Osobno u zadnjih 10ak godina nisam čuo servisera koji za išta ima riječi hvale osim za proizvođača od kojeg mu reklamni kalendar za tekuću godinu visi na zidu radionice. :angel:serviser za automatske mjenjače baš i nije imao riječi hvale.
U xantiu i xm su se stavlja zf 4hp18 i 4hp20. Hp18 je nepoderiv, 4 brzine i samo mijenjaj ulje dexron 3Za starije modele ne znam, za 4 brzinski u c5 (ne znam proizvođača) serviser za automatske mjenjače baš i nije imao riječi hvale...
Slažem se da serviseri uglavnom nemaju riječi hvale za, manje više, ništa, ali ovaj koji se specijalizirao za automatiku za ovo što sam rekao nije hvalio, a najviše posla ima sa automatikom BMW-a. E to ne da nije hvalio, nego "pljuvao" (ali sa osmijehom na licu, ipak od njih živi!!)Osobno u zadnjih 10ak godina nisam čuo servisera koji za išta ima riječi hvale osim za proizvođača od kojeg mu reklamni kalendar za tekuću godinu visi na zidu radionice. :angel:
mislim na starije modele
prvo, ne mozes uopce usporedivat Fiat Bravo (mali auto) i Sepet (veliki auto) u voznjim karakteristikama, rucni i automatski mjenjac, itd...Nakon što je riješen problem koji je bio, ja zadovoljan. U odnosu na Fiat Bravo koji sam vozio 10 godina ovo je apsolutno neusporediva priča i potpuno druga filozofija kako u smislu voznih svojstava oba vozila tako i po pitanju mjenjača. Ovo je sve na "finjaka", nema tu sile i na brzinu, ali s obzirom da je to brod na kotačima( tako se i ponaša) onda mu taj mjenjač pristaje!
Dok sam kupovao auto prvo sam probao automatik i meni se svidio na prvu, nako toga sam isprobavao manualce uključujući i jedan 2.2hdi 170hp, ali dojam vožnje C5 mi je jedino odgovarao sa opcijom automatik...