Može biti ventilator,termostat,fali rashladne tečnosti,možda je loša i vodena pumpa.Imam problem: Na duzoj uzbrdici mi se pregrijava motor i iskljuci se klima. Kad se malo rashladi motor i kazaljka pridje normali, ukljuci se i klima uredjaj.
Da li je neko imao taj problem i zna li u cemu je problem?
Pokazivao je gresku da fali rashladne tecnosti, dolio sam je preko maksimuma, sljedeceg dana je pokazao istu gresku, a nije izgubio ni kap tecnosti. Tu gresku vise ne pokazuje, ali se i dalje pregrijava i gasi klima u trenucima pregrijanosti. (nikad nije prokuhao, ali je kazaljka dolazila skoro do crvenog)Može biti ventilator,termostat,fali rashladne tečnosti,možda je loša i vodena pumpa.
Ja bih na to obratio pažnju.
Nadam se da će i neki od kolega da pomognu.
Zamjena je u 2. mjesecu ove godine.Valeokada si menjao vodenu pumpu, i kojeg je proizvodjaca.
To je mjenjano odmah nakon što si ga kupio ako se dobro sjećam?Zamjena je u 2. mjesecu ove godine.
Cestitam na memoriji alac-gore:To je mjenjano odmah nakon što si ga kupio ako se dobro sjećam?
Druže,već sam ti napisao,a evo ponoviću, ako je fap -filter začepljen,delemično ,može doći da turbina prepunjav,a i može da radi regeneraciju filtera pa diže tempereraturu,ovo je malo verovatno,a moguće.Jel ti paliDa ima jos jedan problem. Ulazi u "ANTIPOLUTION" kad sam na auto-putu. Ako vozim na tempomatu 110 km/h i naidjem na uzbrdicu, most,... ako treba dati vise snage, automatski ubaci u safe mod i postaje uzasan.
Nisam siguran da je to povezano sa zagrijavanjem. Zagrijava se i kad nije u Antipolutionu
Fap nije zapusen. Kad izbaci ESP-ASR, izbaci i ANTPOLUTION. Regulacija pritiska u komonrejlu, ili senzor su problematicni. Pukao mi je film od ovih "majstora" u ponedjeljak ga vozim u zvanican servis, da konacno rijesim sve probleme s autom.Druže,već sam ti napisao,a evo ponoviću, ako je fap -filter začepljen,delemično ,može doći da turbina prepunjav,a i može da radi regeneraciju filtera pa diže tempereraturu,ovo je malo verovatno,a moguće.Jel ti pali
esp,crvenu od motora,naradžastu servis?
Kako taj auto vuće po ravnom,a i uzbrdo?
Može biti regulator pritiska,a i prljav filter goriva,a mogu i senzori ima ih nekoliko.Fap nije zapusen. Kad izbaci ESP-ASR, izbaci i ANTPOLUTION. Regulacija pritiska u komonrejlu, ili senzor su problematicni. Pukao mi je film od ovih "majstora" u ponedjeljak ga vozim u zvanican servis, da konacno rijesim sve probleme s autom.
Normalno, odmah javljam ovdje u cemu je bio problem.
Sve filtere sam zamijenio u 2. mjesecu.Može biti regulator pritiska,a i prljav filter goriva,a mogu i senzori ima ih nekoliko.
Skini ona tri creva od goriva,otvrni poklopac na kućištu filtera izvadi filter,najpre izvuci naftu iz kućišta vidi na dnu ima li taloga,to možeš i sam.
Jesi gledao filter vazduha,pregledaj i ona mala crevca sa vakuma,sva,jel radi dijafragma kada daš gas,ona mala poluga s plastičnim vrhom što otvara klapne usisa.Ovo možeš i sam,pa ako nije teško probaj.Srećno!
Teta Lexija ne kaze nista, ali cika majstor kaze da je otisao dihtung na glavi motora, ...Sta kaze teta lexija
Kad se jos ne bi morala glacati glava, zamnjeniti semering i kad za sve ne bi trebalo puno sati posla. Sve skupoa oko 150 - 200,- €pa nije dihtung glava baš nešto i sa zamjenom skup...
Da, al' zato voziš makinu.Kad se jos ne bi morala glacati glava, zamnjeniti semering i kad za sve ne bi trebalo puno sati posla. Sve skupoa oko 150 - 200,- €
Sta me sljedece ceka?
Zbog te price sam ga i ja kupio.Da, al' zato voziš makinu.
Ko zna, kako je taj auto vožen ,i održavan.
To su motori koji prelaze bez otvaranja preko 500 000km.