Zagrijava se motor i gasi se klima

scarabeus

New member
C5 2.2 HDi 2001.
Imam problem: Na duzoj uzbrdici mi se pregrijava motor i iskljuci se klima. Kad se malo rashladi motor i kazaljka pridje normali, ukljuci se i klima uredjaj.
Da li je neko imao taj problem i zna li u cemu je problem?
 

Mrèela

New member
Imam problem: Na duzoj uzbrdici mi se pregrijava motor i iskljuci se klima. Kad se malo rashladi motor i kazaljka pridje normali, ukljuci se i klima uredjaj.
Da li je neko imao taj problem i zna li u cemu je problem?
Može biti ventilator,termostat,fali rashladne tečnosti,možda je loša i vodena pumpa.
Ja bih na to obratio pažnju.
Nadam se da će i neki od kolega da pomognu.:confused:
 

scarabeus

New member
Može biti ventilator,termostat,fali rashladne tečnosti,možda je loša i vodena pumpa.
Ja bih na to obratio pažnju.
Nadam se da će i neki od kolega da pomognu.:confused:
Pokazivao je gresku da fali rashladne tecnosti, dolio sam je preko maksimuma, sljedeceg dana je pokazao istu gresku, a nije izgubio ni kap tecnosti. Tu gresku vise ne pokazuje, ali se i dalje pregrijava i gasi klima u trenucima pregrijanosti. (nikad nije prokuhao, ali je kazaljka dolazila skoro do crvenog)
Rade obe brzine ventilatora, pumpa je nova i radi normalno.
 

Mrèela

New member
Ja bih onda obratio pažnju na termostat,električnu instalaciju,pregledaj oko kutije sa osiguračima.Jel to dizel,ako jeste u kakvom je stanju izduvni sistem,od kada se auto tako ponaša,jel ' nešto čačkano oko motora,struje?
Probaj da isključiš klimu dok je pod velikim opterećenjem motor pa vidi kako se ponaša,možda je sve ok.
E da,kakav je vazdušni filter,a i turbina kako radi?
 
Posljednje uređivanje:

scarabeus

New member
Da ima jos jedan problem. Ulazi u "ANTIPOLUTION" kad sam na auto-putu. Ako vozim na tempomatu 110 km/h i naidjem na uzbrdicu, most,... ako treba dati vise snage, automatski ubaci u safe mod i postaje uzasan.
Nisam siguran da je to povezano sa zagrijavanjem. Zagrijava se i kad nije u Antipolutionu
 

Mrèela

New member
Da ima jos jedan problem. Ulazi u "ANTIPOLUTION" kad sam na auto-putu. Ako vozim na tempomatu 110 km/h i naidjem na uzbrdicu, most,... ako treba dati vise snage, automatski ubaci u safe mod i postaje uzasan.
Nisam siguran da je to povezano sa zagrijavanjem. Zagrijava se i kad nije u Antipolutionu
Druže,već sam ti napisao,a evo ponoviću, ako je fap -filter začepljen,delemično ,može doći da turbina prepunjav,a i može da radi regeneraciju filtera pa diže tempereraturu,ovo je malo verovatno,a moguće.Jel ti pali
esp,crvenu od motora,naradžastu servis?
Kako taj auto vuće po ravnom,a i uzbrdo?
 

scarabeus

New member
Druže,već sam ti napisao,a evo ponoviću, ako je fap -filter začepljen,delemično ,može doći da turbina prepunjav,a i može da radi regeneraciju filtera pa diže tempereraturu,ovo je malo verovatno,a moguće.Jel ti pali
esp,crvenu od motora,naradžastu servis?
Kako taj auto vuće po ravnom,a i uzbrdo?
Fap nije zapusen. Kad izbaci ESP-ASR, izbaci i ANTPOLUTION. Regulacija pritiska u komonrejlu, ili senzor su problematicni. Pukao mi je film od ovih "majstora" u ponedjeljak ga vozim u zvanican servis, da konacno rijesim sve probleme s autom.
Normalno, odmah javljam ovdje u cemu je bio problem.
 

Mrèela

New member
Fap nije zapusen. Kad izbaci ESP-ASR, izbaci i ANTPOLUTION. Regulacija pritiska u komonrejlu, ili senzor su problematicni. Pukao mi je film od ovih "majstora" u ponedjeljak ga vozim u zvanican servis, da konacno rijesim sve probleme s autom.
Normalno, odmah javljam ovdje u cemu je bio problem.
Može biti regulator pritiska,a i prljav filter goriva,a mogu i senzori ima ih nekoliko.
Skini ona tri creva od goriva,otvrni poklopac na kućištu filtera izvadi filter,najpre izvuci naftu iz kućišta vidi na dnu ima li taloga,to možeš i sam.
Jesi gledao filter vazduha,pregledaj i ona mala crevca sa vakuma,sva,jel radi dijafragma kada daš gas,ona mala poluga s plastičnim vrhom što otvara klapne usisa.Ovo možeš i sam,pa ako nije teško probaj.Srećno!:cool:
 

scarabeus

New member
Može biti regulator pritiska,a i prljav filter goriva,a mogu i senzori ima ih nekoliko.
Skini ona tri creva od goriva,otvrni poklopac na kućištu filtera izvadi filter,najpre izvuci naftu iz kućišta vidi na dnu ima li taloga,to možeš i sam.
Jesi gledao filter vazduha,pregledaj i ona mala crevca sa vakuma,sva,jel radi dijafragma kada daš gas,ona mala poluga s plastičnim vrhom što otvara klapne usisa.Ovo možeš i sam,pa ako nije teško probaj.Srećno!:cool:
Sve filtere sam zamijenio u 2. mjesecu.
 

Mrèela

New member
Kad se jos ne bi morala glacati glava, zamnjeniti semering i kad za sve ne bi trebalo puno sati posla. Sve skupoa oko 150 - 200,- €
Sta me sljedece ceka?
Da, al' zato voziš makinu.:D
Ko zna, kako je taj auto vožen ,i održavan.:confused:
To su motori koji prelaze bez otvaranja preko 500 000km.:cool:
 

scarabeus

New member
Da, al' zato voziš makinu.:D
Ko zna, kako je taj auto vožen ,i održavan.:confused:
To su motori koji prelaze bez otvaranja preko 500 000km.:cool:
Zbog te price sam ga i ja kupio.
Meni je bitan siguran auto. Ranije sam vozio novi Renault Espace i nadavao se novca i novca za popravak. To je gov.. u celofanu. Mislio sam da cu ovim autom rijesiti probvlem, ono...?! jos ne mogu davati tacan sud, ali nisam se bas obradovao.
Sad, u servisu, cujem da im je C5 I generacije najcesci "pacijent" :hm:
Vecina govori "To ti je auto nove generacije. Sta si ocekivao?" Znaci, sto novija generacija, veca glavobolja! Cudna proizvodjacka filozofija.
 

Marko

Well-known member
Poz scarabeus! Zna ponekad to biti tak kad kupiš rabljeni - pregledaš ga, probaš ga pa naletiš i još si pisao da je cijena bila niska. Budeš ti to nekak dotjerao u red! ;)
 
Na vrh