Ne vuče dok se stisne gas

toma

Active member
Poštovanje,
ukratko auto (C5 2.0 HDi, 2003.) ne vuče kao prije 2-4 mjeseca. Na forumu i na webu sam citao da je fap filter, turbina neki ventili. Meni nije pokazao nikakvu grešku na displeju. Kad ubacim u treću ili četvrtu prije bi poletio, a sada ja njemu gas do poda on ne mrda s mjesta ( znam samo kad bi prije stisnuo do poda kao da ima neki zub pa propadne i auto poleti ). Jel imate ikakvu ideju? :D hvala
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ovako, napamet, redom: senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, MAF senzor, senzor pedale gasa, EGR ventil, senzor bregaste, sustav za regulaciju turbine, senzor radilice, ventil usisazraka, elektricna instalacija, ECU centrala...

Moraš na dijagnostiku. ;)
 

Mrèela

New member
(C5 2.0 HDi, 2003.) ne vuče kao prije
Elekto ventil za upravljanje turbine.Je li može lagano do 5000obr.?
Ako da,onda nije FAP. Jel dimi kada se to desi,i izgubi snagu,jedva se vuče ,ako da el. ventil ,a moguće da neko crevo od vakuma labavo ,proveri sva crava vakuma na ventilima na usisnoj grani i svim el. ventilima,uključujući i rasteretni ventil na turbini i vakum crevo.Sve to vidi pa javi.
 

toma

Active member
Elekto ventil za upravljanje turbine.Je li može lagano do 5000obr.?
Ako da,onda nije FAP. Jel dimi kada se to desi,i izgubi snagu,jedva se vuče ,ako da el. ventil ,a moguće da neko crevo od vakuma labavo ,proveri sva crava vakuma na ventilima na usisnoj grani i svim el. ventilima,uključujući i rasteretni ventil na turbini i vakum crevo.Sve to vidi pa javi.
ne znam kako mislis lagano, ako mislis da li trza, da li krene pa stane kada mu se da gas - onda ide lagano jer nema trzaja, ili bilo kakvog prekida..npr preticem u 3 na 70km na sat i lagano stisnem a njemu treba tri gladne godine do 90 i onda me dovede u situaciju da bude na knap..ne dimi nista auto..a rekao sam tati ( njegov je auto ) da provjeri crijeva. ja sam rekao da da pogleda tlak u turbini itd..

Ovako, napamet, redom: senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, MAF senzor, senzor pedale gasa, EGR ventil, senzor bregaste, sustav za regulaciju turbine, senzor radilice, ventil usisazraka, elektricna instalacija, ECU centrala...

Moraš na dijagnostiku. ;)
rekao sam da ide :D
od kada ga je kupio sami problemi, doduse sve sitni ali opet onak :twisted::twisted:
 

toma

Active member
danas je auto bio na dijagnostici, i utvrdili su da je otisao ventil na turbini koji regulira zrak ( regulator protoka zraka na turbini, mislim da su tocnije rekli )
ostao je na servisu, sutra ce promjeniti pa ce vidit jeli je taj problem ili je neki drugi.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
utvrdili su da je otisao ventil na turbini koji regulira zrak ( regulator protoka zraka na turbini, mislim da su tocnije rekli )
Znači, s ranijeg popisa mogućih kvarova. Vjerojatno je to. :thinking:

Svakako javi.
 

Mrèela

New member
Dobro, za deset godina star auto i nije tak strašno. Koliko taj ventil košta cca?
Kolega sve je to normalno ,i novi auti se kvare.
Ne znam koliko ventil košta.
Nazovi više prodavnica pa se raspitaj,ne bih ti preporučio polovni.:cool:
 

toma

Active member
Auto i dalje ne ide kako spada :D promijenjen je neki komad plastike ( ja bi to tako opisao, veličine manjeg upaljača s nekim utorom za konektor, i nalazi se između turbine i intercolera ). Tata ga da meni da ga probam ( jer je išao na put ) i ja kažem nije to, auto ne ide. Ide malo bolje nego prije, ali to nije to. Pojma nema što je, kada se vrati ide dalje na servis. Na dijagnostici je pokazao taj kvar, a sada što je drugo to ćemo tek utvrditi.
 

Mrèela

New member
Auto i dalje ne ide kako spada :D promijenjen je neki komad plastike ( ja bi to tako opisao, veličine manjeg upaljača s nekim utorom za konektor, i nalazi se između turbine i intercolera ). Tata ga da meni da ga probam ( jer je išao na put ) i ja kažem nije to, auto ne ide. Ide malo bolje nego prije, ali to nije to. Pojma nema što je, kada se vrati ide dalje na servis. Na dijagnostici je pokazao taj kvar, a sada što je drugo to ćemo tek utvrditi.
Kolega evo ovo prouči ,da ne nabrajam :http://www.hho-tehnologija.info/archive/index.php/t-32.html imaš na kraju i prevod. Vi ste najverovatnije MAP,promenil.
Ako niste ,onda ,očistiti taj senzor sa svim ovde navedenim ili ,barem MAP,MAF,videti egr,ispitati.A ,može da bude iz desetine razloga zašto neće da vuče.Sva creva od vakuma pregledaj ili zameni to je najbolje,a nije skupo. Ne bi bilo loše da se i ovo nauči:http://www.simimpex.com/images/pierburg/piergurg.pdf Pozdrav druže.:D
 

Profiler07

Well-known member
kod mene je na 307 isto bio otisao elektro ventil turbine ,simptomi su jednostavni da ti turbina nece da se pali...ona ima onaj specifican zvuk koji se pali na nekih 1800rpm i slobodno probaj dok ti je auto u mjestu dati gas do 2000rpm ako ne cujes turbinu nema ti sta drugo biti...osim ako nije i turbina crkla...
 

Mrèela

New member
nema ti sta drugo biti.
Kolega,ima tu : el. ventil tubine,rasteretni ventil turbine,vakum creva,zaštopan izduvni sistem,e tek kada se to pogleda onda na turbinu,nebih ja tako žurio.:D
Egr je isto potrebno pogledati jer ima majstora ne provere taj ventil i kažu čoveku treba skidati turbinu i znaš kako ide dalje. ;)
 
Na vrh