Na 2000 okr/min podrhtava i gubi snagu

ivanzg

milo mi je hrniæ
Opet mi je počelo piti krv cukanje između 1800-2000 okretaja, pa reko sam sebi ajde da vidim kad odmah skinem klemu akumulatora i pričekam 5 minuta kako će se ponašati i zanimljivo cukanje je prestalo evo već 4.dan.Izgleda da stvarno nešto zmrda software ili neki senzor i kad se stvar resetira jedno vrijeme je mir.Ima li tko kakvo logično objašnjenje?:confused:.Da napomenem da ga gazim bez milosti tako da sigurno nije zaštopan he,he
 

Marko

Well-known member
Izgleda da stvarno nešto zmrda software ili neki senzor i kad se stvar resetira jedno vrijeme je mir.
Senzori sigurno, slobodno ti ostaviš otpojenu klemu i duže od 5 minuta. Sat vremena pa prištekaj natrag, daj kontakt i upali ga nek radi 5 minuta bez da uopće pipneš gas pedalu. Nakon toga ga ugasi počekaj 5 minut i onda ga upali i odi s njim na teranje!

Èekamo te tu s iskustvima....
 

Mrèela

New member
Opet mi je počelo piti krv cukanje između 1800-2000 okretaja, pa reko sam sebi ajde da vidim kad odmah skinem klemu akumulatora i pričekam 5 minuta kako će se ponašati i zanimljivo cukanje je prestalo evo već 4.dan.Izgleda da stvarno nešto zmrda software ili neki senzor i kad se stvar resetira jedno vrijeme je mir.Ima li tko kakvo logično objašnjenje?:confused:.Da napomenem da ga gazim bez milosti tako da sigurno nije zaštopan he,he
Pogledaj el.ventil turbine,EGR ventil,rasteretni ventil turbine,pumpu vp.,filter goriva,filter vazduha,ako ima FAP filter može i do njega biti.:cool:
 

knez-bj

New member
I šta kad u servisu ne nađu nikakvu grešku? Sigurno neće sve navedene dijelove mjenjati na svoj trošak ako kompjuter ne pokazuje kvar.
 

Konrad

New member
a najbolje da se ti vozis s novim autom koji te hebe zato jer u servisu ne mogu naci sta je problem...pa sta te briga, ako ne mogu naci problem nek zovu CH, nek zovu tvornicu
 

Kulixix

New member
Pozdrav.

Ponosni sam vlasnik C4 1.6 HDI, 82kW. Takodje, počeo mi se čudno ponašati nakon 4 mjeseca i 5 000 km. Kada ga upalim i pokušam krenuti motor jednostavno jedno vrijeme ne prima gas, zadrhti.... Ako pokušam krenuti sve me strah da će se ugasiti. Iskusan sam vozač i osjetim da se hoće ugasiti bez obzira ako dodam jači gas. Moram reć da je pravi problem jer u početku vožnje ne smijem da pokušam da se ubacim na raskrsnicama sve mislim da ce se ugasiti u pola gužve. Kada se motor zagrije sve bude OK. Točim na Petrolu, imao sam i otvorene vožnje....ne štedim ga, a i ne pretjerujem.... kao što vozim i sva ostala auta (službena i privatna). Zadnja dva dana mi je promjena što sada ne šteka samo u prvoj kada krećem već i u drugoj...auto poskakuje kao da će mi se ugasiti i pri 30 km/h.

Počelo je unazad dva mjeseca otprilike, kada je bilo jako slabo izraženo i tada prvi put mi se auto ugasio...jer me iznenadila pojava iako je bila jako slaba. Poznam rad motora i od tada mi se problem samo povećava i samo zato što znam kako motor radi ne gasi mi se auto inače nedo bog da ga početnik vozi.....Veliki fail je ovo za citroen!

Molio bih za neki savjet. Pročitao sam cijelu temu i siguran sam da nije do softvera, jer je softver bio isti i prva četiri mjeseca. Takodje siguran sam i da nije do "gaženja"...a ni do goriva!
 
Posljednje uređivanje:

Konrad

New member
Zmix bi rekao: samo ti to teraj
Tec bi rekao: teraj to u servis

iskreno nemam pojma sto moze biti, jer novi auti su nazalost previse komplicirani...najbolji savjet koji ti itko moze dati je da cim prije navratis u najblizi servis da pogledaju da li je racunalo sto zabiljezilo, a mozda ima i kvar otkriven u tvornici vec pa ce imati upute sto napraviti
 

Isus

New member
Ovaj Tec samo salje aute u servise :D :D

Ti C4 mk2 su stalno po servisima.:whistling:

PS vezano za problem, stvar je do obicnog senzora, treba zamjeniti za novu verziju senzora
 

Konrad

New member
Ovaj Tec samo salje aute u servise :D :D

Ti C4 mk2 su stalno po servisima.:whistling:

PS vezano za problem, stvar je do obicnog senzora, treba zamjeniti za novu verziju senzora
pa treba ljudima dati posla...

sta se i na dizelima mijenjaju senzori temperature? LOL
 

Dalibor

Dado Tornado
stariji c4 su znali imati neke tvorničke greške, recimo senzor radilice sa greškom - prilikom okljevanja pri ubrzanju, centralno računalo sa greškom - ako poskakuje u 1. brzini, neki plastični uložak koji je u cijevi za turbinu - ako slabo vuće, itd. band...

treba na ovom C4 više stvari provjeriti.
 

Konrad

New member
kad je bio problem sa senzorom radilice najcesci simptom je bio da kod ubrzavanja cukne na sekundu motor i onda nastavi dalje ili se ugasi...

kasnije se mijenjao senzor radilice i ozicenje tj konektor se stavljao drugi sa novim zicama
 
Na vrh