C4 sa 1000 km - zvuk getribe

ante66

Active member
Forumas Automatic je zakon-"To kaj si navel za lupkanje kad pustiš kvačilo to ti je otišao ležaj na spojničkoj osovini i to onaj zadnji jer muj je tamo najveće opterećenje.Probaj naglo stisnut i pustit i vidjet češ da će doć u položaj da se nekad neće ni ćuti ili jako malo ,onda opet stisni i pusti pa će se opet čuti jaće"

Pitanje je samo koliko se oce neko sa tim zezat.
 

Automatic

Well-known member
federi na lameli vibrirati i ispuštati zvuk.
Fedri na lameli ne ispuštaju nikakav zvuk ili trza ili iskoči iz ležišta.One tri stavke koje je majstor napisao su u potpunosti točne.

Dečki da se ne mučite.Taj zvuk se čuje samo kad je auto u leru i kad je pedala kvačila puštena.Ako se čuje lagan šum to je normalno jel se spojnička vrti los(BEZ OPTEREÈENJA, a kad stisnete kvačilo onda se lamela u kojoj je spojnička osovina više ne vrti pa zato nema dodatnog zvuka)pošto je kučište ležaja od aluminija normalno je da se čuje lagani šum(tj.samo dodatni lagani zvuk u odnosu na zvuk motora) jer se vrti osovina i preko ulja još vrti neke zupčanike koji su isto datog momenta u leru.Za motor je normalno da ljepše radi i tiše sa stisnutim kuplungom jer nema dodatnog opterečenja pošto je tog trenutka odvojen od getribe(ako tad zašumi onda je potisni ležaj),a kad pustite kuplung motor će malo promjeniti zvuk(jer ima to dodatno opterećenje koje je nešto manje nego kad je motor opterećen klimom.)
Ako se čuje klokotanje to je ležaj na spojničkoj i to većinom onaj zadnji.Ako se čuje lagano grebanje povremeno u vožnji to je ležaj na piramidi.Pošto je getriba aluminijska ti zvukovi se jako prenose.Inače ono klokotanje se najjače čuje kad ste vani ,u vožnji se ne može čuti kao ni onaj lagani šum(malo promjeni zvuk),taj šum se čuje na svakom autu samo kad je u leru i kuplung nije pritisnut.Sad zimi je ulje nešto gušće pa može bit iritantno .Ni u kojem slučaju ne stavljat w80 gradaciju jer je pregusto(to je za stare diferencijale), ili 70w80 ili ima baš specijalno crvenkasto ulje za getribe.
 
Posljednje uređivanje:

deelux

New member
Hvala na iscrpnom objašnjenju. Ja sam taj zvuk primijetio nakon cca 1000 - 1500 km i kao što sam rekao ne uzrujavam se previše. Ipak je to niska klasa automobila i takve sitnice treba očekivati ali nas ne bi trebale zabrinjavati. Želim reći da po meni ne treba ništa dirati dok auto vozi i normalno se ponaša u vožnji.
 
Posljednje uređivanje:

Vedran

New member
Ja to ne bi trpil niti na novoj Tati Nano, a kamoli na autu...
K vragu pa zato kupis novi auto da nema zvukova- u servis pa na garanciju i bok; ako kazu da je normalno, trazit pisanu potvrdu da zvuk cuju, da je to normalno i da ne zele mijenjati.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ipak je to niska klasa automobila
Ne bih se baš složio. ;) OK, nije custom made Brabus složen za šeika, ali nije ni Made in Korea. :) Ako te ovdje prcaju, lako potegneš do neke druge "europske zajednice" po realizaciju garancije. ;)
 

