Kupiti C2 VTR ili ipak ne?

kosi

Member
Trenutno sam u mozganju da li kupiti c2 vtr s njuškala, šifra oglasa 12384508 tj. išla bi zamjena za mojeg saxa plus nadoplata pa da pitam znalce nekoliko stvari...

Koliko vidim na gore navedenom VTR-u kada se otvore vrata vidim da prag na dijelovima ima lufta koji mm... lik kaže da nije auto bio lupan nego da je valjda koja kopča popustila?? Moguće ili?
Ove godine jednom mu se upalila neka "zvjezdica" pa je išao na update softvera za mjenjač u citroen servis i za 300kn je "kvar" otklonjen? Naznake da će uskoro trebati malo veći popravak ili?

Da li netko možda ima kakva konkretna saznanja o navedenom autu?
Broj šasije je VF7JMNFUC97231105, registarske oznake ZG 9288 ET

Hvala unaprijed!
 

Automatic

Well-known member
Stari tvoj izbor ,ak se zezneš nije ti žao,ovak si buš mislil jesu me nasadili,pogledaj,probaj,ako imaš lovu i ako ti se dopadne kupuj.Ali održavanje je daleko više od saxa da se ne iznenadiš.Takve odluke se ne donašaju preko foruma,a možda je i od nekog forumaša,sami ti odlučuješ.Ako nisi siguran u svoje znanje o autima povedeš nekog ko se razumije ,mislim da ti je to pošten savjet.
 

kosi

Member
Ako stvar bude blizu realizacije ide auto na provjeru prvo s mojim citroen majstorom u ovlašteni servis...
Saxo mi je dosadio... znam da su troškovi veći iako ja radim s malim autom cca 10 000 godišnje tako da nije to bogzna što...

Inače nisam još nikad kupovao rabljeni auto tako da...:confused::confused:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Stari tvoj izbor ,ak se zezneš nije ti žao,ovak si buš mislil jesu me nasadili,pogledaj,probaj,ako imaš lovu i ako ti se dopadne kupuj.
Ne znaš o VTRu. :)
VTS, s druge strane, je nešto sasvim drugo, i onda ti izjava štima. :)

@kosi: to što je prag, kako govoriš, malo razmaknut, najmanji ti je problem. :) Napominjem, dotični oglas nit sam otvorio niti išta znam o konkretnom autu. Govorim općenito da bi VTR izbjegao.
 

Dalibor

Dado Tornado
slike nisam pažljivije gledao ali oglas ima 4400 pregleda što znači da je u oglasniku minimum pol godine, a i to da taj auto troši 6-7L/100km, jedino na autoputu mirnom voznjom na 100kmh... kilometraža je taman za servis tog mjenjača...cijena je malo prepoštena jer c2 dobro drze cijenu, mozda je ona bila visa pa je zato dugo neprodan.

nekako mi se cini da ga ima manje od godine dana... nema tepihe u autu... isplati se pogledati, vjerojatno cijena ide jos nize... ali ne obecava sto ga prodaje od ranog proljeca
 

dejan

New member
Dosta eura, kod nas se dobije vts (122) konjaza ove ili manje pare.
Ak imaš mehanika na ovlaštenom servisu pitaj ga za cjene popravka ovog menjača i koliko bi došlo da stavi obični menjač.
 

kosi

Member
Bjelivuk:
Pročitao sam VTR vs VTS tematiku (ovdje na forumu). Što se tiče mjenjača to sam već sve pročitao ali i da je reparacija mjenjača cca 2000kn što mi je prihvatljivo ako sam nakon toga bar 60-70k miran (obzirom da ću s tim autom raditi cca 10k godišnje).
Poluautomatika mi se čini fora i zato sam sad malo zapeo za VTR-a... znam da je VTS puno brži (i da nešto više troši) ali sekunda više-manje...

