Greška Antipollution fault

AX-ja

èudo jedno
Da Lexia ne može tako nešto jednostavno otkriti ili majstor nije dorastao tom poslu:confused:
ne moze,ona ti da samo generalni kvar,ona ne moze rec "e ne valja bas to i to"
(u nekim stvarima i moze)
ali dijagnostika nije svemoguca,tu mora i mozak dobro radit,jer lako promjenis krivu stvar.
 

Mrèela

New member
Regulator protoka zraka sam promjenio 2012.g. Mislim da on nije. Probaću i to...
Je li se čuje pumapa u rezervoaru kada daš kontakt na 2-3 sekunde? Kakav ti je filter goriva,kada je menjan?

ne moze,ona ti da samo generalni kvar,ona ne moze rec "e ne valja bas to i to"
(u nekim stvarima i moze)
ali dijagnostika nije svemoguca,tu mora i mozak dobro radit,jer lako promjenis krivu stvar.
Znam ja to,Lexia nije igračka da ne može to da otkrije, majstor bi to mora da nađe .Svako ko se imalo razume u te stvari zna šta treba da gleda i morao je da nađe ,a ne čoveku da izbije tolike pare bezveze.Ja sam se naplaćao dijagnostika raznim kretenima od majstora i jako mi je poznat taj osećaj.Nego kolega, oni u većini slučajeva tako urade ,zakači kompijuter i šta kaže k'o vračara,a mi dobijemo po džepu i živcima. Meni odmah pozli kada ovako nešto čujem.
 

DUBE

New member
gle tlak kod hdi-a je preko 1300bara
nemas ti tamo sta otkopcat pa gledat jel nabija tlak.

moze se izmjerit dobavni tlak da se to eliminira i znas na cemu si.
imas onda regulator tlaka koji to regulira(kao sto mu ime kaze)
e sad ako je on pokvaren moze radit probleme,iako on zna nekad radit nekad ne.
zato je najjednostavnije stavit drugi i probat.

ako je ista vrijednost bila sa starim i novim senzorom onda znas da nije stvar u njemu,logicno.
Senzor nije sigurno, jedino ako ovaj "majstor" u Peugeot-ovom servisu nešto ne sere jer mi je rekao da mu auto ostavim na jedan dan kao da ispita svu instalaciju ( on je gazda servisa), možda mi hoće samo uzet lovu. Zato sutra idem kod drugog koji je kod njega radio da vidim što će on reći.... Pa javim što je bilo. P.S. hvala svima na trudu i savjetima!!
 

Mrèela

New member
Senzor nije sigurno, jedino ako ovaj "majstor" u Peugeot-ovom servisu nešto ne sere jer mi je rekao da mu auto ostavim na jedan dan kao da ispita svu instalaciju ( on je gazda servisa), možda mi hoće samo uzet lovu. Zato sutra idem kod drugog koji je kod njega radio da vidim što će on reći.... Pa javim što je bilo. P.S. hvala svima na trudu i savjetima!!
Ma njega ti za šiju da vrati pare za senzor. Èim kažu:eek:tavi auto cijeli dan ,ili nekoliko dana, znaj da će te odrati.I taj je imao neki plan s tobom ali nisi naseo,osim ovog što je pogrešio,to se može desiti,ali svaki ozbiljan majstor mora da stane iza onog šta je dijagnostikovao! U prevodu da nadoknadi štetu! Tim stvarima kao što su kompijuteri ne mogu se igrati ljudi bez mozga.:twisted:
 

DUBE

New member
Je li se čuje pumapa u rezervoaru kada daš kontakt na 2-3 sekunde? Kakav ti je filter goriva,kada je menjan?


Znam ja to,Lexia nije igračka da ne može to da otkrije, majstor bi to mora da nađe .Svako ko se imalo razume u te stvari zna šta treba da gleda i morao je da nađe ,a ne čoveku da izbije tolike pare bezveze.Ja sam se naplaćao dijagnostika raznim kretenima od majstora i jako mi je poznat taj osećaj.Nego kolega, oni u većini slučajeva tako urade ,zakači kompijuter i šta kaže k'o vračara,a mi dobijemo po džepu i živcima. Meni odmah pozli kada ovako nešto čujem.
Pumpa se čuje, filter goriva je sada mjenjan kada se ovo desilo....Još nešto.. doljevan je i aditiv za fap jer je pokazalo da ga fali i sad mi se nešto čuje da radi kao pumpa kad ugasim auto to traje nekoliko sekundi, a prije toga nije bilo.
 

Mrèela

New member
doljevan je i aditiv za fap jer je pokazalo da ga fali i sad mi se nešto čuje da radi kao pumpa kad ugasim auto to traje nekoliko sekundi, a prije toga nije bilo.
Možda se čuje neki vakum. Jesi li posle dolivanja aditiva imao problema? Jeli majstor koji je sipao aditiv podešavao kompijuter jer on ima sa desne strane odzad pod sedištem kompijuter koji upravlja s tim aditivom i potrebno je podešavanje a nekada i menjanje . Tako je kod 2,2 C5
 

DUBE

New member
Ma njega ti za šiju da vrati pare za senzor. Èim kažu:eek:tavi auto cijeli dan ,ili nekoliko dana, znaj da će te odrati.I taj je imao neki plan s tobom ali nisi naseo,osim ovog što je pogrešio,to se može desiti,ali svaki ozbiljan majstor mora da stane iza onog šta je dijagnostikovao! U prevodu da nadoknadi štetu! Tim stvarima kao što su kompijuteri ne mogu se igrati ljudi bez mozga.:twisted:
Gle ako se ustanovi da nije senzor, refundirat će ovih soma kuna kako god zna...može u gumama...haha
 

DUBE

New member
Možda se čuje neki vakum. Jesi li posle dolivanja aditiva imao problema? Jeli majstor koji je sipao aditiv podešavao kompijuter jer on ima sa desne strane odzad pod sedištem kompijuter koji upravlja s tim aditivom i potrebno je podešavanje a nekada i menjanje . Tako je kod 2,2 C5
To je napravljeno u servisu kojeg sam spomenuo, ali on ništa nije napravio osim što je izbrisao grešku u glavnom kompjutoru..
 

