Citrać by '''ivan222''

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ništa se nije ponavljalo - do danas.

Danas je elektronika kompletno počela partijat, a ja nisam pozvan.
Vožnja nekih 60ak kilometara...
-prvo se počela javljat greška ''Brake failure'', zapišti i upali se na tabli onaj znak od ručne. I ugase se sve odmah, a ponovilo se 3 puta. Samo kočenje je isto ko i prije.
-nakon toga se javilo ''S Belt/A Bag'' greška... isto se ugasilo odmah, osim toga ništa. Samo se jednom pojavila.
-i zadnja danas... a slično se desilo pred mjesec dana... nešto u vezi temperature. I upalio se znak na tabli i ostao.

Auto u vožnji nije ništa pokazivao, do pred kraj puta... kad mi je malo prije kuće zapištao taj signal za temperaturu i - otežao se servo.
Servo nije potpuno izgubio snagu, ali je bio puno teži.

Za jedini problem koji se manifestirao, servo, nije izbacio nikakvu grešku :D

OBD kaže sljedeće... temp. rashladne 56C na kraj puta. Zabilježene greške:
-U0415 - ''Invalid Data Received From ABS Control Module''
-P0116 - ''Engine coolant temperature sensor 1 Circuit''
-treću grešku nije zabilježilo, niti airbag niti servo. Zanimljivo da je ova greška oko temperature različita od zadnji put.

Možda mu ova kiša ne paše :grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nešto mu nije pasalo...al što neznam.

Nakon tog jednog puta, problemi se nisu ponavljali... pa sam, uz smanjeni broj opcija, ipak uzeo C3 na jedan duži put. Prvih parsto kilometara je bilo samo osluškivanje i praćenje rada, al do sada sam se već opustio, sve super radi. Onaj ,,samo ti to teraj'' savjet je po ko zna koji put dobro došao.

Sutra sljedi povratak...vidit ću kako diše i dali ćemo kod elekričara ili ne. Ali vidim da ne voli kod doktora, kao ni ja... Kašljem par dana pa prestanem :D

Mislim da sam ga sinoć i sanjao...kratak segment ali sam zapamtio. Vožnja po noći, a svjetla tamna...jedva rade. Požutila ko na jugiću. :grin: Možda mi podsvjesno oće reć da je regler pri kraju života.

I tako...na dugim i ravnim autocestama je laganini po ekranima pržio 130 km/h pri 6,8-6,9 litara. Ja zadovoljan :cool: Za uzbrdice ne pitajte
 

Dalibor

Dado Tornado
''Invalid Data Received From ABS Control Module''
nisam ranije vidio post, c3 s abs-om su imali problem u vezi, mislim da upravo računala abs-a, jer je na poziciji gdje se skuplja vlaga ili voda po curi njemu...
bila je i neka fora da se može zdimiti...

prosurfat ću malo pa ako isčupam neš da zakačim link.

nisam se bavio sa abs-om jer ga moj c3 nema, ali vjerojatno neka slična fora sa onim što voda može špricati po alternatoru kroz onu rupu u zidu kraj kilera, ili što mu po injekotrima curi tekućina za šoferšajbu

Engine coolant temperature sensor 1 Circuit
autodata kaže da stvar u senzoru, da on ode i treba ga zamjeniti, budeš vidio ako se opet pojavi (vjerojatno kada se motor jako zagrije), vjerojatno će trebati drugi senzor.
radi se o ECT senzoru, ako je od valea biti će pod brojem 96 566 364
 
Posljednje uređivanje:

Yukio

Member
moj također nema ABS, bar nije navedeno u knjižici. Imao sam sudar, ništa vitalno nije otišlo a iskočili su zračni jastuci i auto je sam zakočio. O kojem se sklopu to radi da auto sam od sebe koči.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ovo što se zblesavio zadnji put je i bilo tokom velike kiše i vlage, auto još noć proveo na hrpi mokrog lišća... tako da i ja sumnjam da se voda nekamo probila.

autodata kaže da stvar u senzoru, da on ode i treba ga zamjeniti, budeš vidio ako se opet pojavi (vjerojatno kada se motor jako zagrije), vjerojatno će trebati drugi senzor.
radi se o ECT senzoru, ako je od valea biti će pod brojem 96 566 364
Ma nekako mi se čini da nije on...temperaturu preko OBDa normalno očitava, i koliko mogu provjerit odgovara pravom stanju. Možda se voda uvuče u već spominjani konektor termostata.

