C5 Zadnji kraj spušten

Kt17

New member
Slazem se...pogotovo ako covek ne zna kako izgleda pregoreli a kako ispravan osigurac.
Kao što sam gore naveo, postoje dva osigurača od 40A - nisam znao za onaj "dole", veći po gabaratima. Onaj gore, odmah ispod zaštitne kutije je dobar, ispravan.
Evo i slika:
http://i132.photobucket.com/albums/q23/Clogzz/C5/Fuse_box_2.jpg
http://i132.photobucket.com/albums/q23/Clogzz/C5/Pump_fuse_8.jpg

pa dragi ljudi zasto jednostavno momku ne preporucite OVLASTENI SERVIS i ljudi ce odmah reci sta je...oko hidraulike se ne treba igrati i nagadjati... .
Sasvim si u pravu, a i kolege (Zmix) su mi preporučile servis. Ja sigurno neću ništa čačkati oko hidraulike, baš iz razloga koji ste naveli, ali sam pre nego što odem u servis, želeo da se samo informišem šta može biti u pitanju. Nije isto da mi je otišao zadnji korektor visine koji košta nekih 40 do 50 E, ili hidr.pumpa koja košta... ma nesmem ni da pomislim:(
A sdruge strane, kao što znate ima "raznih" servisa, koji mogu da preveslaju ljude koji se ne razumeju oko toga.
Znači, sasvim ste svi u pravu, ništa neću sam dirati na svoju ruku, samo sam želeo da se malo informišem na tu temu, da steknem neku sliku oko problema koji mi se javio na C5.
Jedino što ne znam (nisam dobio odgovor) je da li komp.dijagnostika može TAÈNO da locira (konstatuje) kvar?
Drugo, ako mi je otišla hidr.pumpa ili je na izmaku (ako sam dobro razumeo Zmix-a, ona počinje da riknjava ako pregoreva često osigurač od 40 A), da li vredi stavljati "remontovanu" pumpu ?
Eto drage kolege, sve ove prepiske su u cilju da se kolko-tolko informišem na tu temu, a ne da sam otklanjam problem (kao što je kolega rekao - suviše je ozbiljna hidraulika da bi se čačkala). Sigurno ću "posetiti" neki od servisa.
Kada sve bude gotovo, javiću kako sam prošao.
Svim učesnicima u prepisci jedno veeeeliko hvala, a ako imate još neku korisnu informaciju, slobodno je navedite.
Pozdrav
 

Kt17

New member
Pitanje za Zmix-a, ali i za istale forumaše:

1) Nisam dobio odgovor da li komp.dijagnostika može TAÈNO da locira (konstatuje) kvar - npr. kvar senzora zadnjeg korektora visine ?
2) da li, ako je pumpa ispravna komp. može (mora) da podigne tj. izniveliše auto ?
 
Posljednje uređivanje:

Kt17

New member
Hvala Zmix na odgovorima.
Evo ovako stvari "za sada" stoje:
Ipak je spušten i prednji kraj (majstor utvrdio, mada se meni čini da je on nekako kao što je i bio. Kaže da je tvrd prednji kraj i da je ipak spušten).
Pregoreo je onaj veliki osigurač od 40 A (ispod što se nalazi, ne onaj mali od 40 A odmah ispod crnog poklopca).
Probao je da preko komp. aktivira pumpu, nije uspeo.
Èim je promenuo taj osigurač od 40 A, odmah je pregoreo.
Konstantovao je da je ipak hidr.pumpa otišla.
Za sada toliko, kada sve bude gotovo - javiću se ponovo, s novim informacijama.
Ko zna, možda (ipak da ne baksuziram:whistling:) nekome bude od koristi moje iskustvo.
Napominjem, da do sada nisam imao nikakvih problema sa C5, samo redovni servisi, a sa autom sam ipak prezadovoljan. Nadam se da će tako i ostati. Jedino što me je iznenadilo, da nikakve poruke nije davao da je pumpa na izdisaju - jednostavno, samo se odjednom na parkingu spustio skroz.
 

Kt17

New member
Pumpa je popravljiva, ali ipak je lakše polovnu naći valjda.
Stavili polovnu pumpu, auto se niveliše kao pre, tj. kako i treba.
Nadam se da će polovna pumpa potrajati....:hm:
(informacije radi, nova pumpa košta oko 86000 din, ili oko 750E)

Hvala na savetima svim forumašima.
Pozdrav kolege
 

Kt17

New member
Servis na Telepu (NS).
Zmix, nisam bio tamo gde ste Vi preporucili (marko - autopartner), ne da nisam hteo, ili bio nepoverljiv, jednostavno, preporučio ga jedan moj poznanik,koji tamo održava svoj auto. Vreme će pokazati...
Inače, što se tiče servisa koji ste Vi preporučili - samo sam čuo sve najbolje. Hvala Vam.
Da, nisam napomenuo> uzeo sam svoju pumpu, pa ako je tako kao što kaže kolega Hrvoje Marin
Pumpa je popravljiva....
možda onda ta pumpa može da se i popravi, proveriću tj. raspitaću se.... ;)
 