Mrèela

New member
To je napravljeno u servisu kojeg sam spomenuo, ali on ništa nije napravio osim što je izbrisao grešku u glavnom kompjutoru..
Ako je tako uradio nisam siguran da je to odradio kako treba,ima ovde kolega koji znaju da se treba podesiti kompijuter za aditiv nije dovoljno dolivanje i obrisati grašku.Neko će se javiti da to objasni. Ja sam svoj FAP isključio i izbio ono saće ,prede k'o mačak sada.:D Evo ovako se radi samo sam našao s Pežoa: prilikom dopune, potrebno je imati Peugeot Planet Service software da bi se mogao resetovati merac (neka fora sa otvaranjem, zatvaranjem poklopca od rezervoara za gorivo)..
 

DUBE

New member
Ako je tako uradio nisam siguran da je to odradio kako treba,ima ovde kolega koji znaju da se treba podesiti kompijuter za aditiv nije dovoljno dolivanje i obrisati grašku.Neko će se javiti da to objasni. Ja sam svoj FAP isključio i izbio ono saće ,prede k'o mačak sada.:D Evo ovako se radi samo sam našao s Pežoa: prilikom dopune, potrebno je imati Peugeot Planet Service software da bi se mogao resetovati merac (neka fora sa otvaranjem, zatvaranjem poklopca od rezervoara za gorivo)..
Hvala, sutra ću to ovom reći za to pa ćemo vidjeti....treba probat sve. Znam ga godinama valjda me neće i on za:cenzura::cenzura::cenzura:at haha
 

shmajser09

New member
Evo ovako.
Za pocetak smo probali tj. majstor je probao ocistiti i oprati regulator tlaka, jer je to palilo kod nekih. Par dana je bilo sve pet, a onda sve ispocetka isti problemi. Znaci da moram pod hitno promijeniti taj regulator tlaka. E sada cijene su svakakve, u orginalu u PA autu je oko 2700 kn, a kod ostalih od 1000 - 1500 ovisi o rabatu i trgovini. Uvijek neki problemi ali se nedamo!
Jeli kolega DUBE šta riješio?
 

Mrèela

New member
majstor je probao ocistiti i oprati regulator tlaka, jer je to palilo kod nekih. Par dana je bilo sve pet, a onda sve ispocetka isti problemi. Znaci da moram pod hitno promijeniti taj regulator tlaka.
Prvo da utvrdiš 1000% da nema metalnih opiljaka,dugo pregledaj konektor na tom regulatoru,večeras mi čovek javi da je menjao senzor pritiska ,regulator pritiska i još nešto su mu čačkali po pumpi,ostao bez para i živaca na kraju mu čovek nađe da su žice oguljene i dodirivale se. Ne mora da je kod tebe tako ,ali sve proveri.
 

DUBE

New member
Evo ovako.
Za pocetak smo probali tj. majstor je probao ocistiti i oprati regulator tlaka, jer je to palilo kod nekih. Par dana je bilo sve pet, a onda sve ispocetka isti problemi. Znaci da moram pod hitno promijeniti taj regulator tlaka. E sada cijene su svakakve, u orginalu u PA autu je oko 2700 kn, a kod ostalih od 1000 - 1500 ovisi o rabatu i trgovini. Uvijek neki problemi ali se nedamo!
Jeli kolega DUBE šta riješio?
Ja i ti jučer kod istog majstora, valjda nije Popec na ovom forumu haha. Gledaj ovako; nije senzor jer stavljen drugi ( makar mu Lexia na to upučuje ), a nije niti regulator jer kako on kaže ostao bi radit par sekundi nakon što ga ugasiš. A što je vidjet će sutra kad mu ostavim auto. I još nešto, opet Lexia pokazuje da mala razina aditiva makar ju je "Popec" obrisao prošli tjedan.
 

Mrèela

New member
opet Lexia pokazuje da mala razina aditiva makar ju je "Popec" obrisao prošli tjedan.
Rekao sam ti da na 2,2 ima odvojen kompijuter za aditiv,e sada može da da on zeza ili neki kontakti na njemu ili na posudi ,a nekada treba i drugi kompjuter i morase podesiti. to majstor najverovatnije zna ili bi trebao da zna.
 

DUBE

New member
Rekao sam ti da na 2,2 ima odvojen kompijuter za aditiv,e sada može da da on zeza ili neki kontakti na njemu ili na posudi ,a nekada treba i drugi kompjuter i morase podesiti. to majstor najverovatnije zna ili bi trebao da zna.
To znači da dijagnostiku priključuje na nekom drugom mjestu, a ne ispod volana na glavnom kompjuteru. I još nešto kakve veze ima fap sa tlakom goriva , rekao sam već da mu Lexia pokazuje nedostatak aditiva i problem sa tlakom goriva to su dvije greške koje očita ??!!....
 
Na vrh