Problemi 2,2 HDi, gubitak snage, obilan dim, bučan rad

R C5

New member
Ima li tko kakvih iskustava sa MAF-ovima sa ebay-a (kineski). Slušam svakakve priče, i dobre i loše, pa pitam ovdje :)
Vezano za vodu koju vuče iz blatobrana, čini mi se da je to djelomično rješeno filterom za zrak koji na donjoj strani ima cca 2-3cm debelu spužvu :thinking:
 

sasa.rajs

New member
Ali mi smo se krivo shvatili, kad ručno upalim svjetla, onda svjetle skroz dok ih sam ne ugasim, samo kada su mi svjetla ugašena ( 0 ), onda auto nekad ih upali, pa ugasi, pa je vjerojatno senzor prdnuo, pa ne raspoznaje dobro.
Crkli su ti prekidaći svjetala ispod volana. Novo stoji cca 2700 kn, a da se naćii polovnih.
 

matia03

New member
Crkli su ti prekidaći svjetala ispod volana. Novo stoji cca 2700 kn, a da se naćii polovnih.
Nisu crkli, barem mislim :)

googlao sam i naišao na onaj engleski forum, čovjek s istim problem.

Stvar je u tome što nisam znao uključiti automatska svjetla.
Okrenem ključ na prvi zub i držim oko 5-6 sec auto i onda ispiše na displayu "automatic lighting active" i to je to.

Sad sve šljaka....jedino me :cenzura::cenzura::cenzura:e intercooler....

Jel i vama masan?

Frend kupio c5 2.2hdi karavana (nagovorih ga da kupi brod :cool: ) i njegov je isto masan...pa zaključih da to tako je :) :)

Našao sam drugi za 650kn, polovni...ali me strah kupiti, jer šta ako se auto bude isto ponašao kao i sada :eek:
 

AX-ja

èudo jedno
Sad sve šljaka....jedino me :cenzura::cenzura::cenzura:e intercooler....

Jel i vama masan?

Frend kupio c5 2.2hdi karavana (nagovorih ga da kupi brod :cool: ) i njegov je isto masan...pa zaključih da to tako je :) :)

Našao sam drugi za 650kn, polovni...ali me strah kupiti, jer šta ako se auto bude isto ponašao kao i sada :eek:
koliko km ti ima auto?
intercoller ti nikad nece bit cist-suh,uvijek se zamasti,bude od ulja nakon nekog vremena,to je normalno.(jedino ako je pun ulja onda je problem u drugim stvarima)
ako te to bas jako nervira mozes ga skinut i oprat(ne cisti sace s nicim ostrim,ili jakim mlazom s muinivashem)

ne bacaj pare na drugi jer tvom nis ne fali. poslusaj me.
 

matia03

New member
Auto ima 306 000km i znam da slini turbina, tako mi je barem rekao mehaničar da se pripremim kad tad na reparaciju, makar auto ide dobro. Jedino je intercooler masan i možda je mrvu slab u prvoj brzini..

Igrom slučaja kad sam kupio auto, došao je u ruke jednom burazovom frendu koji je radio u servisu "B...." neznam točno ime, koji servisira citroene. Navodno se taj dečka sjeća auta i kaže da se sjeća da je novi motor unutra, jer je navodno na starom glava pukla pa je to nekako išlo pod garanciju...
Tako da ovih 306kkm mi je relativno :)

Auto pali stvarno super i ima snagu...jedino eto da je prva malo žustrija :)
Makar već sam čuo da je to normalno za taj auto....ali eto, da je mrvu bolje :whistling:

Ima frend dijagnostiku i jedinu grešku koju auto baca je za grijač vode...ne svijetli ništa na istrument ploči, ali kad god spojim dijagnostiku tu grešku izbaci...
I previsok pritisak turbine...:meh:
 

AX-ja

èudo jedno
e pa to ti nije nista cudno onda,samo ti to vozi i ne brini.
kad dodje vrijeme za rep. turba ocistit ces i intercooler

to da je malo trom to ti je sve stvar navike,meni je opcenito cudno kako on prima gas,al to je sve od covjeka do covjeka. i kako se naviknes

te druge greske koje izbacuje,ne smetaju u voznji i ako ne za:cenzura::cenzura::cenzura:avaju nista ne prckaj.
 

