Da li postoji u novom C4 1.6 HDI 82 kW sa 5 brzina?

hahehihoh

New member
Zanima me, da li u novom C4 postoji 1.6 dizel 82 KW/112 KS sa 5 brzina? Jedno par sam ih vidio na avto.net i zato me zanima...

Jednog covjeka sam zvao, kaze da je auto uvezen iz Njemacke i daje 100% 82 KW sa 5 brzina.

Svi ostali imaju 6brzina.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Zanima me, da li u novom C4 postoji 1.6 dizel 82 KW/112 KS sa 5 brzina? Jedno par sam ih vidio na avto.net i zato me zanima...

Jednog covjeka sam zvao, kaze da je auto uvezen iz Njemacke i daje 100% 82 KW sa 5 brzina.

Svi ostali imaju 6brzina.
Kod nas ne. Sad dali ima vani lako ti je otiči na citroen deuchland pa vidi.

ali prije bih uzeo onda 84kw/115ks sa 6 brzina. Pa si onda komotniji.

Evo sam ovo našao na njemačka citroen:
Hubraum (cm3) 1560

Anzahl Zylinder 4

Maximale Leistung EG in kW / DIN-PS / bei U/min 84 / 114 / 3600

Max. Drehmoment EG in NM / bei U/min 270 / 1750

Partikelfilter (FAP) FAP

Umweltlabel Airdream

Abmessungen

Länge über alles (mm) 4329

Breite über alles (mm) 1789

Höhe über alles (mm) 1498 - 1523

Volumen

Kofferraumvolumen (dm³) mit Rücksitzen in Normalposition 408

Tankvolumen in l 60

Sitzplatzanzahl (Serie) 5

Ali su svi u toj klasi sa 6 brzina
 

hahehihoh

New member
Siguran sam, da prodavač malo laže i da ima ustvari onaj C4 92 konja.

Sigurno ču da uzmem ovog 112 KS sa 6 brzina, jer je onaj sa 5 brzina u slabijem HDI užas, isti kao u mom peugeotu 206 iz g. 2002.
 

hahehihoh

New member
Loš mjenjač ili motor?
Motor je uredu, nije baš stvoren za autocestu ali nije slab.

Mijenjač je loš, dugi hodovi (stvarno je isti kao u mom p206, jedina je razlika da je moj star 12 godina, a ovaj nov); onaj sa 6 brzina je milina. Nisam si mislio, dok nisam probao.:)
 

Silentshoot

Active member
E nisam probao taj s 5 brzina,nego taj sa 6, činio mi se ok,valjda je ovaj ok,vozio sam 206 tako da sam navikao na taj mjenjač i nisam imao problema s tim,iako si govore da je dosta loš...stvar navike očito...
 

ZlatkoC4

Well-known member
iako si govore da je dosta loš...stvar navike očito...
ma i je sve to je stvar navike. A rđavom k.... i dlaka smeta.:D

Siguran sam, da prodavač malo laže i da ima ustvari onaj C4 92 konja.
Dobar ti je i jedan i drugi motor. Kao pet i šest brzina. Stvar je samo u tome koliko si na otvorenoj cesti na duže relacije ili si na kračoj dionici.

Jači motor i više brzina služi za učestalu vožnju na autocesti i tu dolazi do izražaja, a do tada sve je isto, na lokalnim cestama 5 i 6 brzina se ne koriste. kad ti je max 4brzina. naravno ako se držiš propisa a trebao bih. :grin:
 

markan1000

Well-known member
ja imam 6 brzinca i stvarno je milina po magistrali ili autoputu, elastičan, iznenađujuće dobra međuubrzanja i iz nižih okretaja... a koristi se i peta itekako po lokalnim cestama. po gradu mi se čini da su prva i druga ipak malo "prekratke", i zahtijeva dosta često šaltanje. gradsku potrošnju ne mogu spustiti ispod 7 ili 7,1 nikako (nije ni da se pretjerano trudim jer ne patim od tih pola litre ili nešto malo više).
 