Ovaj zadnji link koji si stavio... ne odnosi se na moj auto (po VINu), al zvuči slično.

:::::::::::::::::::::::::::::

Da rezimiram... sumnja pada na vlagu koja napala senzore i konektore pod haubom taj dan.... pa su poludili

iiiiiiiili

vlaga je zezala nešto oko alternatora ili reglera, i radi promjena u naponu se ostatak elektronike pogubio.

Za sad su ekscesi dosta izolirani i rijetki, pa ću još malo pratit situaciju... S obzirom da je elektronika do sad godinama bezpogovorno radila, oprostit ću mu :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Joj! Ivane pa ta serija ti je katatrofa iz 2007. 1.4i, Exlusive. puna je bug-ova. Pa što si to kupovao. Inače ostale C3 su savršene a ti baš taj. :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Istina... iz tvornice je izašao sa nebalansiranim kotačima, volan trese, vibrira plastika ispod auta, korozija ga napala, jeftinim nosačima motora, ekran radia brzo crko, sjedala se jedva namještaju... To je ovako iz glave, da ne nabrajam ;)

Pravo čudo da je u voznom stanju iz tvornice izašao




































ili sam ga pobrkao s nekim drugim autom :confused: neznam više



U svakom slučaju ja sam buha, a on moje govno :wub:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sad mi je palo napamet... od kad imam ovih problemčića sa strujom, više mi se ne pojavljuje onaj ''Economy mode'' koji je sam gasio potrošače nakon nekog vremena.
A ni lampica akumulatora se nije niti jednom upalila svo to vrijeme. A valjda se jedino ona i trebala palit, a ne ove druge.

Intresting :confused::D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I onda se nedavno pojavljivat svjetlo akumulatora (kad bi bio slab napon, sve normalno), i počeo se tu i tamo javljat economy mode. Skoro je mjesec dana vozio bez svih problema.
Veselje.

Do neki dan. Onda je sve u velikom stilu crklo. Taman nakon posjete Todoriću. Da ne duljim previše... Više ni nemoram palit auto da se jave greške. Odmah na kontaktu javi da kočnice ne rade. A nakon toga, javi se i servo, zračni jastuci, antipollution... Niš ne dela :D



Tri dana sam bio nervozan, prijetio mu Metisom i Saxsićima sa njuškala, ali nije se dao. Napravio sam i iztestirao što sam mogao, al pomaka nema.
Izživciran, a sa velikom potrebom da nešto korisno napravim, konačno sam posložio i popravio antenu. Sad bar opet čujem sve stanice :cool:

A danas evo, danas smo se pomirili. Prihvaćam sve njegove mane, a nadam se i on moje. Ionako pravom muškarcu ABS, servo i zračni jastuci ne trebaju. :rolleyes: Ne radi ni brzinomjer, ne pokazuje pređene km, ne pokazuje potrošnju.... ali pokazuje najbitnije - količinu benza u rezervoaru. Nevjerovatno, ali od kad je elektronika prosvirala, lakše pali i bolje radi u leru. Jedini minus toga dijela je što na oduzimanje gasa odmah cukne, ali navikavam se.

-----------------------------------------------------

Èak sam se i iznenadio koliko ljudi (po netu) ima ovaj problem, na raznim kilometražama i motorima. Uz problem, mnoge veže još jedna stvar - servisi ga redovito neznaju riješiti :) očekivano. A svakakvih pokušaja ima, neki su mjenjali BSI, neki ecu, neki kompletno ožičenje, neki su čistili spojeve i konektore, mijenjali senzore... ali nitko nije trajno riješio problem do kraja. Tj. jesu ovi što su se riješili auta.