Ako znate za dobrog VTR-a ili dobrog VTS-a a da je do cca 30k kuna - javite :)
Dojadio mi saxo nakon 11 i pol godina...

btw. saxa još nisam stavio u oglas jer sam se sada u petak odlučio da idem na zamjenu ili prodaju pa me zanima koliko je po vama neka realna cijena za mojeg saxa...
Ukratko prvi sam vlasnik (kupljen u auto luki), auto je sada prešao 114 000, imam set alu felge i gume 175/65/14 (michelin energy saver) i zimske čelične 175/65/14 (goodyear UG8), oba seta guma su sada vožene 3. sezonu uz napomenu da je auto u 8.mj.2011 imao 91000 km - znači oba seta zajedno su prešla cca 25000km, zupčasti set (pumpa, španer, remen) i lamela su promijenjeni na 90000...
 

Automatic

Well-known member
Akp imaš šansu kupi ako ti se dopada,ak ti se nebu dopal buš ga prodal .Ja si uvjek kupim kad mi se nešto na prvi pogled dopadne, jer i ako nije dobar a dopao mi se na prvi pogled tak se bu dopal i drugome.
 

AX-ja

èudo jedno
taj pilotirani mjenjac je najvece sranje koje postoji kod citroena po mom misljenju.
i radije bi platio i vise novaca samo da ne vozim takav auto.
ali 100 ljudi 100 cudi. tako da....
 

kosi

Member
Mjenjač mi se čini fora iako nisam nikada probao... na volanu viša-niža... možda bi i meni nakon nekog vremena dopi..ilo...

A C2 vtr mi se čini kao mali šminker pa ono.... ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
daj ga probaj provozit... DSG na volanu dosadi, kamoli neće ovo. Pogotovo dok čekaš da gremlini brzinu promijene.
 

AX-ja

èudo jedno
provozaj auto pa ces shvatit o cemu pricam.
o tome kako ubrzava,o kretanju.
ma o svemu sto se tice tog mjenjaca + kvarovi koji se povlace za njim
 

Krky

Lakerski profesionalac
Po meni, šalt heblin je šalt heblin..
kad ga ja štornem kad ja hoču i u koju ja hoču to je onda to..
svatko nešta voli :hm:
 

deda

New member
Štorneš i ovog kak hočeš,auto je :cenzura::cenzura::cenzura:enica za vozit,ko Shumaher si na cesti,ali troši,a o kvarovima tog sranja neću ni pričat.Nema to veze sa Citračem,to je drek sistem koji još nigdje nije usavršen.Automatik je zakon,ovo sve je igračka,a igračke kratko traju kolko god su fora.
 

Automatic

Well-known member
Ja sam imal corsu sport easytronic,znači getriba radi na isti sistem.Je autek fino ide i lijepo prešalta ali onaj prijelaz je uvijek isti i isto traje jel ti njega tiskal ili polako vozil, on kad dođe u fazu da promjeni trajanje je tromo.Možda citro ide puno bolje ali ja se nebi bojao tih getriba jer su to najobičnije getribe sa korpom i lamelom samo što kuplung pritšće elektromotor i elektrobirač mjenja mehanički brzine.Znači getriba ima koji senzor više ali je najobičnija mehanička getriba.Jedina elektronika su ta dva sklopa i kompjuter.E sad jel to hoče otići ili neće ne znam ,meni nije i sve mi super funkcioniralo.Vidim da ti je velika želja da si ga kupiš i kad gledaš može ti se bilo koji auto pokvariti,,,,ja se sa kvarovima koji bi mogli biti?????? u budućnosti nebi zamaral.Viš da se i amerikancima raketlin zrušil pa nikom niš
 

AX-ja

èudo jedno
ma mjenjac ko mjenjac je isti kao i svaki drugi i s njim nema frke (osim dif.koji voli otic) al komp i i izvrsni elementi su banana
i samo saltanje je toliko sporo da mislim da ga jedino moze voljeti onaj koji ga je izmislio,ako i on.
ne znam ali koliko god ga puta vozio uvijek me podsjeti na to koliko ne valja
dok c2 s rucnim mjenjacem je uzitak vozit,kratak autic
vozi se kao raketa.
 

AX-ja

èudo jedno
ma nije stvar u brzini,taj "mjenjac" je promasaj
ako se vec zeli vozit brze,nek uzme vts,rucni mjenjac i gas.
u svemu je bolji od ovog.
 
Na vrh