ZlatkoC4

Well-known member
ja imam 6 brzinca i stvarno je milina po magistrali ili autoputu, elastičan, iznenađujuće dobra međuubrzanja i iz nižih okretaja... a koristi se i peta itekako po lokalnim cestama. po gradu mi se čini da su prva i druga ipak malo "prekratke", i zahtijeva dosta često šaltanje. gradsku potrošnju ne mogu spustiti ispod 7 ili 7,1 nikako (nije ni da se pretjerano trudim jer ne patim od tih pola litre ili nešto malo više).
Naravno da se koristi i peta jer državne ceste su kod nas između naselja 90km/h. ali opčenito govorim.
Ali na auto-cesti šesta dolazi do izražaja obrtaji i sve drugo.
Naravno ako se stalno služiš autocetom, ako si više lokalac onda šesta nema neki učinak.
Sa time da kad kupuješ auto ako ga dobiješ sa 6 brzina je ok.
Sve uglavnom ovisi o tome za čega ti treba auto.
Po mome ako si stalno u autu i to ti je osnovno sredstvo za rad trebaš jaći motor i 6brzina.
Ako si lokalac bolje slabiji motor i nevažno dali je 5 ili 6 brzina.
Kad za lokalnu vožnju kupiš jak motor bacaš novce na osiguranju, registraciji, porezu godišnjem itd.
:grin:
 

Damaj

Active member
Jači motor i više brzina služi za učestalu vožnju na autocesti i tu dolazi do izražaja, a do tada sve je isto, na lokalnim cestama 5 i 6 brzina se ne koriste. kad ti je max 4brzina. naravno ako se držiš propisa a trebao bih.


Očito nemaš iskustva sa motorima novijih generacija bilo diesel bilo benc, koji su i koncipirani za prebacivanje u više stupnjeve pri nižim obrtajima. Pa meni tvornički pokazivač u autu preporučuje prebacivanje u 5. pri brzini od 67 km/h i motor se definitivno ne pati kao što bi se to događalo sa motorima starih generacija. A kako diesl radi čak i na nižim obrtajima imaš se itekeko prilike voziti i u 6. na lokalnim cestama.

Ako si lokalac bolje slabiji motor i nevažno dali je 5 ili 6 brzina.


Uvijek je bolji jači motor, čak je i štedljiviji.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Uvijek je bolji jači motor, čak je i štedljiviji.
Jaći motor štedljiviji? u grdu ili na autocesti?
kolika je registracija za jači motor? koliko osiguranje? godišnji porez?

Jači motor se isplati samo onome tko prevaljiva veče udaljenosti. Radi dosta km.

Za šestu brzinu nisam rekao da nije dobra. Već da u gradskoj lokalnoj vožnji nemaš baš je kad i upotr:cenzura::cenzura::cenzura:iti. Ako se držiš ograničenja.

Evo ti primjer relacije Vinkovci,Cerić, Nuštar,Marinci,Bogdanovci, Vukovar. gdje na toj turi ubaciti u 6br? Naravno ako se vozi po propisanim brzinama.

Neki dan je mene kum vozio za Vukovar obilaznicom vozio 180km/h njemu bih recimo trebala i sedma. A vozio je dva puta brže od dozvoljene. a na nekim djelovima i više od dva puta. Ali to nije normalna vožnja, več opasna.

Slažem se da su ovo noviji i moderniji motori. ali svejedno nečeš biti u 5brzini i održavati ga 67km/h, već češ ga držati min. cca 80 km/h.
 

