evo šta je meni bilo:
Imam citroen C 5 2009 godina 103 KW 2.0 HDi motor. U vožnji mi jednostavno izgubi vuču upali mi se ESP greška i inda napiše Anti polution system fault, te ostane goriti ona žuta lampica kao slavina. Nekad mi se jednostavno dogodi da se ugasi pri bilo kojoj brzini, i samo svjetli lampica od akumulatora. Tada ga ugasim sačekam 2-3 minute i opet radi ko da ništa nije bilo. Samo sad se češće događa. e sad: u servisi su mi poništili greške (kažu da ih je dosta bilo) i tada radi 20 dana normalno i onda opet iznova. Provjeravali su tekućinu aditiva u FAP filteru kžu da je ima negdje oko 1,3 l. Može li mi ko pomoći da me savjetuje šta da servisiram. Ne bi htio porpavljanje sa metodom pokušaja i pogreške, tj možda fali aditiva, možda je FAP filter, možda nekakav senzor i sl. Jedan majstor mi kaže da je siguran da se radi i EGR ventilu i da njega treba zamjeniti kao da se on zanečisti od našeg goriva. On ga je kao jednom čistio i opet bilo u redu 20-ak dana i sad se opet javlja isti problem i sad mi kaže da ga moram promjeniti. po pričanju onih koji imaju ili peugot i slične kvarove, kažu da kad fali tekućine - aditiva auto gubi na snazi i da ne može preko 2000 obrtaja. Kod mene auto normalno ubrzava dok jednostavno ne izgubi struju. Pored toga promjenio sam u servisu i filtere zraka, i filter nafte, te sad sam najbliže mjenjanju tog EGR ventila a ne bi ga mijenjao ako nije on.
i na kraju bude ovo:
Ovako, da odgovorim šta je bio kvar - za sve koji imaju sličnih problema. A ovi što govore da ga prvo prikopčam na dijagnostiku nek prvo pročitaju tekst upita. U tekstu piše da je bio kod više majstora a i u servisu citroena (svi su očitavali dijagnostiku i izbacivalo im puno grešaka tako da su mogli samo naglabati je ovo je ono. A bilo je sljedeće:
Valjda imaju nekakva dva senzora (jedan na radilici jedan na bregastoj). Kvar je bio na konektoru muško - ženskom na senzoru radilice. Hoću reći da je konektor bio labav tako da bi nekad izgubio kontakt te bi senzor prepoznao da nema struje te se auto gasilo. promjenom konektora auto radi ispravno i već sam prešao cca 2.000 km bez i kakvih problema. Radi tog banalnog kvara izbacivalo je greške EGR ventila, anti polution sustem fault, fap filtera itd. da sam radio po dijagnostiki sve to bi džaba mjenjao i potrošio koju tisućicu nepotrebno. Uglavnom nije sve baš kako kompjuteri izbace.