E sad... C3 ima tri česta tvornička problema. Ovo, brtva glave i pucanje opruge. Brtva se bila javila, ali je pokazala odlična svojstva samozacijeljivanja. ''Samo ti to teraj'' se pokazalo uspješnim. Tako da ću taj recept probati i ovaj put primjeniti. Ali da imam love i volje, vjerujem da bi novi/reparirani ecu ABSa riješio većinu problema.

Još samo čekam tu oprugu :D
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ivane, ja ti se divim, meni bi odavno živci otišli :D
Ja sutra na svom sijekirom izbijam zadnji desni ležaj, prozuio mi..
jedino sam sa akumulatorom dobro prešel, u starog sam dolijal kišnicu i napunil ga, i evo već tjedan dana pali.. zato sam ga počastil sa lažajem kod Anđelka :D
upravo sam u potrazi za felnama za sezonu 2015..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije mi lako bilo par dana... izbjegavali smo si pogled. Al evo, nije tako strašno :D Danas smo se opet lijepo navozili zajedno...šaltali radio stanice :wub:

...
nego... Na slakim si mukama s felgama, jesi razmišljao o felgama sa novog C3? OEM+ tuning kak to već zovu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
TERAJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Ok, nije bilo samo teraj, al čini se da su problemi riješeni. Danas nikako dočekat ručak da se skuha, pa sam skupio malo volje i napao Citraća. Nisam imao puno vremena, pa sam se odlučio skinut branik i samo malo ispregledavat žice oko glavnog računala i računala ABSa.
Tu sam očistio što se dalo očistit, odspojit, pričvrstit i voila! -nema više grešaka.

Servo, ABS i brzinomjer sam odmah dobio nazad. A nakon dva paljenja/gašenja je nestao i antipollution fault. Izbrisao sam stare greške, i novih više nema.

Problem se, prema meni, sveo na vlagu/ožičenje. I hvala Buri koja nije prestala puhati i pomagati kod sušenja.

-------------------------

Naravno, kad skupim vremena, treba još jednom ponovit sve što sam danas napravio, ali malo temeljitije. I možda dodatno zaštitit neke točke.
Ali barem će mi puno lakše bit locirat problem ako se ponovi.

A mogu si i mislit koliko bi me ''stručnjaci'' oženili da sam auto nekamo odveo, ufff.


Evo, i to smo prevladali... sad još samo čekam da pukne opruga :D i nema više kvarova



E da, još jedan PS za vjerne čitatelje
-nakon što sam se navikao na vožnju bez serva, njegov povratak me nije potpuno oduševio. Istina, može se sa malim prstom motat na mjestu, ali mi u vožnji ipak bolje pasao tvrd volan, a cesta se bolje ''osjetila''.
-isto tako, odaziv na gas je ponovno mrvu sporiji. Na naglo otpuštanje gasa više ne cukne, ali niti ne potegne istog momenta kako stisnem gas.
Zaključak bi bio, ako bi se ovaj auto pripremao za kakav ''sport'' (heheh), definitivno treba počupat pol te elektronike van.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
heheh, sad si me sjetio scene... kad me je u salonu prodavač uvjeravao da je nutra nova moderna mašina (možda je pobrkao sa VTI). A kod kupovine sam motor vidio kao prednost... nebi se proizvodio dvadeset godina da ne valja :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Je. Fer siva :grin: u teoriji

U praksi ovisi o osvjetljenju kako izgleda... sivo, zeleno, svjetlo/tamno plavo...

I najzahvalnija boja koju sam vidio... dok mu se skroz ne približiš uvijek izgleda kao nov. Ne vide se ni ozljede niti prljavština. Vjerovatno je i to velik razlog što mi nikako ne pada napamet prelakirat šta treba.

A recimo drugi auto doma, bijeli, se pere duplo češće ali je svaki dan prljav. Neovisno o udaljenosti. :D
 
Na vrh