Automatic

Well-known member
Dečki ne želim vas mučit sa novim autom jer sam sa citrroenom prošao golgotu (novi auto a raspadao se na očigled).Nažalost k nama dolaze razne serije automobila i s tim se moramo pomirit Dovoljno da vam kažem da sam rastepo dva motora od xare 1.4 jedan je bio standard sve klizi preko ulja a drugi je imao valjčiče na takvim mjestuma da se smanji trenje.Meni moj citro radi ko šečkara ujutro kad ga upalim ,hidropodizači hoče poludit kad stisnem gas par puta radi ko sat.Na žalost i sam znam da kad buri radi bez pritiska ulja u podizačima.Prije saamreagirao na svakakve zvukova ali sad mi se baš živo j...e.Ak se hoče razletit nek me prije riješi brige.Dobra stvar velikog auta sa puno elektronike je dobra kilaža i puno bakra.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Baš odgovor koji je pokretač tražio :palac-gore: hehehhe

Al ajde... lijepo je čut da ima i zadovoljnih tu i tamo :grin:
 

gogo

New member
Osluškivao sam i ja, ali ne mogu reći da je zvuk isti kao na snimci koja je tu postana, ali promijeni se stiskanjem kvačila.

Nikad ne bih skužio da nije bilo ovog topica. Toliko se teško može skužiti da nemam pojma je li sam isto imao na bivšim autima. Baš me zanima kako će se razriješiti ovaj slučaj.
 

timarusi

New member
Ljudi koji se kuže u aute kažu da je koma, čak su mi u servisu rekli u stilu da me razumiju i da je to katastrofa za slušat nekomu tko kupi novi auto ali da se ne trebam brinut jer da će ta getriba izdržat dva motora pod haubom.

Ja sam svjestan da nisam kupio visoku kalsu auta i platio nebuloznu cifru tipa prek 300 000kn ali da mislim da je sve skupa kad se zbroji .... da ne kažem jel...

I opet na kraju dođemo do onog " e da smo u Njemačkoj dobio bi ispriku i novi auto...ali smo tu di jesmo"

Ovak, ovo mi je prvi citroen u životu, auto je stvarno super i potrošnjom i opremom i izgledom.

Samo, forumaši moji,

isto tako i zadnji citroen.

Molim samo da me ne napadnete...

Auto je pošteno plaćen, auto je nov, ne krećem u drugoj i ne vozim u petoj 50km/h

Vozim auto 20 godina, uvijek starudija, kupim napokon nov sa namjerom da ga mazim i pazim i eto ti na...nemoj se brinut ...to je normalno da getriba kotrlja kad pustiš kvačilo...

majko mila...
 

balki

Active member
Sad sam vidio da je u uvjetima garancije izuzeto: vibracije i zvukovi sto ih stvara masina u radu ;-)
A kad si kod punica:

Sta je to mjesavina osjecaja?
To je kad ti punica pogine u tvom novom autu!

"Airbeg suvozaca iskljuciti ako je montirana djecja sjedalica ili ako je suvozac punica"
 

timarusi

New member
Garancija naravno da ima tu stavku sa zvukom mašine, to je i meni zapelo za oko tak da ono....

Mislim , nema druge opcije nego vozit auto do prvog servisa pa vidjet kak će se to onda ponašat, jedno što znam je da se to nije čulo do prvih 500 km.
 

balki

Active member
Posto i sam radim u after salesu htio bi dodati bez zamjerki da kupce danas ubijaju visoka ocekivanja i (pre)brz tehnoloski napredak. Prije 20g su dizli tukli ko da se raspadaju a vlasnik je rekao "slusaj kako sapuce", a danas i auti nize klase rade tako da na semaforu moras bacit omo na turnic da vidis dali jos uvjek radi. U toj tisini dosli su do izrazaja drugi zvukovi koji u manjoj ili vecoj mjeri moraju biti prisutni a funkcionalno ne uticu na rad vozila. Razlika u zvuku koju opisujes je realno prisutna ali je prisutna i skoro na svom takvim autima sa razlikom od ako 1decibela i jedino odnos ocekivanje/razocarenje stvara razliku od nezadovoljnog i zadovoljnog kupca.
Tebi preporuka ako te to bas smeta (a vidim da smeta) da odes do nekog ovl servisa u Sloveniji po rjesenje ili misljenje i sa time se obratis u Citroen Hrvatska ili Citroen direktno i tada vjerujem da ce poduzeti mjere da to rjese iako ce mozda "privatno" smatrati da nebi trebali.
 