Damaj

Active member
Sa 80 km/h sam bez problema i muke po motoru u 6.brzini. Uguglaj se na internetu i educiraj se po ovom pitanju. Kada budeš provozao novu pilu biti će ti sve jasno. 67 km/h bez problema u 5-toj po ravnici, a što se tiće potrošnje prošli C4 imao motor 1.4 i potršnju oko7l, a ovaj sada je 1.6, a potrišnja 6,2 (rute po istim terenima). Pa mi sada ti molim te objasni. Veća kubikaža troši više jedino pri većim obrtajima, pa sada ako je netko Shumaher, onda ta tvoja tvrdnja stoji.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako smijem primjetit vi se oko različitih stvari natežete... jedan je krenuo u isplativost a drugi u boljitak (za korištenje).
Naravno da je u pravilu bolji jači motor i više brzina. Ja bi za po gradu bar V8 i bilokakvu automatiku. Al kad se nema love dobro je bilošta. Vjerujem da bi ljudi uzimali i 4 brzinski mjenjač ako bi ušedili kilu dvije eura.

Ljudima različitih imovinskih stanja će različite stvari bit bolje :D A o samoj isplativosti osobnih automobila je nepotrebno pričat.
 

Damaj

Active member
Ivane baš naprotiv, ovdje se uopće ne radi o cijeni i isplativosti, nego o mogućnosti korištenja 6. brzine (koja znači uštedu) i općenito o koncepciji vožnje novih motora u nižim obrtajima (čitaj u višim stupnjevima prijenosa kod nižih brzina-opet ušteda). A dio teksta se odnosi na to da veće kubikaže u biti ne troše više goriva ako se vozi umjerenim brzinama bez većeg i naglog forsiranja gasa. Prema tome ovdje uopće nije govor o neč:whistling:ijim financijskim mogućnostima ili cijeni spomenutih vozla. U biti nema tu nikakvog boljitka, postoje samo tehničke karakteristike i mogućnosti pojedinih vozila koje te zadovoljavaju ili ne. I ja se slažem da je pitanje uloženo - dobiveno sroz druga tema.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Svega ste se dotakli :D

Ali svakako se slažem da i u gradu ima 6. brzina ulogu, tj. barem injžinjeri tako koncipiraju vozila.
2.2 dizel automatik mi redovito pobjegne u 6. brzinu i po gradu, na malo iznad 60 kmh.
Tko je DSGa vozio znat će... jednostavno su isprogramirani na štednju i hvataju višu brzinu čim mogu.
Meni ta pojava nije najugodnija, pogotovo s obzirom da preferiram benzince, ali očito da modernim dizel motorima ne smeta, a i ovi turbo benzinci imaju sve niže i niže radno područje... ''ekologija'' jbga.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Uopče nije važno, naravno da je bolje više brzina veča ekonomičnost kod viših km/h.
Samo sam rekao dali se isplati dati dosta više novaca za jači motor i više brzina nego za solidan motor i brzina manje.

A i to kad se spominje ekonomičnost niži viši obrtaji. nisam primjetio da je netko napisao da troši manje goriva zato što ima brzinu više. ili da je znatno smanjio potrošnju. potrošnja uvjek ovisi o ekonomičnoj vožnji. Mislim na lokalnoj razini.

Moj bivši C3 1,4 hdi je trošio 3.5 na otvorenoj cesti grad 4,5.
a 10 godina bio star sad mu je 11. i dalje troši kao što sam naveo kod lika koji ga je kupio.

I dalje tvrdim da za lokalnu upotrebu 6 brzina nije ništa revolucijonalno.
Na otvorenoj cesti da.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da je o lovi je nepotrebno raspravljat jer je vrlo subjektivno. Ja bi uvijek dao više love za jači motor i bolji mjenjač. Tu se nemogu zaključci izvodit.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Tu se nemogu zaključci izvodit.
Slažem se sa tobom. Svi mi različito gledamo na stvari.
Meni je recimo apsurd imati motor 2.0-2.2 i više a auto koristiti večinom za gradsku vožnju.
To su motori koji krstare. Nisu namjenjeni da leže.
Zato je to meni bačeni novac. jer nije tu u igri samo skuplji auto u startu. Tu se vežu i druge stvari porez, reg, osiguranje skuplji djelovi itd.

Gledam racionalno.
 
Na vrh