Hrvoje Marin

Active member
Servis na Telepu (NS).
Zmix, nisam bio tamo gde ste Vi preporucili (marko - autopartner), ne da nisam hteo, ili bio nepoverljiv, jednostavno, preporučio ga jedan moj poznanik,koji tamo održava svoj auto. Vreme će pokazati...
Inače, što se tiče servisa koji ste Vi preporučili - samo sam čuo sve najbolje. Hvala Vam.
Da, nisam napomenuo> uzeo sam svoju pumpu, pa ako je tako kao što kaže kolega Hrvoje Marin

možda onda ta pumpa može da se i popravi, proveriću tj. raspitaću se.... ;)
namoti na motoru od pumpe znaju korodirati, ima slika po netu što i kako

ali ne nalazim, otpad nije loš put, a ovu onda popraviš kad stigneš
 

Zmix

New member
Servis na Telepu (NS).
Zmix, nisam bio tamo gde ste Vi preporucili (marko - autopartner), ne da nisam hteo, ili bio nepoverljiv, jednostavno, preporučio ga jedan moj poznanik,koji tamo održava svoj auto. Vreme će pokazati...
Inače, što se tiče servisa koji ste Vi preporučili - samo sam čuo sve najbolje. Hvala Vam.
Nema na čemu.
Tu smo da jedni drugima pomognemo. :)
 

Kt17

New member
namoti na motoru od pumpe znaju korodirati, ima slika po netu što i kako

ali ne nalazim, otpad nije loš put, a ovu onda popraviš kad stigneš
Ako koijim slučajem "natrčiš" na te slike - postavi ih. Ja ću ih sigurno tražiti po netu.
Možda je i neki ventil od pumpe "upustio". Ne znam, to sam čuo isto kao mogući uzrok.
Da, probađu da nađem majstora baš za pumpe, da proveri da li može da se popravi.
Zmix, ako znaš nekog u blizini NS ko to radi, samo reci.
 

Kt17

New member
Zmix, a Mića Radanović iz Bačke Palanke (negde sam pročitao da je on baš samo za remont hidr.pumpi)?
Nisam znao da AutoPartner vrši i remont (popravku) hidr.pumpe.
 

Zmix

New member
Bog te, na Miću sam potpuno zaboravio! :doh:

Odličan majstor i moj dobar prijatelj.

Sram me bilo! :oops:
 

Kt17

New member
Ne znam, nisam pitao, zašto je otišla pumpa, tj. koji razlozi mogu biti pa da pumpa otkaže, jer koliko sam čitao one ne otkazuju često? (ono što sam video, to je da je bilo ulja u sistemu, i da je ulje bilo Ok.)
 

Kt17

New member
Hm... kolege ne znam šta da Vam kažem. Auto mi se ne ponaša kao do sada, ne znam da li treba ovako: Ranije, čim otključam auto, on počene da se niveliše. Sada, kada auto "prenoći" prednji kraj se spusti nešto niže. Kada ga otključam, ništa se ne dešava (ne niveliše se), ali kada sednem u njega, on počne da niveliše. Ne znam da li treba tako?
Drugo: ne znam iz kog razloga je otišla moja pumpa - nekako naglo, bez ikakvog upozorenja, tj. šta može biti razlog?

Ja bih zamolio forumaše da ako mogu/znaju mi odgovore, tj. daju svoje mišljenje.

Pozdrav
 

Zmix

New member
Hm... kolege ne znam šta da Vam kažem. Auto mi se ne ponaša kao do sada, ne znam da li treba ovako: Ranije, čim otključam auto, on počene da se niveliše. Sada, kada auto "prenoći" prednji kraj se spusti nešto niže. Kada ga otključam, ništa se ne dešava (ne niveliše se), ali kada sednem u njega, on počne da niveliše. Ne znam da li treba tako?
Treba tako. :)

Drugo: ne znam iz kog razloga je otišla moja pumpa - nekako naglo, bez ikakvog upozorenja, tj. šta može biti razlog?

Ja bih zamolio forumaše da ako mogu/znaju mi odgovore, tj. daju svoje mišljenje.

Pozdrav
Pumpa je kao i svaki drugi deo na automobilu.
Iako je pouzdana ipak ne traje večno.
Razloge ne treba tražiti, najvažnije je da je auto on the road again! :D

I da... Samo ti to teraj! :cool:
 

Kt17

New member
Treba tako. :)
Pumpa je kao i svaki drugi deo na automobilu.
Iako je pouzdana ipak ne traje večno.
Razloge ne treba tražiti, najvažnije je da je auto on the road again! :D

I da... Samo ti to teraj! :cool:
Uh... sada mi je lakše. Hvala ti Zmix. :) :eek:dlicno::palac-gore:
 
Na vrh