cure na zadnjoj liniji c5 prednji amortizeri na 5000kmOpet jel se odnosi na hidroaktiv 3 ili hidroaktiv 3+ pošto su drugačija crijeva napajanja, bar se to jednostavno rješava, sta kada procuri amortizer na 20000km nikom ništa, sestri na fiesti riknula oba zadnja amortizera na 50000km i nikom ništa, ali da ode kugla ili neko crijevo odmah problem do neba iako je jeftiniji i jednostavniji popravak
moj post sa crijevima se odnosio na H+Opet jel se odnosi na hidroaktiv 3 ili hidroaktiv 3+ pošto su drugačija crijeva napajanja, bar se to jednostavno rješava, sta kada procuri amortizer na 20000km nikom ništa, sestri na fiesti riknula oba zadnja amortizera na 50000km i nikom ništa, ali da ode kugla ili neko crijevo odmah problem do neba iako je jeftiniji i jednostavniji popravak
Preuzimam ga sutra, ili prekosutra, pa postavljam fotografije, da znate oko cega smo se dopisivali.Da li je kretor ove teme kupio spominjani auto?
Apdejt pliz...
cure na zadnjoj liniji c5 prednji amortizeri na 5000km
moj post sa crijevima se odnosio na H+
kat broj 5270.RN, cijena 2370 novaca
to sam i ja htio napraviti, skinuti i odnijeti uzorak ljudima koji su mi radili za drugi auto neka crijeva i crijeva za kočnice, ali su me majstori odgovorili da nije pouzdano jer navodno procure u roku par tjedana i to čak i na npr. crijevu od serva na pug-u 206 ...i da je to onda previše vremena i posla (novaca također) za isprobavanje te da treba uzeti original.Da to sam čuo, vjerovatno će se u garanciji ispraviti takva pogreška, što se tiće crijeva davno smo mi na xm-u našli rješenje za problematicna hidroaktiv crijeva, 200kn crijeva + 2h zamjena , moraju ta cijeva ići 200kkm bezproblema, naravno kod običnih hidroaktiv 3 nema takvih problema, takvih ima i najviše.
Koliko vidim samo problematicno crijevo problem može nastati samo na spoju guma-metal , i gdje procuri ubaci se nova guma i upresa sve, jeftin popravak na kraju. Ovo je već provjereno na xm-u pošto oni isto imaju takve probleme nakon 15-tak godina uporabe, više nema za kupiti novo pa se moraš snalaziti
Sve zavisi od majstora koji ti radi, nisu tu neki strašni tlakovi, oni to rade za bagere i strojeve gdje su ti puno viši tlakovi, temperatre, ako valja na njima mora i na autu, već neko vrijeme imam na xm-u takvo rješenjeto sam i ja htio napraviti, skinuti i odnijeti uzorak ljudima koji su mi radili za drugi auto neka crijeva i crijeva za kočnice, ali su me majstori odgovorili da nije pouzdano jer navodno procure u roku par tjedana i to čak i na npr. crijevu od serva na pug-u 206 ...i da je to onda previše vremena i posla (novaca također) za isprobavanje te da treba uzeti original.
Auto kupljen,Potpisujem napisano...
Stavi na papir eventualno sređivanje nedostataka - stavi najskuplju pretpostavku i s tim ideš na posljedenje vijećanje i na spuštanje cijene! Sretno!
Ispod se nalazi anlaser, koji je vrlo mastan od ovog ulja. To me ne treba brinuti?Samo ti to teraj!
Ne, toliko ne kaplje. Samo kad se stavi prst ispod siroke plasticne cevi oseti se kap ulja. Nije nista strasno. U servisu, kad su ga pregledali, napravili su od komarca, slona.Anlaser očisti i teraj.
Nego, da li ti se auto "potpisuje" uljem na beton?
Ovo kod mene izgleda kao novo!Obecao sam fotografije na kojima se vidi gdje kaplje ulje.
http://s9.postimage.org/pcgyavbbz/Ulje11.jpg
http://s9.postimage.org/q39ogndpb/Ulje22.jpg
Kaplje na tom sirokom plasticnom dijelu. Mora li se kompletan zamijeniti, ili se problem moze rijesiti zamjanom dihtunga? Pozdrav