La Marche

Iskreni optimist
Hej, timarusi, pa tko bi te napadao i zašto? Pa tebe ljuti Citroen, a ne ti njega.
Nadam se nekako da ćeš ipak na kraju naći neko pozitivno rješenje problema, pa makar ono bilo: Dobar je to bio auto, al' ubilo me ono rondanje u 5. (ja ga i dalje ne čujem kod sebe)

I meni je ovo prvi i zadnji Citroen. Nisam još imao dva auta od iste firme i mislim tako nastaviti. (pa ne budem valjda unucima govorio - znaš sinek ja sam ti cijeli život samo golfove vozil! kaj ne zvuči bolje - znaš sinek, nema te firme čiji ja auto nisam vozil)
Jedino bi me mogao DS5 pokolebati, ako se odlučim bitno povećati količinu novca koji mislim davati za auto.

A sa balkijem se 100% slažem.
 

Automatic

Well-known member
Ne odustaj timarusi ja sam kupil novi C3 (prvi novi auto) ,raspal mi se nakon dva mjeseca a otplačival ga 7 godina.Rekao sam nikad više citroen ,čak me isam naziv auta znao isprovocirat u razgovoru sa nekim.Nakon deset godina i dobivenog suda vidim da sam pogriješio što sam prodao novi auto iako je bio katastrofa jer tek tada sam sve izgubio.Ta linija auta mi je i danas jedna od najljepših(istina je da imaju neke boljke,ali nema auta koji nema neke mane).Eto opet sam se odlučio za visoku klasu citra ali i na njemu sam našao mane.Namjerno sam htio citroena pošto je citroen ipak bio moj prvi novi auto iz dućana(ipak među svim markama ja uzeo citra),i jednostavno iz inata.SAd kad pogledam sve aute u kojima sam tražio savršenstvo zaključim da takvog još nisu proizveli (kojem nebudem našel manu).Nažalost baš smo naišli na peh ali to se može dogodit na bilo kojem autu.Nekad si mislim da sam glavna mana auta ja sam jer stalno nekaj tražim i osluhivam.Nemoj prodavat auto radi kvara ima on i dobre strane(kupil si ga jer ti se dopada),a itaj kvar nije tak prestrašni.I ženiš se sa ženom jer ti se dopala ,misliš da si se za:cenzura::cenzura::cenzura:eek: kad vidiš bolšega komada sa strane ,ali ne ideš mam na rastavu.Kasnije te čak iznenadi( naravno ne sa susedom u krevetu več u boljem smislu) tak ti je i sa autom.Da odeš u renta car i par dana voziš drugi auto videl buš da nije baš nešto bolji od tvog.Nema tog kvara koji se ne da popraviti.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Zanimljivo mi je čitati o golfima5 i 6 po njihovim forumima, o pasatima pogotovo :D
Baneri samo frcaju od prepucavanja o bezprekidnim popravcima i nezadovoljstvu večine, kad pogledaš u oglasima koliko je novih auta wv više od citroenovih jer ljudi nemru više to zdržati i prodaju aute 1g stare :D
 

liberty

Well-known member
Automatic i Balki - svaka čast na svemu rečenom
sve ste pogodili ravno u sridu!
u potpunosti se slažem sa vama

+ da nadodam:
i onda kad čovjek zna da svaki auto ima neku manu ili ta mana izađe na vidjelo, a često je riješiva; onda skuži da je ipak najbolje voziti citroen jer auto ima stila, jer je tih, jer je udoban, jer je pomalo drukčiji od ostalih, i najčešće je povoljniji od konkurencije
 
Na vrh