Mrèela

New member
I previsok pritisak turbine...
Kakav ti je el.vntil za regulaciju turbine?
Vidi i rasteretni ventil,podmaži ,razradi.
Ako je drugo sve ok ., mora i u prvoj da povlači.
Ne znam kakav ti je FAP,može ako je on prljav da vraća pritisak i turbina ne može da nabije dovoljno pritisak.A,ti kažeš ta je pritisak previsok,onda vidi el. ventil,rasteretni ventil.http://www.turboservis.rs/?troubleshooting,6 evo ovde imaš u vezi turbine.:D
 

matia03

New member
Danas sam snimio kako se citrać čuje u leru, pa me znaima jel se i Vama tako čuje :)


[ame]http://www.youtube.com/watch?v=rGxe3qpIIDY[/ame]
 

Automatic

Well-known member
Ovo kak čujem je sve u redu i motor i turbina rade dobro.Provjeri zračni filter da li nabire vlagu onda je nekvalitetan materijal ili je jako prljav.Provjeri usisnu cijev do kutije zr . filtera da se nije presavinula i dali ima dobar protok.Oće nekad na turbini slinit ulje i zapunit interculer pa nema dovoljan usis ali onda oće ijako nekad zadimit kad ga stisneš jer potegne i malo tog ulja što se nalazi u interkuleru(nekad ga treba isprat baš radi tog).Turbina može dobro radit ali semering ode od kilometraže ili lošijeg ulja .Uglavnom možeš provjerit da skineš crijevo koje ide sa turbine na interculer odma vidiš dali je jako masno i probaš rukom osovinu peraja turbine gore-dolje i lijevo -desno smije se klecat tek toliko da osjetiš pod prstima da ima skroz malo lokera sve što se jače osjeti je previše.Ako ti auto ponekad radi pod lerom ko da je zvuk auspuha u usisnoj grani ne zatvara ti egr.
 

toma

Active member
Auto se ugasio u vožnji :D

C5 2003 2.2 HDI. Vozim se ja i auto se ugasio, neće da upali. Verglam malo i počne se alanser čuti, brze bolje sam isao maknut struju/( lupio sam malo PP njemu ). Nakon toga je upalio ali se ugasio nakon minut dva. Opet sam čekao i onda se upalio i sada normalno radi. Osim alansera rekli su mi da je i senzor radilice, bregaste. Sto vi mislite
 

Zix

Active member
Isti simptomi i kod mene na C3 1,4 hdi samo pri niskim obrtajima,vozio kod drugara na dijagnostiku i izbacilo gresku senzora radilice i nekog releja.Drugar izbrisao greske i rekao da ukoliko se ponovi dodjem istog trenutka kako bi videli koja je greska u pitanju.To sto su ti rekli dobro su ti rekli jer sam i ja dobio isti takav odgovor,predlazem dijagnostiku pa da dalje ispratis situaciju.
Pozdrav
 

toma

Active member
Isti simptomi i kod mene na C3 1,4 hdi samo pri niskim obrtajima,vozio kod drugara na dijagnostiku i izbacilo gresku senzora radilice i nekog releja.Drugar izbrisao greske i rekao da ukoliko se ponovi dodjem istog trenutka kako bi videli koja je greska u pitanju.To sto su ti rekli dobro su ti rekli jer sam i ja dobio isti takav odgovor,predlazem dijagnostiku pa da dalje ispratis situaciju.
Pozdra
meni ne izbaci niti jednu grešku koja se odnosi na senzor radilice, relej ili slično. sada je izbacilo samo za ispusne plinove.
testiram dalje pa da vidim sto ce biti
 

malomorg3n

New member
Meni se dogodilo isto, samo pokazalo mi je neku 00001 grešku prvi puta , prijatelj mi je resetiraoi upalio sam, drugi puta ništa nije pokazalo ali ga više nisam upalio, na graju je bio regulator pritiska goriva,cca 1000 kn i to je to
 

toma

Active member
Na to sam i sumnjao ali auto vozi od tada bez problema. Sada dok se opet ne ugasi neću nista dirati :D
 
Na vrh