i po gradu moze vrtiti oko 10ak litara..
Meni je P-605 2.0-8v (89kw) trosio vise od toga scorpia,bio je mladji,manje zapremine motor a isto vozen..Sada tko to moze razumjet..2.0-8v PSA motori su mrak za velike kilometre,moj je presao 60ak tkm.na plinu nikada mu nista bilo a imao je 270 000km.kada sam ga kupio,sudeci po meni cak nisu originalni znaci vjerojatno i vise je imao...
Sto se tice XM-a misli kao oldtimer da ce biti jako zanimljiv auto,nece biti nesto cijenjen (vise od ostalih) ali siguran sam rijedak primjerak jer je i danas zanimljiv iz kuta gledanja amatera a i profesionalaca..
Molim one koji mogu sto vise reci o motorima prve generacije 2.1td neka napisu ili posalju privatnu poruku ako vec ne zele stogod javno reci..
Evo i link pa ako tko iz St.zna sto o ovome XM-u neka napise koju recenicu..
http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-xm-turbo-d12-oglas-2782412