Nije pravilo? Zbog vlastitog iskustva, iskustva vlasnika citroena kojih poznajem i ljudi sa foruma se nemogu nikako složit sa tobom.
Dobiti kvalitetnu i poštenu uslugu u ovlaštenom Citroenu je lutrija.
Naravno ako nemaš nikakvih kvarova sa autom i sve je samo redoviti servis (rijetko sa Citraćem, al ajde) onda nema problema... dođeš do njih, naplate ti i bok.
Al ako krenu ikakvi problemi sa autom, pojavljuju se još veći problemi s Njima. Prošao sam sve ovlaštene u PGŽ i Istri i bilo mi je dovoljno da im se zahvalim za sva vremena. Po iskustvima ostalih stanje u ostatku Hrvatske je više manje isto. Ako se kreneš žaliti CH toliko te izhebu i naprave idiota od tebe da svako normalan odustane.
Već sam pisao svoja iskustva... al negativna su u svakom pogledu. Ako se i ''rezerviraš'' za termin, nikad nemaju pojma ko si i zašto si tu došao. Na redoviti servis (ulje, filteri...) se čovjek mora pripremit uzet cijeli dan slobodan. Servis bi mi obično padao usred ljeta ako to šta znači... i obično bi dogovorio dolazak ujutro oko. Pustiš auto, daš im dva tri sata (obično kažu za 2 je gotov), vratiš se... auto još na parkingu. Naravno niko ga pogledao nije. Jedino je prvi servis bio brz; al sad kad razmislim vjerovatno nisu niš napravili osim stavili foliju oko volana.
Naručivanje djelova je borba. Nedavno sam morao naručivati dio koji bi i onako trebali na lageru.. al nema veze. Uzeli mi ime, prezime, broj telefona - sve kulturno. I kao nazvat ćemo vas čim stigne, za 2 dana. Nazvali su NIKAD. Otišao sam do Peugeota vidit dal mogu kod njih naručit i imali su ga odmah na lageru.
Veći problemi na autima su im neriješivi. Tj normalni.
-Normalno im je bilo da auto vibrira između 100-130kmh (nisu smjeli priznat problem jer su ga oni uzrokovali - ugradili staru i krivu poluosovinu, naravno naplatili novu novcatu... to sam saznao tek na naknadnom pregledu u drugom neovlaštenom servisu koji je riješio problem - naravno ugradnjom ''prave'' nove poluosovine) - a nakon ovog lopovluka su mi i volan ostavili van centra, tj. visio je na desno kad auto ide ravno.
-Vibracije kod kočenja iznad 80 km/h su također ignorirali... tu me najviše iziritirao voditelj servisa koji ga je išao samnom provozat i tvrdi da ništa ne osjeti a gledam kako mu noga na kočnici poskakuje
- riješeno u neovlašenom zamjenom ulja u kočnicama i nekih gumica na klještima.
-Sa retrovozora je otpadao lak sa kapice jer tupleci nisu stavili primer za plastiku kad su lakirali. Drugi put sam ostao u servisu dok nisam vidio na svoje oči da su ga izlakirali kako treba - i još mi govore kako mi ovo neće naplatit... dobro da nisam agresivan
Imam još ''anegdota'' al moram skratit. A bogami je i na forumu puno sličnih priča... od ''normalnog'' lupanja brisača, ''normalnog'' gašenja auta, ''normalnih'' vibracija i popravaka na razini loleka i boleka.
Eh da... i susjedu (inače većinu godine živi u Zg i gore servisira) varili auspuh kad je pukao i naplatili novi. Nemoram napominjat da je ponovno puko u kratkom vremenu i da je tek onda i sa prijetnjama novinama i sl. dobio nov dio.
Mrzio sam svoj auto i Citroen dok je auto bio pod garancijom i obvezom ovlaštenih servisa.
Sad sa 150tkm i servisiranjem kod provjerenih neovlaštenih majstora auto je u boljem stanju nego u prve tri godine.
Al dobro... nije pravilo, štagod ja mislio. LOL
I onda još neko pita dali se isplati nadoplatit dodatnu garanciju :gaah:
Eto... jbga tako si mi bolnu točku. Ne kažem da nema dobrih mehaničara kod njih, sigurno ima negdje neko ozbiljan... Možda čak postoji negdje u Hrvatskoj i kvalitetan Citroenov servis (gdje?????) Al nemre me nitko razuvjerit da su generalno Citroenovi servisi za
ozbiljan posao - zakurrac.
p.s.
ajde da pitam, jel radiš ti možda za Citroen?